Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • priti

    addikt

    válasz Stanley-B. #220 üzenetére

    Ajánlom figyelmedbe a joggal való visszaélés fogalmát. A kereskedő sem védtelen, de nem ám!
    Attól, hogy 8 napon belül el lehet állni, én még rendezvényszervezőként nem vehetek nálad 6db 50"-os TV-t a webshop-odban és építhetek belőle kijelzőfalat, tarthatom meg a hétvégi rendezvényem és küldhetem vissza utána az összeset a pénzemet követelve rajtad... Ez visszaélés.
    Egészen addig ér valamit a vásárlónak a 8 napon belüli elállás, amíg nem éri meg az eladónak ügyvédi költségeket vállalni. Nem olyan erős dolog ez...
    EZ NEM INGYENES, 8 NAPOS BÉRLET GYEREKEK!!!
    Csak azért mondom, mert vissza is nyalhat a fagyi! Lehet ám csücsülni visszaélésért is!

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz pacal-x #227 üzenetére

    Magasról teszel rá, ha "külsőraktárospistike" károsult lesz, de ha újracsomagolja és eladja neked újként azt, amit a vonatkozó rendezvényen megkarcoltak, akkor azért hisztizel...
    Ha vállalja a vonatkozó költségeket és beépíti az árba, akkor hisztizel, hogy miért drágább a termék, mint x országban...
    Nem. Egyenrangú felek vagyunk srácok!
    A boltos nem a szolgád, aki téged kiszolgál. A kiszolgálás az árba beépített szolgáltatás. Nem vagy király, nincsenek alattvalóid. A pénzedért sem vagy király, nem azért szolgálnak ki. El vagy tévedve. Nem szívesség az, hogy vásárolsz.
    Ha szívességként akarod értelmezni, akkor az is szívesség, hogy vásárolhatsz.
    Egyenrangú felek között a te hozzáállásod pont olyan káros, mint az általad említett boltosok hozzáállása. Nem javítja a hibát, ha így állsz hozzá, csak tovább rontja a helyzetet.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz pacal-x #232 üzenetére

    "Az argumentum ad hominem (latinul „személy elleni érvelés”, „személyeskedés”), vagy röviden ad hominem, olyan érvelési hiba, amely a vitapartner személyét, tulajdonságait, vagy személyes érdekeit veszi célba, esetleg cselekedeteit, szavait használja fel vele szemben, gyakran elvonva a figyelmet arról, amit a másik fél állít."

    A saját viselkedésed is kiválthat bizonyos reakciókat, nem csak az általad feltételezett nyereségvágy. Én is érvényesítettem már garanciát nem egyszer, de még sosem kellett vérre mennem. Nyugodtan, higgadtan és tisztelettel elmeséltem a gondom. Érzékeltettem, hogy tájékozott vagyok, de nem követelőztem és nem adtam elő, hogy a vonatkozó ügyön múlik az életem.

    Egy kiskerben egyszer várnom kellett egy hónapot és a vonatkozó összeget "csak" levásárolhattam. Ez közös megegyezés volt, de nem előre közölték, hanem a helyszínen ajánlották én meg elfogadtam. Hülye voltam?
    Segítségemre voltak, mert egy okiratnak minősülő matrica leszakadt az alaplap aljáról, mert letépte egy CPU hűtő alsó, öntapadó merevítője, következésképpen csak azt tudtam igazolni, hogy vettem náluk egy alaplapot, aminek megvan a doboza és érvényes a garanciája, de azt nem, hogy az az alaplap az konkrétan a náluk vásárolt darab és nem egy másik ugyanolyan típusú. Ennek ellenére nem kezdtek szívózni. Azért sem kezdtek szívózni, mert bevittem magammal egy 9800GX2-őt és megmutattam, hogy hozzáér az alaplap HP hűtőjéhez aminek a bordája túl magas a PEG slot mögött és szerintem ez gyártási hiba, amiről ők nem tehetnek, csak a gyártó és én nem haragszom. Készséggel együttműködöm. Felfogták. 1 másodperc alatt és nem szívóztak. Nem kellett órákat mesélnem. Amúgy lövésem nem volt mi a baja, mert a hardveraprón vettem és már xar volt, amikor hozzámkerült, mert átbactak vele. Lehet hogy életében nem volt benne erős VGA. Az is lehet, hogy a BIOS-t tolták el, de valamiért gariztatás helyett eladták, tehát nem volt kóser. Tök nyugiban odamentem és legariztattam. Csak az volt a para, hogy a garjegy nehogy hamis legyen... Mondanom sem kell, hogy a használt ára többszörösét vásárolhattam le az ügymenet végén. Nem kell hisztizni. Vettem másik alaplapot másnap, és amikor "beért" ez a gari még jól is jártam, megoldódott a problémám.
    Ez volt a legzűrösebb garim. A többi tök sima ügy volt, pedig ugyanabban az országban élek, mint te. Valszeg az eladó is betelefonált a saját stílusában és elhajtották azzal, hogy bukta a garit. Amúgy ha a vonatkozó kisker elhajt még mindig ott a gyár...

