- Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- DIGI kábel TV
- Ubiquiti hálózati eszközök
- 3 évre zárnák börtönbe a legnagyobb kriptotőzsde korábbi vezetőjét
- Windows 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
"Úgy gondolom, manapság játékra simán jobb választás egy nyolc-tízmagos CPU, akár valamivel alacsonyabb órajelellel, mint egy hatmagos."
Ezt könnyen tudod ellenőrizni.
Feldobsz egy második monitort a gépre, ami csak a task manager fut, mutatva a magok terheltségét.Még mindig igaz. Ha egy program, egyetlen szála ütközik CPU limitbe, akkor ez a programszál fogja meg a játékot. Egy program szál csak egyetlen magon képes futni, nem képes több magot használni.
Könnyen lehetséges, hogy a sok mag ellenére CPU limit okozza a problémát.A modern processzorok képes jelezni az op.rendszernek, hogy melyik magjuk húzható fel a legmagasabb órajelre és a modern Windows képes a programszálat arra a magra áthelyezni. Ezzel csökkentve a CPU limit esélyét.
Ezért érdemes lenne egy modern gépen megismételni a tesztet. CPU magok terhelésének figyelésével érdekes dolgok derülhetnek ki. Ez persze erre a tesztre is igaz, Egyértelműen meghatározható lenne CPU vagy GPU az aktuális limit.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!