Új hozzászólás Aktív témák
-
DeFranco
nagyúr
Én ezt Pesten játszottam el, a NAV előtt: [link]
Kicsit csal a kép, mert az autóban ülve pont olyan magasak az oszlopok (főleg ha kicsit már meg vannak döntve), hogy magasabb, vagy lépcsős hátú autóból már pont nem látod, csak érzed ahogy a plasztik megöleli kicsit a vasat...
Hogy ezt miért nem lehetett úgy megcsinálni, vagy javítani, hogy akár gyorskötözővel rányomnak egy magasítást, és/vagy betekerik valami polifoammal esetleg...
Én amúgy sem érzem az autó méreteit, nekem egy áldás a tolatóradar, kár hogy elöl nincs.
Bár az első tolatóradar eleve oximoron
[ Szerkesztve ]
-
DeFranco
nagyúr
trabanttal megcsúszni... <3
első autónk trabant volt, abban nőttem fel, azon tanultam meg vezetni, nagyon szerettem. különösebben problémás sem volt az első 1x évben, a vége felé már persze bérlete volt a szerelőhöz.
máig felkapom a fejem, ha esetleg valahol meghallom még a jellegzetes kétütemű visítást.
-
DeFranco
nagyúr
"zöld trabantot látok, szerencsét találok"
(#45) Eastman: mai szemmel (a műszaki elavultságot és a környezetszennyezést kivéve) egy baj volt vele, hogy gyakorlatilag semmilyen utasvédelem nem volt benne, az alváz volt merev, a többi papír, a benzintank meg a motortérben, hogy tűzveszélyes is legyen.
baleseteztünk mi is vele, túl is éltük karcolás nélkül de ma már tökéletesen alkalmatlan lenne bármire ami nem évi kettő nosztalgiagurulás.
a maga idejében viszont zseniális volt még akkor is ha presztizse az soha nem volt.
(#57) Somatom: ez megvolt nálunk is, kemény volt, de pár hétig talán hónapig bírni kellett mert épp valamiért nem volt mód megjavíttatni
meg persze egy idő után standard volt a benzincsap zárás, mert különben elfolyt a benzin állás közben, plusz pótgyertya, gyertyakulcs, smirgli alapfelszerelés, mert a szivató előszeretettel köpte be a gyertyát.
[ Szerkesztve ]