    Magadban is keresd a hibát. A garanciát nem a ksiker adja, ő csak vállalja, hogy x ideig intézi helyetted. Ha cseréltetni akarsz küldd a gyárnak. Nem tilos!

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz pacal-x #234 üzenetére

    "A kereskedőtől vetted a terméket, vele állsz szerződésben."

    Gondolkozz már. Te azt várod el, hogy a kisker résztartalékos rendszerben tartson raktáron minden típusú hardverből amit a nagykeren keresztül elérhetővé tesz vagy tett az utóbbi x évben, százmilliós nagyságrendű összértékben minimum és egyszerre vállalva minden termék negatív árváltozásának kockázatát, mert ha egyet is eladott belőle, akkor tudja neked cserélni rögtön a pult alól. Az ott legyen neki készenlétben. Ez egy blődség, ilyen kisker nincs. Nem tudja cserélni. Akkor adja vissza a pénzt. Miért is?
    Lehetséges a probléma "garanciális javítás vagy csere" útján történő megoldása? Lehetséges. Szépen elküldi a nagykernek, az elküldi a gyártónak te meg otthon a seggeden kivárod. Ha nem tudod kivárni, akkor elküldöd magad a gyártónak a kiskert meg a nagykert kihagyva. Mégegyszer mondom nem tilos.

    Amúgy, pont az ilyen embereknek adták vissza azonnal a hibás HDD árát, mint te. Azoknak, akik vették a nyáron újonnan 17k-ért a 2TB-os HDD-t, szóval a számlán annyi volt, amit örömmel visszaadtak, mert az árvíz után meg már került 100k-ba egy 2TB-os vinyó, de még hónapokkal utána is 40k volt.
    Szépen visszaküldték a gyárnak a hibásat, amit 17k-ért vásároltak vissza tőled, megkapták a csere HDD-t és adták is el újnak negyvenért. Gondolom te nagyon boldog voltál, hogy visszakaptad a 17k-dat, amiért kaptál egy 500GB-os vinyót máshol és eszedbe sem jutott a gyárnak elküldeni, mert te a kiskerrel állsz szerződésben igaz?
    Hajrá!
    Gondolkozni nem tilos. Mert neked jogaid vannak meg véleményed van. Bakker ez olyan, mint a segglyuk, mindenkinek van. És? Most neked jobb lesz attól, hogy elkezded a hisztit? Ha hülyére vesznek állandóan, akkor ne haragudj, hogy ezt írom, de valszeg hülyének nézel ki. Változtass a megjelenéseden, vagy a viselkedéseden, vagy a szövegeden, mert valami gáz van veled. Annak biztos hogy oka van, ha mindig hülyére vesznek. Az nem véletlen.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz szilard28 #238 üzenetére

    PTK-ban van, de attól még csüccsensz. Egy gyorsahajtásért is csüccsensz ha nem tudod kifizetni a bírságot, annó nekem ott volt hogy 600Ft/nappal leülhetem. Nem tegnap volt, de rajta van szerintem ma is, hogy mennyi egy nap. Minimum kap egy nem kicsi pénzbírságot + a perköltség szvsz nem 10 rongy lesz...

    (#240) arnyekxxx

    Akkor pereld be és majd a bíróságon megtudod, hogy mi a törvény. Ennyi.

    (#236) pacal-x

    Nem a kiskeren múlik, hogy mennyi idő. Ha neked sürgős, akkor postázd a gyártónak közvetlenül. Nem tilos.

