Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz bambano #98 üzenetére

    Reális indok? Helyzete válogatja.
    Ha a tőkét arra használják fel, hogy másokat még jobban ki tudjanak zsigerelni vele, akkor van.
    Ha a tőkét arra használják fel, hogy politikai előnyt kovácsoljanak belőle önös érdekből, akkor van.
    Ha a tőkét arra használják fel, hogy a versenyhelyzetet ellehetetlenítsék, akkor van.
    Ezer példát fel lehetne sorolni mindegyikre.
    De szerintem abban egyetérthetünk, hogy ezt a rabló-kapitalizmust valahogy meg kellene regulázni, mert már most látszik, hogy reccs lesz/van. Gazdasági, társadalmi, meg kb minden téren.

    A Teslától pedig ne várd, hogy megmenti az ökoszisztémát, mert hatalmas csalódás fog érni.
    Egy P100-as tesla évi 10-12.000es futásteljesítménnyel kb 8-9 év alatt ér el odáig, hogy talán már ledolgozta a gyártása során keletkező co2 puttonyt, és akkor még nem esett szó a li-ion akksipakk sorsáról, töltéséről... a Toyota nem véletlenül nem ért egyet a villanyautóval, és tartja a hibridet a legjobb választásnak. Nyilván más lenne a leány fekvése, ha már a DEMO project 10-15 éve befejezett sztori lenne, és gombamód nőnének a fúziós erőművek... a következő nagyobb game-changer a solid state akksik lesznek, de azt tudni kell, hogy abban a pillanatban a jelenleg működő li-ion akksi gyárak értéke lényegében a bennük fellelhető fém összértéke lesz.
    Kivi vagyok, hogy ezt Musk elvtárs miként fogja lereagálni.

    どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。

Új hozzászólás Aktív témák