Új hozzászólás Aktív témák
-
janeszgol
félisten
válasz Rinocerosz #1 üzenetére
Csak úgy tudják megoldani, hogy hamarabb visszaveszik a teljesítményt. Lásd most a pontszámokat én azt gyanítom, picit húztak rajta órajelben, viszont több szálú feldolgozásnál hamarabb visszavesz, ezért lett kevesebb pontszám.
Meglátjuk.2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
-
janeszgol
félisten
válasz BabMester #12 üzenetére
Picit magas lovon vagy. Meg most is vitaznak ezekrol. En a megjelenes napjan (lehet picit elotte vagy utana) mar rageltem itt, hogy szerintem nem lesz jo. De nem hibaztatom azt, aki megvette. Azt sem, aki orommel hasznalja, es azt sem, aki meg talalkozott ezekkel a problemakkal.
Inkabb csak megutkozok, hogy a Samsung ezekhez adja a nevet.[ Szerkesztve ]
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
-
janeszgol
félisten
válasz BabMester #46 üzenetére
Mi értelmeztük. Akkor sem fogod tudni. Hiába mész be az elektronikai szaküzletbe, hiába próbálod ki. S20+ kb kb 4 hónapig szenvedett a zoommal. Válasz? Jön rá frissítés.
Ezt te honnan fogod tudni eldönteni? Amit 7heads írt, a tesztek kis százalékában emlegették ezt.
De ha ennyire magabiztos vagy, akkor fáradj be légy szíves a készülék topicjába, és mond meg az első körös panaszkodó embereknek, hogy hülyék.
Én ezt nem merném megtenni, mert egy: nem vagyok ostoba, és kettő: nem ők a hibásak, nem ők az ellenség, hogy ilyen gyerekesen fogalmazzak, hanem a Samsung, aki ilyeneket tesz le a nagyérdemű elé a felépített marketingje hátán.De amúgy több gyártónál is előfordult, hogy bizony az első körösek szívtak. De te ezt nem tudod kivédeni, mert az élet bármely területén lehetsz te is első körös (autó, mosógép stb), és gondolom nem szeretnéd, ha lehülyéznének, degradálnának emiatt.
Jó dolog elsőnek lenni, mutatni, hogy nekem van ilyen, csak sajnálatos, ha egy többszázezer forintos készülék ezt nem tudja maradéktalanul betölteni, ráadásul még meg is szólják, hogy minek vette meg annyira hamar.
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
-
janeszgol
félisten
Itt nem a marketinggel van gond. Az SoC gyors, csak lefojt. Ez a gyártó sara.
A kamera jó (mint sok Samsung csúcskészülékben, komolyan mondom az S8 igazi álom ebben), de sajnos a nagy fókuszproblémákkal küzd. Ez sem a marketing sara.
És ne a vevőké legyen. Amúgy te is tudod nagyon jól, hogy frissítéssel változhat egy telefon.Ott van a kezedben, és döntenéd kell. Visszaviszed azt a telefont, ami amúgy tök jó lenne, tetszik neked, esetleg még normális konstrukcióban el is hoztad, vagy vársz a javításokra. Őszinte leszek én sem biztos, hogy azonnal visszarohannék vele.
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
-
janeszgol
félisten
Na ez már korrekt hozzászólás volt.
Oké elismerem valamilyen szinten hibás a felhasználó is. Ez az Exynos idén lett ennyire béna. Én tavalyról nem emlékszem ekkora balhéra (és a testvérem sem panaszkodik, akinél S10+ van). Se SoC szinten, se kamera szinten. Zsákbamacska volt az idei év.Szek.: az is igaz, hogy a tesztek után 2-3 héttel már jöttek is a videók a problémákról, szóval néha tényleg egyszerűbb várni 2-3 hónapot. A megszokás nagy úr, és néha mellé visz.
[ Szerkesztve ]
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
-
janeszgol
félisten
-
janeszgol
félisten
Ne haragudj meg, de ez elég szomorú. Aztán megkapja más.
Én még a kiállított darabokat sem próbálom ki soha. Bár saját gumiharanggal megoldható lenne, illetve én inkább a fejeseket szeretem, az pedig tisztítható. De valahogy nem.De lehet új szett gumiharangot kap a visszaküldött füles, akkor viszont semmi probléma nincs belőle.
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.