    [ Szerkesztve ]

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz priti #242 üzenetére

    ja meg az okozott kárt is akkor már 100%-ban meg kell térítenie a sértettnek gondolom, ha megáll hogy a visszaéllést elkövette és ha velem próbálna meg valaki így kicseszni fogna is a ceruza, hogy nekem ebből mekkora volt a károm, olyan szállítási számlákat varázsolnék elő az ügyvéddel, hogy megdögöljön a kedves elkövető az tuti

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz arnyekxxx #244 üzenetére

    De ha neked meggyőződésed, hogy neked van egy egészséges jogérzéked és jól értelmezed a vonatkozó jogszabályt és neked igazad van akkor ménem pereled be? Egy ilyen tyúkügyből csomót lehet tanulni. Egy kis tapasztalat nem árt. Nem akkor kell pislogni, amikor egy soha nem látott élettárs tulajdonrészt akar az örökségből nem? Há' pereld be! Hajrá! Ha igazad van... Há' nem?

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz arnyekxxx #246 üzenetére

    pfff hát akkor biztos nekem van ellenőr fejem :DDD te én nemtom, de nekem még nem kellett jogászkodnom kereskedővel, tök jó tapasztalataim vannak

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz szilard28 #248 üzenetére

    Oké ügyvéd úr, akkor mutasson egy ilyen joggal való visszaélésre precedenst, ahol nem lett minimum pénzbírság a dolog vége (amit ugye le lehet ülni) azon túl hogy itt megállapíthatnak kártérítési kötelezettséget is gondolom, végtére is rosszhiszeműen jár el az illető és jogellenesen kárt okoz.

    Ha megkérdezem az ügyvédtől, hogy mely számlák képezik az engem ért kár egy részét az miért csalás? Az nem csalás. Honnan veszed, hogy fiktív? Senki nem állított ilyet.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz szilard28 #239 üzenetére

    Ezt a hsz-edet olvasva nincs is több kérdésem. Amúgy téged ki kötelez, hogy webshop-ban vásárolj?
    Ennyi erővel te is elmehetsz a búsba, ahogy a kereskedő.
    Ha ennyi sincs meg, hogy egyenrangúak vagyunk és a jog mindenkit egyformán véd, akkor hogy az égbe kezdesz jogászkodni?
    Itt egy olyan cselekményről van szó, amivel valaki jogtalan előnyt akar szerezni. Nemtökmindegy, hogy ez egyébként mi végsősoron? Okirat például biztos van a történetben. A számla is egy okirat végülis amivel igazolja, hogy 8 napon belül vette. Lehet hogy okirattal való visszaélés jogellenes előny megszerzésére és egy évre lecsukják érte vagy pénzbírság. Mittudomén. Nem mindegy? Ez egy visszaélés és tuti, hogy nem törvényes.

    Akkor vásárolj a decathlonban. Ennyi. Miért vásárolsz webshopban? De tényleg mér' is?

    Én komolyan nem értem az olyan embereket, mint te. Te mindenkit utálsz úgy alapból, vagy hogy az égbe állsz a többi emberhez? A kereskedő egy ugyanolyan ember, mint te, ő maga is vásárló valszeg többször, mint te. Mér' menjen ő el a búsba? ááá, szomorú ez. Ez annyira magyar.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz pacal-x #258 üzenetére

    Nem törvény kell, hanem ipar. Ha itt lenne a gyár BP-n, akkor pár nap lenne. Teljesen mindegy melyik viszonteladón keresztül vásárolsz a világ másik végéről egy olyan gyártótól, aki nem preferálja ezt a piacot. Ha félévente egy konténer jön alkatrészekkel, akkor egy jön.
    Ha lenne olyan törvény, ami olyan feltételt támaszt, amit nem lehet teljesíteni, akkor szvsz, nem tudnál venni Panasonic TV-t sehol Magyarországon, csak olyan gyártó termékét aki tud, akar megfelelni, azaz létrehozni és fenntartani a feltételeknek való megfeleléshez szükséges marketingcsatornákat. Az jobb lenne? Gondolkodni most is szabad és eldönteni, hogy neked mi a fontosabb. Ha a gyors ügyintézés fontos, akkor nem a világ másik végén keresek partnert.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz Tikakukac #260 üzenetére

    Az a baj, hogy nem fogják föl, hogy hol élnek. Nem értik, hogy ez az ország mekkora piac és ide mit érdemes hozni.

