Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz GodGamer5 #43 üzenetére

    Ez most egy erdekes hsz volt. :DDD
    Vizsgaljuk meg!

    A cikk arrol szol, hogy jonnek a skalazodas/parhuzamossag szempontjabol fejlettebb jatekok.

    A hsz igy kezdodik:
    "A cikkben említett 12 magos példán felröhögtem."
    A folytatasban le van irva, hogy a mostani jatekok nem skalazodnak rendesen, aztan igy fejezodik be:
    "Jöhetnének már a fejlettebb játékok[...]"

    Segits kerlek: Mirol is szol a hozzaszolasod, mert eskuszom nem ertem.
    Most az a baj, hogy azert baj, hogy jonnek a fejlettebb jatekok, mert szeretned, hogy vegre jojjenek a fejlettebb jatekok?
    Kicsit olyan erzesem van, mint amikor meg egyetemen fuztem egy csajt, aki folyamatosan arrol beszelt, hogy de enne egy jo steak-et, mire egyik nap mondtam neki, hogy akkor menjunk el, egyunk egy steaket, erre kozolte, hogy hova gondolok, O vegetarianus. :U

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz GodGamer5 #53 üzenetére

    Nem igazan tudom, mit varsz. Egy jatek fejlesztesi ideje 5-8 ev korul mozog, egy egyszerubb jatek eseteben legyen ez nagyon minimum 3. Most ne a lecserelt texturakkal 20 evig ugyanugy ujrakiadott CoD meg FIFA szintben gondolkozzunk, hanem komoly jatekokban.
    Hany eve is van a piacon atlagember szamara elerheto 8 magos proci? Harom. Hany eve lehet komolyabban szamolni a jatekra is megfelelo, negynel tobb magos procikkal? Ketto? Hay ev lesz, meg mire ezek valoban el is terjednek? Meg minimum 2-3?
    Megis, mit varsz? :)
    Ha az ot ev mulva kiadott AAA jatekok 60-70%-a ki fogja tudni hasznalni erdemlegesen a 16 szalat, azt mondom, jok vagyunk, fejlodunk rendesen.

    Ha eljutunk oda, hogy Az UE meg a Unity is skalazodik n>12 szalra akkor is, ha csak scriptelessel csinaltad a jatekodat, akkor mondom azt, hogy megerkeztunk, de tippre ez meg nem holnap lesz.
    Tegyuk hozza, hogy a tobb, mint 8 szalra optimalizalas elterjedesenek a gyorsasaga attol is fog fuggeni, hogy a nextgen konzolokban lesz-e SMT, vagy nem (box mar nyilvanos, hogy lesz, PS-t meg nem mondom el. :P ).

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • kwzatz

    őstag

    válasz GodGamer5 #69 üzenetére

    De ha jelen pillanatban az lenne a helyzet, hogy egy játék 16 szálon pörgetné 60-70%-on a procit, akkor a játékosok 90%-a nem játszana a játékkal a 4-6-8 magos prociján.
    Bár én azt sem értem, hogy miért az az igény, hogy 60-70% fölé menjen a proci terhelés, és nem az, hogy odacsapjon a játék. :D Szerintem ideálisabb az, ami a Doom 2016 esetében is volt, hogy max. grafikán 1080p-ben, miközben rohadt jól nézett ki a dolog, gyakorlatilag száguldott a 4 magos i5-ömön.

Új hozzászólás Aktív témák