Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    "... de még gyári a turbó, kettőstömegű, kuplung és a DPF is."

    A DPF bizonyosan nem. Ebben additív olajos DPF van. 60 ezer kilométerenként kell utána tölteni a folyadékot és 120 ezrenként magát a szűrőt. Annyival nem tud többet teljesíteni, mint ami az órában van. Ha minőségi üzemanyagot töltenek az autóba folyamatosan, akkor is feltöltődik salakkal a szűrő. Egyszer lehet tisztítani, aztán tényleg cserélni kell.

    A mienkben kuplung és generátor is cserélve lett.
    Most kezdenek az apró hibák előjönni. Az autó sokszor nyitottnak látja a tankoló nyílás fedelét. Egy mágnes aminek műanyag tartója már kezd lágyulni nem jó pozícióban van és a kapcsoló nem érzékeli.

    Ezekben az autókban PSA motor van és nagyon jól bírják a strapát. Ebből a szempontból jó választás az autó. A turbócső típushibám de legalább nem kerül hatalmas összegbe a csere.
    Az idén vittem műszakivizsgára, hiba nélkül ment át. Kettő éve féklámpaizzót kellett cserélni. Ebben nem a búra van színezve, hanem az izzó. A melegedéstől nem egyformán repedezett a színezés.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

Új hozzászólás Aktív témák