Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz GodGamer5 #43 üzenetére

    Ez most egy erdekes hsz volt. :DDD
    Vizsgaljuk meg!

    A cikk arrol szol, hogy jonnek a skalazodas/parhuzamossag szempontjabol fejlettebb jatekok.

    A hsz igy kezdodik:
    "A cikkben említett 12 magos példán felröhögtem."
    A folytatasban le van irva, hogy a mostani jatekok nem skalazodnak rendesen, aztan igy fejezodik be:
    "Jöhetnének már a fejlettebb játékok[...]"

    Segits kerlek: Mirol is szol a hozzaszolasod, mert eskuszom nem ertem.
    Most az a baj, hogy azert baj, hogy jonnek a fejlettebb jatekok, mert szeretned, hogy vegre jojjenek a fejlettebb jatekok?
    Kicsit olyan erzesem van, mint amikor meg egyetemen fuztem egy csajt, aki folyamatosan arrol beszelt, hogy de enne egy jo steak-et, mire egyik nap mondtam neki, hogy akkor menjunk el, egyunk egy steaket, erre kozolte, hogy hova gondolok, O vegetarianus. :U

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz GodGamer5 #53 üzenetére

    Nem igazan tudom, mit varsz. Egy jatek fejlesztesi ideje 5-8 ev korul mozog, egy egyszerubb jatek eseteben legyen ez nagyon minimum 3. Most ne a lecserelt texturakkal 20 evig ugyanugy ujrakiadott CoD meg FIFA szintben gondolkozzunk, hanem komoly jatekokban.
    Hany eve is van a piacon atlagember szamara elerheto 8 magos proci? Harom. Hany eve lehet komolyabban szamolni a jatekra is megfelelo, negynel tobb magos procikkal? Ketto? Hay ev lesz, meg mire ezek valoban el is terjednek? Meg minimum 2-3?
    Megis, mit varsz? :)
    Ha az ot ev mulva kiadott AAA jatekok 60-70%-a ki fogja tudni hasznalni erdemlegesen a 16 szalat, azt mondom, jok vagyunk, fejlodunk rendesen.