    Én is tök szívesen vennék egy 60"-os Mitsubishi WD-60638 3D tévét 800 dolcsiért, de nem vehetek, mert itt élek és itt nincs. Semennyiért sincs. Azért nincs, mert ide nem hozzák, mert valamiért nem éri meg. Nem hisztiznék, ha fél évet kéne várni a javíttatására, de akkor sincs.

    Amit akarnak "szolgáltatást" mert nekik az jár az pénzbe kerül. Annyi pénzbe kerül, hogy egy csomó gyártó azt mondaná, hogy akkor ide, erre a piacra nem hozok, mert azért a pár eladásért nem éri meg kiépítenem azt a szevízhálózatot ami ezeknek a szuperkényelmes vásárlóknak a törvénybe foglalt igényeit kielégíti és nem lesz. Lehet majd rendelni külföldről és várni rá 2 hónapot, hogy egyáltalán megérkezzen :DDD

    denekemazonnaladja mer' kifzettemésénvagyokazerős ésmajdjólmegveremhanem

    ...nem fogja fel, mer' buta, azér'

    (#261) Ghoosty

    Építettél már ki szervízhálózatot? Szerinted majd minden ügyfélnek egyesével rendelnek angliából alkatrészt. Igen. És ott szerinted ki szolgálja ki ezt az igényt? Vagy ott akkor abbahagyják a készülékek javítását és odaadják az alkatrészt nekünk igaz? A végén oda lyukadsz ki, hogy jön az EU-ba x alkalommal konténerben alkatrész. Ott lesz alkatrész ahol a piac elég nagy ahhoz, hogy rendeljenek konténert maguknak. Nem fognak mégegy konténert rendelni azért, mert a szervízes pistának van 40db hibás Panasonic TV-je és nem fogják odaadni neki a saját alkatrészüket, hogy aztán nekik ne legyen.

    [ Szerkesztve ]

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz szilard28 #267 üzenetére

    "Nem fognak mégegy konténert rendelni azért, mert a szervízes pistának van 40db hibás Panasonic TV-je és nem fogják odaadni neki a saját alkatrészüket, hogy aztán nekik ne legyen."

    Ebből látszik, hogy a logisztikához sem értesz. Nem az angliai szervíz fogja Magyarországra szállítani az alkatrészt, hanem ugyanabból az angliai (vagy éppen német) központi raktárból szolgálják ki szervízes pistát és szervízes mohamedet.

    Nem, ebből az látszik, hogy te nem tudsz szöveget értelmezni. Az, hogy az EU területén lévő raktárban mi van az azon múlik, hogy a konténerben mi van, amiben az EU-ba jön a cucc.
    Ez úgy megy, hogy a speditőr csüng a telefonon és szerzi a fuvart. Itt van még helyem ebben a konténerben, ezen a kamionon, ezen a repülőn stb, ami szerdán indul, nem akarsz hozni onnan valamit, ahonnan jön? Egy konténer tudod mekkora? Nem kicsi. Nem minden nap jön.
    A logisztikus azt nézi mennyi hely van a raktárban és igyekszik feltölteni. Azzal tölti fel ami kell, amire leadják a rendelést. Ami kipörög, ami nem ragad be, hogy legközelebb is jó sok helye legyen. Álmodj királylány, hogy te felhívod a raktárat és akkor téged kiszolgálnak, mer' te vagy a szervízes Pista a pannon pumából és németben van a raktár.
    Ha most te elkezdesz sípolni, hogy neked valami kell hiába van egy német raktárban belőle száz ha az már elő van rendelve nem adják neked oda, viszi a német. Megnézik mikor jön legközelebb konténer és csontig benyalsz a speditőrnek, hogy préselje bele a cuccod, mert mint a sáskák lecsapnak rá ezren vagy kezdhetsz magad szopakodni rendelni global shipping+csomagküldő a kommancsoktól, ami x hónap meg nem azt küldik meg szart küldenek meg elkeveredik és stb. Ugyanaz a copás végig csak egy csomagküldő cég konténerében fog jönni vagy abban, amelyikbe a csomagküldőnél dolgozó speditőr be tud ugrani.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz szilard28 #267 üzenetére

    Amúgy pont ott nem értenek a logisztikához, ahol tele van üres hellyel a konténer. A németeknél pont, hogy olyan jó logisztika van, hogy plafonig csurig van és ha egy egér nagyobbat szarik, akkor nem lehet lezárni a tetejét...

