- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
-
IT café
Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz Gyugyu1987 #7565 üzenetére
Teljesen leveszi, ha olyan a fényviszony, ha viszont van bármilyen minimális fény, akkor 10% körül áll meg, nem megy le teljesen minimumra.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Tailorzsolt #7567 üzenetére
A két T-re nem jelzett még senki frissítést.
-
kali
legenda
válasz Tailorzsolt #7570 üzenetére
Hát, az a feloldási mód nálam egy percet nem lenne használva, mert ahányszor volt hozzá szerencsém, sosem jött be - pedig valahol még külön infrával is megtámogatták - jobban, mint az ujjlenyomatos, de attól persze beletehetik ebbe a telefonba is, hátha valakinek tetszeni fog és hasznát veszi.
-
kali
legenda
válasz spanyoll #7599 üzenetére
Akkor a külsős launcher nem, esetleg még a saját képek körül valami, amiket beállítottál rotációs háttérnek.
Az összefoglalóban megtalálod a leírást, de:
Egyszerre kell megnyomni és benyomva tartani a hangerő fel és a főkapcsoló gombokat, a Huawei logó megjelenése után elengedhetők a gombok, amikor is megjelenik a Recovery menü, abban a hangerő gombokkal lehet navigálni, kiválasztandó a Wipe Cache partition opció, a végrehajtást pedig a főkapcsolóval lehet jóváhagyni.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Telenoros SIM kártyánál csak az azon szolgáltatónál ismert 4G hívásos hibát néztem, hogy készenlétben beérkezik adott hálózati módban a hívás, vagy sem és az NFC-s okés volt.
Nekem a Vodafone-os SIM kártyám bár új, de egy sima TUTI, a Telekomos pedig 3D-s (nem NFC-s), de az is új, az előző Mate 10 Pro-val küldte a szolgáltató - utóbbin elgondolkodtam kicsit azóta, mert 4 éve nano SIM kártyám van, amit nyilván látnak a rendszerben, hiszen hivatalosan cseréltettem náluk (ha jól emlékszem, akkor az iPhone 5s vásárlásakor), azóta több telefont is vettem a Telekomtól, de sosem küldtek új SIM kártyát, most a Mate 10 Pro-val viszont igen.
Lehet ez persze véletlen egybeesés is, viszont a régi Telekomos SIM kártyát egy napig sem használtam az akkori egykártyás Mate 10 Pro-ban - azzal nem/sem volt gond -, másnap aktiváltattam az újat és a régi inaktív lett, így azt kipróbálni már nem tudom az új kétkártyás telefonomban, de az új Telekomos és az említett Vodafone-os probléma nélkül megy együtt.
A feleségemnek régebbi Telekomos van, az úgy 4 éves lehet, meg van régebbi Vodafone-os (céges), az viszont NFC-s, esetleg kipróbálhatom azokkal a kétkártyás Mate 10 Pro-mat, hogy mi a helyzet.lcee79: Legfelül van a Csoportok a Névjegyeken belül, nálam legalábbis a legelső opció.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Szia,
Szoftveres problémának tűnik csak, gyári visszaállítást kell nyomni, ha nem a legfrissebb firmware verzió van telepítve, akkor frissíteni, utána tesztelni úgy, hogy mentés nem kerül visszaállításra, illetve semmilyen külsős alkalmazást nincs telepítve, aztán ha nincs gond, akkor egyesével telepíteni az általad használt, utólag telepített alkalmazásokat, mindegyik után használva kicsit a telefont, hogy kibukjon, mi okozhatja a hibát.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
A rendszer sokat változott, nem véletlenül nem olvasol sok ilyen problémát, de egyedi hibalehetőségek mindig és mindenkor lesznek, legyen szó bármilyen oprendszerről.
Teljesen komoly, egyik gyártó sem tud azzal mit kezdeni, ha bizonyos külsős alkalmazásokat nem csinálnak meg annak a fejlesztői tökéletesen, mert az nem a gyártó feladata, a felhasználóknak kell megválogatni, hogy milyen külsős alkalmazásokat telepítenek és használnak, arra sem a Huawei, sem pedig más gyártó nincs kihatással, ez pláne igaz az Oreo esetén, amire az új mivolta miatt duplán érvényes a dolog.
