Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TH448

    csendes tag

    Nem tudom, mit problémáztok ezeken...
    Az alma nem javít. Cserél. Tehát pl. nincs is gyári cserekijelző forgalomban. Az amerikai embereknek készül, dobd el, vegyél másikat. De cserébe többet hallottam, amikor egy gomb hiba miatt cseréltek komplett készüléket.

    Más gyártónál is ha javításról van szó, az esetek 99,99%-ában utángyártott gagyi alkatrész kerül bele, mert a gyári hivatalos csatornákon többe kerülne, mint amennyit addigra a telefon ér.

    És mivel ugye olyan eszközökről beszélünk, amit 100e fölött árulnak még 1-2 évesen is (ami nevetséges, de ez van), akkor igenis derüljön ki, ha valaki belenyúlt. Az meg főleg, ha nem is értett hozzá.

    De például aki szerel, annak alapnak kéne lenni, hogy ahonnan kiveszem, oda megy vissza a csavar...

    És végre egy komolyabb cikk a blogon. :)

  • TH448

    csendes tag

    válasz bunfi #19 üzenetére

    Nézd, egyetértek veled mindenben.
    Viszont ez a többi gyártóra is igaz, mert senki nem fogja új árának felét egy telefonra költeni egy kijelzőcseréért, így kereslet híján leszarják, és akkor mint esetleges használt termék vásárlónak nem mindegy sok dolog.
    A tervezett elavulás meg almáéknál a legnagyobb, 2 év után még azonnal megjelenéskor kapsz új szoftvert pl.
    Máshol fél év múlva van új zászlóshajó, új Androidot akarsz, dobd ki, vegyél másikat...
    Ha viszont ráadod a fejed, hogy innen-onnan rendelt cuccra cserélgeted az alkatrészeket, akkor utána kell nézni. Én is csináltam, de több vele a gond. (Szart küldenek, kevesebb ideig bírja, véletlen kárt okozol, stb.)

    Egyébként pont ugye legtöbbször a kijelző/érintőpanel törik össze, és azt pont az iPhone-on legegyszerűbb cserélni, ha te akarod, tehát ilyen szempontból kimondottan jobb az átlagnál. Meg ugye nem sok helyen kell hőpisztoly, meg hasonló szívások.

Új hozzászólás Aktív témák