    (#273) szilard28

    Szerinted mér'nem? Kettőt találhatsz.
    Ha szerinted egységként megéri kezelni, akkor építs egy hatalmas logisztikai központot Magyarországon és szolgáld ki innen az EU-t. Hajrá! Én rád szavazok! Csináld meg! :R

    [ Szerkesztve ]

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz Ghoosty #277 üzenetére

    Ahhoz hogy te valamit raktározz valahol az kell, hogy onnan ahol keletkezik meg kell venni, oda kell vinni, fizetni kell a raktározás költségét és építeni egyfolytában az újabb és újabb raktárat, mert nincs az a raktár ami nem lesz tele készlettel, ha a benne lévő cucc nem fogy rendesen (?) hopp szvsz vissza is kell vinni pár dolgot előbb-utóbb oda, ahol azt fel lehet használni, mert a sok szartól nem fér az újabb készlet.
    Ki fizeti ezt szerinted ki a végén, ha nem te, aki a terméket megveszed?
    Mindent lehet gyerekek, csak piac nélkül elég nehéz. Van rá pénzetek? Akartok fizetni 50ropival többet azért a tévéért? mert akkor lesz alkatrész raktáron, itt lesz Budaörsön ha az kell. Ja hogy annyiért már nem kell a tévé? Háhht akkor nyasgem, majd rendeltek a gyártól alkatrészt az ottani készletről, vagy vesztek más gyártótól tévét.

    Ha valahol gyártás van, akkor a gyár egy része élből raktár. Naponta lepottyan tízezer darab a vonatkozó szarból, abból x darab hibás, csurig a raktár, de a napi selejtet is tenni kell valahová. Ahol gyártás van ott van rework, van raktársöprés, ott akad majd alkatrész.
    Ha valahol nincs gyár ott csak üzleti vállalkozás készletezik profit alapon.
    Azt fog készletezni, amit neki a legkisebbb költség készletezni úgy, hogy a legnagyobb haszna legyen rajta a legrövidebb idő alatt a legkisebb kockázattal.
    Úgy néz ki srácok, hogy ez a termék nem a Panasonic TV "xy" nyákpanelje perpill és qrvára nem készletezi senki. Ez van.
    Ha valakinek jön a konténere, akkor az majd hoz benne magának onnan, ahol készletezik ha neki szüksége van rá és annyit hoz, amennyi neki kell és ő sem fogja magas kockázattal készletezni se neked, se másnak, mert kell neki a hely a raktárában másnak.
    Hozzál magadnak onnan ahol készletezik.

    Ez a Panasonic-nak fontos egyedül. Ha ő leszarja, hogy te fél év alatt kapsz csak alkatrészt a termékéhez, akkor ez senkit nem érdekel. Ha ő nem fizet érte abból a pénzből, amit te a tévéért adsz, hogy ez jobban pörögjön más sem fog fizetni érte. Ha nem érdekli a Panasonic-ot ez a piac, mert egy kis szar, akkor nem érdekli, hogy emiatt hány vevő fog elfordulni a márkától Magyarországon. Ha érdekli, akkor majd megoldja. A kereskedő azt forgalmaz, amire van vevő. Ha nincs vevő a Panasonic tévére, akkor nem rendel belőle. Még lehet kapni, szóval van vevő rá így is. Szépen kivárják otthon a seggükön a javíttatást a kedves vásárlók ezek szerint.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz Ghoosty #279 üzenetére

    Csak a hasamra csaptam, de amúgy nem stimmel, amit írsz, mert minden hibás teméknél minimum két terméket kellett csomagolni, 3x szállítani (a 2 jót ki, a hibásat vissza), raktározni, értékesíteni és még ott van a veszélyes hulladék, amit kezelni kell, de ez részletkérdés, ilyesmiken kár rugózni, egyébként ha 3 napon belül ott kell legyen a csere, akkor könnyen lehet hogy még másik 10-et le kellett gyártani hozzá, hogy minden piaci ponthoz legyen egy elég közel raktáron és akkor már 12db TV kell ahhoz, hogy egyet eladhass, az hány %? (csak példa, bele ne köss, jajj Isten ments)