Aki nem használ problémás alkalmazást, annak nincs gondja ilyen szinten a rendszerrel, nem kell visszaállítgatni gyári állapotra és újra belakni, mert működik rendesen.
Esetleg írd le ide az általad használt, utólag telepített külsős alkalmazásokat, hátha lesz olyan, amivel valaki találkozott már, mint lehetséges vagy tényleges hibaforrással.
Nekem is volt több iPhone is a tulajdonomban, ott is vannak problémás alkalmazások, ez nem csak az Android sajátossága, még ha utóbbinál a szélesebb körű eltérőség miatt gyakoribb is.
Nekem ha problémám van bármivel, akkor kiszűröm a hiba okát és csak azt szidom, adott esetben a hibát okozó alkalmazás fejlesztőjét, nem pedig általánosságban az Androidot, sem pedig a készülék gyártóját.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz ForRedGlory #7685 üzenetére
A Huawei törődik is, a nem szolgáltatóknál forgalmazott kétkártyások már régen megkapták, illetve azóta az egykártyás Vodafone-osok is, a Telekomos és a Telenoros telefonok viszont még nem, szóval adott, hogy hol akadhatott el a dolog...
-
kali
legenda
válasz #04441088 #7696 üzenetére
Mást vártál a hazai ügyfélszolgálattól? (Adott jelzőt hagyd el inkább, ne süllyedj le egy bizonyos szint alá, nem ér annyit az egész.)
Bár a szolgáltatók is hasonlók sajnos, vagy max a gyártóra mutogatnak, nekem más gyártós telefon kapcsán ugyan, de van azonos témában két ellentétes tájékoztatásom, amikor a szolgáltató a gyártóra mutogat, hogy részükre még nem adta ki a frissítést, a gyártó pedig közli, hogy független és más szolgáltatós eszközre már kiadták a frissítést, de adott szolgáltató még nem hagyta jóvá azt, ott azért nem elérhető még.Nem szeretek már mókolni egy ideje, de ha nem cseréltem volna le a Telekomos telefonomat kétkártyásra, amire régen van már 129-es firmware, akkor biztos feltettem volna FF-el az újabb verziót a 125-ös helyett, mert ilyen sokat én sem szeretek várni.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz ForRedGlory #7699 üzenetére
Kérdezz rá akkor házon belül - már ha valaki rálát DT szinten -, mert nekem más az információm, hogy miért késik most a két T-nél.
Nem kell Samsung telefonról példát venni, korábbi itt is van, amikor például a 120-as minden más variáns előtt jött ki a Telekomnál (a szolgáltatós egyéni verzióssal együtt), de ahogy akkor sürgősebb volt a többieknél, most más miatt húzódik.staker: Én ilyeneken régen nem rágódom már, hogy flagship és hasonlók, semmit sem jelent egyik gyártónál sem, ha szolgáltatós a készülék, akkor még több a hibalehetőség, haver hívott, hogy segítsek neki az Odin használatában, mert a Note 8 februárban is november 1-jei biztonsági frissítéssel fut, néhány országban van már újabb, de hazánkban még egyik variánsra sem.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
A lényeget leírta gusthy, nincs jelentősége a hálózati zár hiányának, sem pedig annak, hogy milyen SIM kártyával használod, a gyártó rendszerében szolgáltatók szerint is szekciókra vannak osztva a készülékekhez tartozó azonosítók, az alapján megy ki a frissítés, ha a gyártó és a szolgáltató is jóváhagyta.
Egy példa a SIM-es dologra is: Olyan Telekomtól származó (hálózati zár nélküli) készülékek is megkapták a Telekomos egyéni verziós frissítést, amikben nem Telekomos SIM kártya volt használva, hanem más szolgáltatós, mert a rendszer csak a készülék azonosítóját nézte, mást nem. -
kali
legenda
Annak kicsi az esélye, hogy bárki is pont olyan eszközökkel használja, min te - értem úgy, hogy mindegyikkel és csak azokkal -, általánosságban meg találsz visszaolvasva tapasztalatokat, néhány embernek van gondja bizonyos autós fejegységekkel például, bár valakinek azóta megoldódott, sokan mások meg probléma nélkül használják különböző bluetooth eszközökkel.
Én jellemzően okosórával és házimozival használom bluetooth kapcsolattal, nincs gond.
