Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
veterán
válasz GodGamer5 #43 üzenetére
Ez most egy erdekes hsz volt.
Vizsgaljuk meg!A cikk arrol szol, hogy jonnek a skalazodas/parhuzamossag szempontjabol fejlettebb jatekok.
A hsz igy kezdodik:
"A cikkben említett 12 magos példán felröhögtem."
A folytatasban le van irva, hogy a mostani jatekok nem skalazodnak rendesen, aztan igy fejezodik be:
"Jöhetnének már a fejlettebb játékok[...]"Segits kerlek: Mirol is szol a hozzaszolasod, mert eskuszom nem ertem.
Most az a baj, hogy azert baj, hogy jonnek a fejlettebb jatekok, mert szeretned, hogy vegre jojjenek a fejlettebb jatekok?
Kicsit olyan erzesem van, mint amikor meg egyetemen fuztem egy csajt, aki folyamatosan arrol beszelt, hogy de enne egy jo steak-et, mire egyik nap mondtam neki, hogy akkor menjunk el, egyunk egy steaket, erre kozolte, hogy hova gondolok, O vegetarianus."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
veterán
válasz GodGamer5 #53 üzenetére
Nem igazan tudom, mit varsz. Egy jatek fejlesztesi ideje 5-8 ev korul mozog, egy egyszerubb jatek eseteben legyen ez nagyon minimum 3. Most ne a lecserelt texturakkal 20 evig ugyanugy ujrakiadott CoD meg FIFA szintben gondolkozzunk, hanem komoly jatekokban.
Hany eve is van a piacon atlagember szamara elerheto 8 magos proci? Harom. Hany eve lehet komolyabban szamolni a jatekra is megfelelo, negynel tobb magos procikkal? Ketto? Hay ev lesz, meg mire ezek valoban el is terjednek? Meg minimum 2-3?
Megis, mit varsz?
Ha az ot ev mulva kiadott AAA jatekok 60-70%-a ki fogja tudni hasznalni erdemlegesen a 16 szalat, azt mondom, jok vagyunk, fejlodunk rendesen.Ha eljutunk oda, hogy Az UE meg a Unity is skalazodik n>12 szalra akkor is, ha csak scriptelessel csinaltad a jatekodat, akkor mondom azt, hogy megerkeztunk, de tippre ez meg nem holnap lesz.
Tegyuk hozza, hogy a tobb, mint 8 szalra optimalizalas elterjedesenek a gyorsasaga attol is fog fuggeni, hogy a nextgen konzolokban lesz-e SMT, vagy nem (box mar nyilvanos, hogy lesz, PS-t meg nem mondom el. )."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
kwzatz
őstag
válasz GodGamer5 #69 üzenetére
De ha jelen pillanatban az lenne a helyzet, hogy egy játék 16 szálon pörgetné 60-70%-on a procit, akkor a játékosok 90%-a nem játszana a játékkal a 4-6-8 magos prociján.
Bár én azt sem értem, hogy miért az az igény, hogy 60-70% fölé menjen a proci terhelés, és nem az, hogy odacsapjon a játék. Szerintem ideálisabb az, ami a Doom 2016 esetében is volt, hogy max. grafikán 1080p-ben, miközben rohadt jól nézett ki a dolog, gyakorlatilag száguldott a 4 magos i5-ömön.
Új hozzászólás Aktív témák
- Aszta! Dell Precision 7550 Tervező Vágó Laptop -70% 15,6" i9-10885H 64/1TB Quadro RTX 5000 16GB! FHD
- Eladó xbox series s
- Új Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós"Kis Gamer"Laptop Tab 14" -35% i5-1135G7 8/512 Iris Xe FHD
- 27%-os áfás számla / SFF / MT - Brand gépek - Fujitsu / Lenovo / HP / DELL - 1 év garancia
- BOMBA ÁR! 10 Magos! Új Samsung Galaxy Book2 "Kis Gamer" Laptop -50% 15,6" i5-1235U 8/512 FHD IPS HDR
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest