Új hozzászólás Aktív témák
-
Yany
addikt
Hadd javasoljam, hogy tekintsd meg a videót még egyszer. A CB már futott néhány másodperce, mikor 46-ra leesett az állítólagos fogyasztás, közben meg okádja ki magából a renderelt kockákat. Önmagában egy idle 46 simán hihető, de itt idle-ről szó sincs.
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
DraXoN
addikt
azt még tudtommal mindig nem tudjuk, hogy a chipleten belül 1x8 vagy 2x4 magos felépítés van-e..
egyes ilyen "információt kiíró" tesztprogramok az epic engineering samplei alapján a 2x4-es chipleten belüli felépítésre utalnak (az L3 cache felosztás alapján), de ez könnyen lehet csak hiba...
The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5
-
-
Frawly
veterán
De a magok használatának eldöntése nem az alkalmazás feladata. Erről az OS kernel ütemezőjének kell gondoskodni, hogy optimálisan legyenek használva a szálak, ne legyen túl sok logikai szál használva, ne terhelődjenek jobban az azonos cache-t használó szálak, ne terhelődjön túl az Infinity Fabric. A lényeg, hogy az adott OS kernelének ütemezőjét jobban kell optimalizálni Ryzenekhez, és nem az SMT ki/be kapcsolgatni.
Egyébként én az SMT4-re leszek marha kíváncsi, nagyon jól hangzik, hogy egy fizikai mag 4 szállal tudjon dolgozni. Nem tudom ez mekkora sebességnövekedést hoz magával ténylegesen, és milyen alkalmazásfajtákban lehet kihasználni, vagy mennyi fogyasztás, melegedés, árdrágulás lesz az eredménye, de határozottan végre egy fejlesztés, amivel az innováció irányába mennek.
Tudom, régi téma, bocs, hogy felhozom, de az SMT4-ről nem találtam ezzel foglalkozó cikket, ami alá jobban illene ennek a megvitatása, így inkább ezt a témát uppoltam.