    Gazdaságban nincsenek lehetőségek, csak árak. Ha te törvénybe írod, hogy pl. 3 napon belül cserélni kell akkor eldöntheti, hogy árat emel, vagy kivonul. Te melyiket szeretnéd?
    Te komolyan azt hiszed, hogy nem vonul ki adott esetben? Szerinted egy Mitsubishi nem tudna itt eladni egy 60"-os TV-t egy darabot se? Leszarja, ide se jön.
    Kiszámolja és kivonul a Panasonic a TV-ivel, az Orion meg árat emel, aztán majd vehetsz olyat kétszázötvenért. Nem lesz olcsóbb a TV, mint olyan, csak a szarabb minőségű lesz drágább rögtön.
    Törvényt írni meg követelőzni nem kerül semmibe, az a legkönnyebb.
    Szerintem örülj, hogy van.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz arnyekxxx #282 üzenetére

    Lehet kardoskodni, de csak magatokkal szúrhattok ki. Ez a szórakoztató elektronika tipikusan olyan terület, ahol van verseny. Nem lesz jobb.

    Lehet választani most is olyan márkát, aki nagy gondot fordít a jótállásra és lehet választani egy rakás olyan cuccot, amit idehoznak a "semmibe" szinte, de megéri választani, mert vagy filléres kínai ami jó ameddig jó aztán eldobod, vagy van olyan jó minőségű, hogy az összes többit maga mögött hagyja és jellemzően kevés is vele a probléma garanciaidőn belül. Szerintem attól nem lesz jobb neketek, ha sokkal kisebb lesz a választék és ezeket nem fogják forgalmazni.
    Az áhított vevőközpontú hozzáállást tipikusan a verseny indukálja.
    Az meg pont kisebb lesz, ha nekiállnak bírságolni felkent hatóságok a sértődött vevők panaszai alapján, mert sértődött vevő mindig van.
    Lehet pénzt is visszaadni, persze, de azért ez elég tőkeigényes történet. Most ha ne adj Isten belefut egy kisebb kereskedő egy sorozathibás készülékbe amiből eladott 50db-ot és két hónap után elkezdik visszahordani naponta hatosával ugyanazzal a gyártási hibával, akkor az nem elvárható, hogy ezt zsebből intézze el.
    Teljesen mindegy, hogy a kereskedők fele húzza le a rolót vagy a márkák fele vonul ki, mert ebből a piaci kínálat nem jön ki jól.
    Ha indirekt leszűkíted azok körét, akik ilyen termékeket "képesek" forgalmazni a szigorított törvényi feltételek mellett, akkor egymás árait nézik majd a nagyok és szép extrapofit lesz a vége a te zsebed kárára.

    Valszeg az lenne ebből, hogy bemész egy MM-be és kijössz 20 perc múlva a cserekészülékkel, de közben meg kerül majd egy annyiba a típusból, mint külföldön kettő ugyanolyan és olyan lesz a választék, hogy aki ért hozzá, annak egy se kell ingyen se és külföldről fog rendelni, mert azokat fogják csak idehozni kínálat gyanánt, amit a németeknél már nem lehet eladni. Máshol meg egyszerűen nem lesz semmilyen kínálat.

    Most is lehet gari szempontból nézve jót venni, tehát a vevő hülyesége is erősen, ha olyan cuccot vett, amit nem tud ésszerű időn belül gariztatni. Az embert az élet semmilyen területén sem menti meg semmi a saját hülyeségétől.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz Ayanlith #290 üzenetére

    Az értékesítő kárát ki állapítja meg? Bíróság? Legyen a gyártónak 25000 pere, pereljék őt 12500-an ő meg pereljen 12000 felhasználót, hogy nem rendeltetésszerűen használta a terméket meg 500 szállítót, hogy nem megfelelően szállították a dobozát vagy hogy? Ennek se vége se hossza. Nem is a jogharmonizációs problémákról beszélek, hanem arról amiről ti. Az időről. Mikor lenne abból valakinek pénze?

    Teljesen mindegy ki építi be az árba. Ti végsősoron egy közteherviselést szeretnétek.
    Ennyi erővel követelhetnétek azt is, hogy legyen minden terméken még +5% adó, ami befolyna egy biztosítási alapba és az állam adná vissza a pénzed, ha gariidőn belül betojt a cucc. Lenne egy szép nagy hivatal, ami intézi az összes garit helyettünk és elhajt azzal, hogy nem rendeltetésszerűen használtad ami egy tipikus gumiszabály. Ha a saját működésére felélné a befolyt pénz kétharmadát, a másik egyharmadot meg lenyúlnák a kedves polgárok visszaélésekkel, akkor majd szépen megemelnék az adót...

