Új hozzászólás Aktív témák
-
hemaka
nagyúr
válasz LamerGyuri #25 üzenetére
Engem is b*szogatnak állandóan, hogy lépjek másik csomagba, mert ez már elvileg megszűnt vagy mi. De mondom nem lépek át, mert akkor oda a korlátozott, de ingyenes net. Erre hülye szöveg: DE 200 forinttal kevesebbet fogok fizetni a havidíjért...
-
electrodoki
aktív tag
válasz LamerGyuri #25 üzenetére
A RED-nél korlátlanul telefonálsz, ergo teljesen mindegy, hogy miként mér.. Nem is értem a kérdést...
"A lét határozza meg a tudatot! Ha megiszom a lét, elszáll a tudat!" /Hofi Géza/
-
Syl
nagyúr
válasz LamerGyuri #90 üzenetére
>kizártnak tartom, hogy mondjuk olyan számlát kapjak egy végigtelefonált hónap végén, hogy nulla percet beszéltem, ezért nulla forintot fizetek.
Pedig így van. Van több korlátlan telekomos csomagom és soha nincs rajta beszélgetés:
Never let your sense of morals prevent you from doing what's right.
-
nagyúr
válasz LamerGyuri #90 üzenetére
Leegyszerűsítve: a szolgáltatók a forgalmat belül mindig másodpercben (vagy akár még kisebb egységben) mérik, aztán attól függően kerekítenek, hogy mire akarják használni. És egyébként a Te szempontodból tényleg mindegy.
Nyugodtan hátradőlhetsz? 100%-osan nem, bár szerintem több problémát okozol magadnak azzal, ha idegeskedsz. A Rednek (meg a másik két szolgáltató hasonló csomagjának) pont az a lényege, hogy veszel egy nagy levegőt, két évre bevállalsz 240.000 FT-os mobilkommunikációs költséget, és belföldi hívás terén azt csinálsz, amit akarsz
Van esély arra, hogy a konstrukción változtatnak, vagy az áron emelnek? Van, bár szerintem hülyék lennének, mert egy ilyen módosítás mellé oda kell tenni lehetőségnek, hogy következmények nélkül felmondhatod a szerződést, és ha nincs készüléked mellé, akkor azt jó eséllyel vidáman kacagva meg is teszed. Inkább az a kockázat, hogy 2 év alatt sokat csökken a díj az új belépőknek, bár az utóbbi 1.5 év nem erre utal.A cikkhez - sajnos ez van, ehhez kell hozzászokni. A szolgáltatók próbálkoznak, aztán ha az adott területen nincs az embernek szakértelme / ideje / energiája képben lenni, akkor benyelte a magasabb költségeket. A bankok pont ugyanezt csinálják, csak azt még nehezebb lekövetni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Lirion
addikt
válasz LamerGyuri #90 üzenetére
Eddig egyik ügyfeles sem tudott erre válaszolni
Mit válaszoljon, ha egyszer nincsenek is percdíjak? Megnézheted a csomagok leírását, ott sem fogsz találni percdíjra vonatkozó adatokat, mert nincsenek. Ezért korlátlan.. Ezek után azon rugózni, hogy milyen egységekben mérik a beszélgetést és ezért leszólni az ügyfélszolgálatosokat a saját tudatlanságodat mutatja.
A másik, hogy lehet hűség nélkül is korlátlan csomagokra fizetni, igaz, akkor magasabb lesz a havidíj, de nem kötelező a bilincs.
(#120) vasi89
De tudsz csak az emberek meg sem próbálják. Persze hogy az ügyfélszolgálatos elzavar de, ha kicsit is mész az igazad után az sokszor beválik
Az a baj, hogy a legtöbb ember valamiféle telefont is vesz az előfizu mellé és a telefon kedvezményes ára és listaára között óriási nagy a különbség, még egy alsó kategóriás telefon esetében is. Egyoldalú módosításnál felmondhatod a szerződést, de a telefonra adott kedvezményt akkor is ki kell csengetni, ami sokszor elég nagy pénzt jelent..
[ Szerkesztve ]