A bluetooth kapcsolat ilyen sajnos, hiába a szabvány, mindig is voltak párosítási és kapcsolati problémák bizonyos eszközök között, van olyan készülék, ami sok más ellenoldallal működik probléma nélkül, de valamivel nem, amivel viszont más eszközök igen.
Régebbi eszközök esetén érdemes megnézni, hátha van hozzá firmware frissítés.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Aryon87 #7727 üzenetére
Nincs olyan jellegű megkülönböztetés - legalábbis nem olyan szinten, mint például a Samsungnál -, azokat a verziókat tudod telepíteni, amiket a FF ellenőrzés után enged, illetve fizetős módon valamivel több lehetőséget nyújt a FH, de ha nem olyan firmware verzió van fent, ami hivatalosan (OTA/HiSuite) elérhető, akkor a szolgáltatós extrákat sem minden esetben kapod meg.
-
kali
legenda
válasz ivatti10 #7742 üzenetére
A kapcsolat sebességére mennyit ír a Mate 10 (Pro?)?
Azonos sávon van használva?
A routeren...stb. engedélyezve van a nagyobb sávszélesség?
Kérdezem ezt azért, mert a Mate 10-es (a 10 és a 10 Pro, a Lite nem ez a liga) széria a dupláját tudja wifi sebességben, mint a 9-es, de ahhoz 2.4 GHz és 5 GHz N szabvány esetén 40 MHz, 5 GHz AC esetén pedig 80 MHz kell.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz ivatti10 #7746 üzenetére
A Mate 10 nem kapható nálunk hivatalosan, ezért wifi tekintetében nagyobb körültekintést igényelhet, mivel hazánkban 2.4 GHz sávon 1 - 13 tartomány adott, de sok más országban csak 1 - 11, így ezt is érdemes ellenőrizni, mert az is lehet, hogy egyszerűen csak nem tolerálja a 11 feletti értéket.
A wifi beállításokban pöttyints rá az aktív kapcsolatra, ott kiírja a használt frekvenciáét és kapcsolati sebességet:A Mate 9 itt csak a felét, maximum 433 Mbps kapcsolatot tud.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz ivatti10 #7748 üzenetére
A 65 Mbps kevés kiváló jelnél, a telefonon azt kellene ellenőrizni, hogy a Wi-Fi+ opció ne legyen aktív, a routeren kellene ránézni a használt csatornára és a sávszélességre, hogy 1 - 11 közés essen, illetve 40 MHz, vagy azt engedő Auto legyen.
Milyen típusú a router? Hátha van valami speckó opciója.
A Bluetooth minden eszközön azonosan ki- vagy bekapcsolt állapotban van? -
kali
legenda
válasz ivatti10 #7750 üzenetére
Akkor ott valami nagyon nem stimmel, néhány méteren belül nem lehetne akkora különbség.
A szolgáltatós eszközhöz nem kell külön belépési jogosultságot kérni, minden szükséges információt megtalálsz ezen leírásban: LinkMost nézem, elfelejtettem kitörölni a QR kódot és tartalmazza a wifi hálózatom adatait, változtattam is gyorsan jelszót...stb., még ha nincs is szórva sz SSID és olyan sem találná meg egykönnyen a hálózatot, aki tudja nagyjából, hogy merre lakom.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz #04441088 #7753 üzenetére
Résen voltam, ilyesmire különösen kényes vagyok, nem is volt öröm minden eszközt újra beállítani, pláne a wifis hálózati nyomtatót, de ez van...
Fifi: Mindegy, már módosítottam az adatokat.
beyruth82: Ahogy előttem is írták, a telefon és a router közötti kapcsolat sebességét mutatja, az 866 Mbps 5 GHz AC 2*2:2 MIMO kapcsolaton, a netes sebességnek ehhez nincs direktben köze, amúgy csak 120 Mbps a netem.
ivatti10: Elvileg a 20 MHz sem okozhatna direktben ilyen rövid távon akkora eltérést, közvetve viszont igen, például az egy nem annyira ideális csatorna mellé bekapcsolt a 40 MHz képes eszközökhöz egy jobb másodikat, viszont a 40 MHz-et tudó eszközöknél jobb lesz a sebesség és a kapcsolat minősége is, problémát pedig nem okoz a 40 MHz, mert a csak 20 MHz-et tudó eszközök továbbra is csak 20 MHz-en csatlakoznak, mint például a Mate 9, a Mate 10 Pedig párhuzamosan 40 MHz-en.
