Új hozzászólás Aktív témák
-
FRENK1988
veterán
Hát eléggé jó lett volna már korábban is ezt tenni mert súlyos másodpercek folynak el a hívás kezdeményezése és a segítségnyújtás elindítása közt
Nem a lóerő öl, hanem a NYOMATÉK! :)
-
Mooka-Miki
senior tag
A 112-ről annyit, hogy mentem haza 2 éve (ha emlékeim nem csalnak) télen, az utcán feküdt egy ember -teljesen magán kívül- és hirtelen ez a szám jutott eszembe, hívtam, csengettem kb 1 percen keresztül és senki sem vette fel. Teljesen mindegy hol csörög és ki ül a telefon végén, ez egy segélyhívó szám (lenne).
Utána hívtam a mentőket közvetlenül, az illetőnek azóta semmi baja szerencsére, néha látom az utcán. -
localhost
Közösségépítő
válasz Mooka-Miki #2 üzenetére
Igen, pont arról szól a cikk, hogy beindul egy fejlesztés, hogy ne úgy legyen ahogy Te jártál egyszer régen.
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
localhost
Közösségépítő
válasz Mooka-Miki #4 üzenetére
Nem, nem így gondolom.
¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
#06658560
törölt tag
"A Miskolcon és Szombathelyen kialakított Hívásfogadó Központokban képzett operátorok segítik majd a segítségnyújtás hatékonyságát."
Valahol tolnában, Baranyában balesetnek leszek tanúja, lövésem nincs a pontos helyröl, a környéket csak tetszölegesen tudom megmondani esetleg a Kossuth Lajos utca táblát látom éjjel, de hogy melyik településen van azt nem, az ügyfélszolgálatos mennyi idö alatt fogja tudni indítani a segítséget, ha az ország teljesen más részén ül? Biztos, hogy elég két központ egy országnyi ügyfélre? Bp-vel mi van? Egy aug 20-at le fog tudni kezelni a rendszer?
-
TR3
tag
-
#06658560
törölt tag
-
TR3
tag
Ez sokszor eddig is így volt, mivel ha felhívtad a 112-őt, akkor el kellet mondanod a problémádat mondjuk egy rendőrnek, mivel ott csörgött ki a telefon. Ha neked éppen tűzoltóra vagy mentőre volt szükséged akkor átirányítottak oda, és még egyszer el kellet mondanod ugyanazt.
A hívásfogadó központ azért lesz jobb, mert így legalább lesz ember aki felvegye a telefont. A régi rendszerben sokkal nagyobb volt az esélye, hogy az a néhány ügyeletes éppen beszél, így nem tudja fogadni a hívást. Másrészt így már az ügyfélszolgálaton ki lehet szűrni a nem odavaló hívásokat, és nem az adott készenléti szerv ügyeletesének kell beszélgetnie olyanokkal, akik csak a belföldi tudakozó számát szeretnék megtudni, vagy elfelejtették a telefonjuk pin kódját. -
#06658560
törölt tag
Akkor a helyett, hogy az eddigi decentralizált rendszerbe vettek volna fel elég embert, most gyártottak fölé egy vízfejet kötelezönek? Remek. Összevont rendörségi-tüzoltó-mentö csoportok nélkül nincs értelme a központi számnak sem így, csak ha akivel beszélek ö indítja a segítséget, ha kell több egységet is egyszerre.