- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
válasz atifarkas #34 üzenetére
Kérdés melyik frissítés mikor érkezik, érkezett. Az eredeti Hondy civic hibridben nem lehetett csak villanymotorral menni- egyszerűen a konstrukció miatt, s pont ezért a mostani megoldás sem túl optimális- hiányzik egy tengelykapcsoló belőle.
#36 atifarkas: CVT-ből létezik másféle megoldás is, amelyikhez nem kell szíj. Az Audinak valamikor a kilencvenes évek vége felé, kétezresek elején már volt akkora teljesítményre ilyen láncos, hasonló teljesítményre, de itt volt a határa a megoldásnak.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz atifarkas #70 üzenetére
Ez pontosan mit takar nálad:
"A CVT váltó miatt 90-es utazótempóban a motor 1500 fordulaton jár. Így egy sima váltóval működő benzin motorhoz képest statisztikailag 2x annyi tud megtenni hibásodás nélkül. (Márkaszervíz szerint, a szelephézag állításon kívűl, ha nem töröm össze, akkor 3-400e alatt nem kell a motorhoz hozzányulni.)"Én úgy tudom pont hogy nem igazán tesz jót a kis benzines motoroknak ha alacsony fordulaton járatod. Talán az olaj kenése miatt ahogy olvastam. A sajátomat igyekszem is minimum 2000-es fordulaton használni. Mondjuk nem nehéz mert marha rövid a váltója a motorja meg nagyon szeret pörögni. .
Més que un club!
-
nagyúr
válasz atifarkas #76 üzenetére
Igen, konkrétan az enyémben lévő blokk 1992-2000-ig volt gyártásban:
Honda B16A2iVTEC-ről már olvastam de még sose próbáltam ilyen járgányt.
Més que un club!
-
Benőke
őstag
válasz atifarkas #83 üzenetére
Asszony Toyota -ja úgy csal ahogy akar. Városban bekapja a 10 liter minden szó nélkül, Miközben 7 litert írkál...
Energy Saver gumi számít de nem sokat. Nekem is az van de statisztikailag talán, talán 0,1-0,3 Literrel ha kevesebbet eszik... Markáns különbséget nem érzek... Az aszmáét akkor is soknak érzem
Egy lusta motorral szerelt autó hiába 1.6...Na mindegy csak kíváncsi voltam...
-
hobizoli
nagyúr
válasz atifarkas #76 üzenetére
ez a CVT valto sem egy fuha ujdonsag, ijen rendszeru valto volt Tipo-ban Uno-ban Punto-ban is a '90-s evek elejen
de meg annal is jo 20 evel korabban, amikor a DAF meg szgk-t is gyartott, akkor nekik is volt egy modelljuk ezzel: [link]
es meg annal 40 evvel korabban is volt egy auto ezzel, vmikor az 1920-s evekben
több drón kell ;P
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
- Nintendo Switch játékok (ง '-' )ง Budapest Nyugatinál
- Fekete Sony PlayStation 5 Cover (Lemezes változat)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB Dual SIM Phantom Black Gyárilag független Csere/beszámítás is!
- Logitech C920 HD PRO
- 1151 V1 CPU-k / I5-7500 / I5-7400 / I5-6600K / I5-6600 / I5-6500 / BESZÁMÍTOK!