    Nemtökmindegy ki építi be az árba? Ha a gyár, akkor mi van? Te fizeted ki így is meg úgy is, nem érted? Be fogja építeni a többletköltségét az árba.

    A márkaépítés részben a vevők bizalmáról is szól. Ha elnyeri a márka a bizalmat, akkor simán megcsinálnak olyat egy gyárban a logisztikusok, ha betelik a raktár és kell a hely, hogy nem külső raktárat bérelnek, szállítanak oda, majd ha lejárt a bérlet akkor vissza, hanem eladnak jó pénzér, pénzért amit lehet forgatni és kinyomnak ötezer-tízezer dobozt a marketingcsatornába. 5-10e olyan dobozt, amiben tudják, hogy szar van.
    Elviszik x országba a nagykerbe, onnan egy kiskerbe, onnan egy vevőhöz, kiderül, hogy szar, és mire hasonló úton visszaért a gyárba simán lehet hogy hónapokig, de minimum hetekig üres volt a raktáruk egy része és meg tudták oldani a logisztikai problémájukat ingyen és még a pénzt is tudták forgatni haszonnal.

    Ezeket a dobozokat a lesajnált piacokra fogják küldeni, ahol nem számít annyira a márkaépítés. "A magyaroknak jó lesz" jeligére és megizélheted, hogy Panasonic, ugyanúgy szar, mint a leggagyibb. Tudod milyen minőségellenőrzés van egy ilyen gyárban? Szerinted azon átmegy egy hibás sorozat? Ezeket tudják akkor is, hogy szarok amikor eladják ébredjetek már fel...

    Teljesen mindegy hogy akarod megfogni, ha ő mondja meg a terméke árát. Olyan árat fog mondani, hogy neki megérje és a piac nem szabályoz, mert az összes többi gyártó is olyan árat mond, hogy neki megérje. Beépül az árba a költségük azonnal. Nemtom hogy írjam le százszor, hogy leessen már végre...

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz Ghoosty #293 üzenetére

    Szóval ha azt írom, hogy raktárként használják a marketingcsatornát abból neked az jön le, hogy szerintem a gyári alkalmazott logisztikus Pista áll neki piacozni? Vigyázz, mert ha sokáig teteted magad hülyének elhiszik.

    Vahhlóság....

    Szerinted ha leültetsz három okos kisfiút a leértékelt zakójukban egy asztalhoz, hogy írjanak egy A4-es oldalra okosakat attól majd másképpen működnek a gyárak és megváltozik a világ mi? Ez a valóság? Ez a nagy terv?
    Összeszarja magát a gyáros egy magyar törvénytől igaz? Átszervez rögtön mindent rémülten futkosva, hogy meg tudjon felelni a három kisfiúnak, aki kitalálta, hogy szerintük mit kell a gyárosnak csinálni igaz?
    Peersze, mert nem veszi meg kilóra az egész országot ha akarja... á nem.
    Érdekel a valóság? A valóság az, hogy olyan a világ, amilyet legyártunk.
    Ha mikrót gyártunk, akkor mikróból zabálod a kaját, ha autót gyártunk, akkor kocsival mész, ha mobilt gyártunk akkor veszed az egyiket a másik után... A gyáros mondja meg milyen legyen a világ és mennyibe kerüljön, mert ő gyártotta és amelyik részét nem azt megvette és az övé az egész rohadt bolt. Az összes többi meg csak bölcsészkedi a semmit és próbál beleugatni a máséba. Gályázz és fogyassz! Minek a sok duma?

    1 hónapon belül mit nem tudsz legariztatni? Ki tehet róla? Béna e vagy? :DDD

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz ityam #294 üzenetére

    Korábban már elhajlott, de te azért megvártad, amíg eltörik, ahelyett, hogy vettél volna rá egy másikat az első kellékesnél ahol alig van csak százféle, aminek a fele az életben nem megy tönkre, mert például menetes karabíner vagy cseréltetted volna ki a táskát azonnal, amikor elhajlott.