-
kali
legenda
válasz Aryon87 #7776 üzenetére
Mindenhol ezt tapasztaltam már a Mate 9-nél is, most a Mate 10 Pro-nál szintén, hogy ha van azonos szolgáltatós SIM kártyát használó más gyártójú készülék, legyen az iPhone, Samsung, vagy más csúcstelefon, láthatóan jobb a Mate térereje, persze nem csak a pálcikákat nézve, hanem a dBm és asu jelerősség szerint is.
Többször volt rá példa, hogy S8+ vagy iPhone 8 tulaj még SIM kártyát is cserélt velem, mert nem hitték el, hogy akkora különbség van a telefonok között, de úgy is a Mate volt a jobb.
P9-nél vezette be a gyártó a hármas antennázást - de csak a Huawei csúcsokban, a Honor széria nem kapta meg -, azóta ilyen jó.ForRedGlory: Neked nem adott a Telekom új SIM kártyát a telefonhoz?
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz beyruth82 #7781 üzenetére
Nálad lehet, másnál meg nem, mert router/hálózat függvénye is, nem csak a telefonoké.
Aryon87: Külön én sem figyeltem volna, csak sokszor rácsodálkoztak, hogy például pincében lévő stúdió társalgójában telefonálok, kérdezték a szolgáltatót, mondom Telekom, na akkor nem létezik, mert nekik nincs ott olyan jó térerő, hogy onnan telefonálhassanak, feljebb kell menniük, aztán így mutatkozott meg, miután a hálózati módot...stb. összehasonlítottuk, hogy minden más feltétel azonos legyen a telefonok típusán kívül.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz gilimbgalamb #7787 üzenetére
Előrébb, ha a Telenor elismerte végre, hogy az ő 4G hálózatával van probléma, csak gondolom ezt nem tálalták az alsóbb ügyintézői szintjükön.
-
kali
legenda
Sajnálatos, hogy a Telenor 4G hálózati hibája miatt ez lett a vége, de valahol érthető, akinél adott a probléma és már az elviselhetetlen szintre lép, annak muszáj döntenie, hogy a telefontól búcsúzik, vagy a Telenortól.
Azóta olvashattad, hogy a gyártó felé elismerte a Telenor, hogy az ő 4G hálózatukkal van gond, így érthető, hogy szerviz nem tud mit kezdeni a problémával, illetve a készülékkel.
A 4G+ funkció tényleg jól működik, azzal nincs gond, másként nem tud adott helyzetben - de ezt más is leírta, nem csak én -, ahhoz s szolgáltatóknak kellene változtatni a 4G+ módon, de ezt sajnos nem csak országa, hanem néha még szolgáltatója is válogatja országon belül.
Aryon87 telefonja egykártyás (de bátor, mert Telenoros).Drag77: Azt akartam én is megnézni a képek infója alapján, illetve mást is, de nem lettem sokkal okosabb, mert hiányoznak adatok.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Szia,
Neki egykártyás Telekomos készülék van, de nekem is volt olyan 2 hónapig és nem volt vele gond, illetve azóta a kétkártyással sincs, ahogy senki más sem jelzett itt ilyen problémát egyik variánsnál sem.
Mondjuk azt biztos olvastad később, hogy ő is csak otthon tapasztalja, úgy meg helyi probléma lehet - bármi bezavarhat ott -, nem a telefoné.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Akkor a Telekomos 4G hálózaton miért nincs gond azonos hálózati módban és frekvencián sem a telefonnal?
A Telekomnak és a Telenornak lehetnek eltérő gyártójú, típusú és konfigurálású eszközei azonos hálózati mód esetén is, tudtommal vannak is, ami magyarázat lehet arra, hogy az egyikével miért van gond és a másikéval miért nincs.
Ha a készülékkel lenne gond, akkor nem csak és kizárólag egy szolgáltatónál jelentkezne a probléma.
Az is rásegít ezen elgondolásra, hogy ha a Telenoros előfizetői SIM kártyával és készülékkel külföldi hálózaton barangol valaki, szintén megszűnik a hazai Telenor 4G hálózaton adott probléma.