    1, nem nézted meg, amikor vetted, hogy neked jó e az a pánt tudva mennyi súlyt akarsz belepakolni
    2, szartála blokkra is ahogy minden másra, azt sem tudod hol van
    3, kiderült, hogy nem bírja el azt a súlyt teljesen egyértelműen, de szartál rá
    4, megtörtént a baj és most más fizessen helyetted, de miért is? Mert hátha neked "jogod" van kártérítést követelni.

    Na ezért nem lehet garanciát adni semmire. Rögtön visszaélni akar a joggal mindenki. Vagy ha magadbanézel, de őszíntén! Szerinted jogos a te kártérítési igényed? Valóban a gyártón múlt, hogy leesett a lapid, vagy rajtad?

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz ityam #304 üzenetére

    Bíztam a márkában.

    Na ez a mondat szokta azt jelenteni, hogy "szartam utánanézni". Tudod semmi gondom veled, szemesnek áll a világ, "hátha" jeligére bepróbálkozol.
    Csak az azért elég jellemző, hogy veszed a fáradtságot, írsz egy fórumba, felteszed a kérdést, de nem azt a kérdést, hogy gyerekek láttam egy táskát ami nekem pont jó lenne, de elég szarnak tűnt rajta a pánt, használ valaki ilyet, ami el van vékonyítva? Bírja ez a strapát, ha nehezebb noti van benne? Mert azért noti és noti között lehet vajnyi különbség.
    Ez a kérdés ugye "nincs nekem erre időm" kategória, de az hogy le lehet e venni a gyártót lóvéval a notim javíttatására az "ráérős" kategória.

    Bíztam a márkában.

    Miután elhajlott miben bíztál? Hogy acélból van és a PH értékedtől hajlik? :DDD Tudom, hogy bactatásnak hangzik, mert simán lehet, hogy a Samsonit csak neked kifejlesztett egy hajlékony acélt, mert pár EUR-ral drágább, mint egy tacskós szatyor, ami a te fizudhoz képest itt a balkánon már komoly összeg, de egy 20k-s táska az nem bond kellék sajna. Ez van.

    Bocs srácok de nekem nem szimpi ez a közteherviselés. Én egy büdös vassal nem vagy hajlandó többet fizetni a táskámért azért, hogy minden szerencsétlennek állja a kárát a táska gyártója. Aki hülye haljon meg, nincs mit tenni vele, nem lehet megmenteni, ha segíteni próbálsz csak magával ránt. Miért fizessek én többet? Én, aki veszem a fáradtságot kiválasztani a nekem megfelelőt? Nekem nem fog leszakadni, akkor most én miért fizessek erre biztosítást a vételárba építve? Nem fizetek.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz arnyekxxx #307 üzenetére

    Az a baj, hogy az árharmonizáció miatt emberek azt hiszik, hogy egy temék extra jó minőségű, csak mert a saját fizujukhoz képest drága. Más az elvárása egy 60-70 EUR-os táskától egy 4000 EUR-t kereső embernek, mint egy 600-700EUR-t kereső átlag magyarnak.
    Az szerintem vicc, hogy van olyan szövet táska, aminek az árából itthon egy bőrdíszműves olyan veretes remekművet készít neked, hogy egész életedben kiszolgál és még a fiad is előszedi, ha újra divatba jön...
    Egyszerűen van, amit nem kell megvenni. Ennyi. Ha egy fent említett darabon húszonezerért egy elvékonyított karabíner van nem veszem meg. Nincs ezen mit rugózni. Vigyék a csába. Nem kell. Ha megveszitek ez lesz.
    Ez a garancia a hülyeségre tipikus esete. Ez abba az irányba visz, hogy meg se nézd, hogy mit veszel, mert úgy is garis. Így csak egyre szarabb lesz minden, ha a gyártónál az jön ki a kimutatásban, hogy a nép fele nem gariztat és az jön ki, mert egyszerűen lusta a garival foglalkozni az egyik fele, a másik felének nincs meg a blokk stb. és kihajítja... mégszarabbakat fognak gyártani. Most az nekem miért jó, ha választhatok szar és szarabb között és futkoshatok vele vissza félévente? ...és még drága is... Nem kell megvenni gyerekek. Ilyen marha egyszerű.

    Hardverlesen

  • priti

    addikt

    válasz Ayanlith #309 üzenetére

    Az eredeti csomagolás "megrongálása" nélkül hogy lehet valamit kibontani? Ügyesen biztos. :U :DDD

    Hardverlesen

Új hozzászólás Aktív témák