Én ezt csak úgy tudom minden irányból levezetni, hogy a Telenor 4G hálózatával van gond, pláne ha még azt is hozzáveszem, hogy teljesen más hardverű készülékkel (Mi Mix 2 / Snapdragon 835 / a 4G modul is eltérő) is adott a probléma és szintén csak a Telenor 4G hálózatán.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Nem is azért írtam, nehogy félreérts.
Az a baj, hogy ahány illetékes, annyiféle infót mondtak már...
Ha túl sokáig húzódik a dolog, akkor választás elé állítanak egyre több előfizetőt, hogy a telefontól szabaduljon meg, vagy a Telenortól, de egyik sem jó, nem vet jó fényt a Telenorra az sem, ha valaki hűség miatt vagy egyéb okból, de a telefont cseréli le. -
kali
legenda
-
kali
legenda
3 hete használom kétkártyáson a 129-es firmware verziót, de most vettem észre, hogy ennél már monokróm módból történő visszaváltás után is működik a felismerés, nem kell hozzá újraindítás.
Az egykártyást használók megnéznék, hogy 128-on is ez már a helyzet, vagy még a régi? Köszi![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz beyruth82 #7872 üzenetére
Igen, arra.
Köszi, akkor javítva lett az egykártyások 128-as firmware verziójában is.
Monokróm módban nem is kell jeleznie, viszont ez a mód korábban kikapcsolta a későbbi felismerést is, de akkor innentől annak a használata után sem kell már újraindítgatni a telefont.Aryon87: Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz molacika91 #7883 üzenetére
Nem a kamera firmware verziója frissült, hanem csak a kapcsolódó szoftver.
Drag77: Nem biztos, hogy jelezni fog a következő hivatalos frissítéskor OTA/HiSuite, ha olyan firmware verzió van fent, ami arra a típusra nem lett kiadva.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz gilimbgalamb #7903 üzenetére
Nesze semmi, fogd meg jól...
A szerviz majd megállapítja, hogy a készülékkel nincs probléma - ahogy történt másnál is, aki lefutotta azt a kört - és ott leszel, ahol most, illetve annyi hátrányod lesz, hogy addig nem lesz nálad a készülék.
Ilyen esetben írd/írjátok meg nyugodtan a Telenornak, hogy mások lefutották már a szervizes kört és a fenti álláspont született, így az általuk javasolt szervizeltetés nem vezet eredményre.
Ezért javasoltam az érintetteknek korábban a csoportos fellépést a Telenornál, mert egyesével ostobának nézik az előfizetőt, lefuttatnak vele felesleges köröket, húzzák az időt, terelnek...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz gilimbgalamb #7906 üzenetére
Telenor által értékesített készülék is volt már szervizben, ahol kimondták, hogy nincs gond a telefonnal, más szolgáltatók hálózatán hibátlanul működik, fogja fel azt a Telenor egyfajta precedensnek, pláne úgy, hogy a Huawei ügyfélszolgálat is azt nyilatkozta, miszerint ne küldjék a készüléket szervizbe, mert nem azzal van gond.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
Érdemes lenne akkor azt is cseréltetni, hátha segít.
Nekem a Telekomos friss, november közepén küldték az előző Mate 10 Pro-val - a Vodafone-osom még újabb -, de azt is kipróbálom majd, hogy a feleségem régebbi Telekomos SIM kártyájával párosítom mind a két Vodafone-os SIM kártyát.
Nem sikerült még (szerencsére) olyan SIM kártyát vagy kombinációt találnom, ami problémát okozott volna, kivéve persze a Telenoros normál SIM kártyás tesztet.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Gitáros topic
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- PlayStation 5
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen házat vegyek?
- 3D nyomtatás
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- MacSzerez.com - iPhone 11 Pro / 64GB / Kártyafüggetlen / Space Grey / Garancia!
- Google Pixel 8 Pro Bay 128gb - Használt, Google gari, akár beszámítással
- Apple iPhone 15 Pro Black 1TB - Makulátlan, Apple garancia, akár beszámítással
- Apple iPhone 14 Pro Max 1TB - Makulátlan, akár beszámítással
- Apple iPhone 14 128gb - Újszerű, Apple garancia, akár beszámítással
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs