Új hozzászólás Aktív témák
-
Sziasztok.
Nekünk úgy értve, hogy nekem és páromnak meg Muteroméknak van egy autónk összesen. Eddig kettő volt, de fölöslegesnek tartottam két autót fenntartani, mert én meg párom csak hétvégi bevásárlásra meg nyáron nyaraláskor használjuk, muterék meg az idősebbek szokásos dolgaira, de ők se sokat. Egy évbe nem megyünk egy kocsival 10 ezret sem. Munkába mindenki gyalog jár kb. Én itt pesten nettó pazarlásnak tartom azt a sok üzemanyagot meg dugóban állást. A furgonnal épp eleget megyek. Jah és én járok a Mercis talira vele. Ebből is következik, hogy már évek óta Csillagos autó van a háznál.
Ez egy 1996- os W202 C200 as Merga. Automata, klímás, el ablak ilyesmi van benne. Jól van tartva, ezért jól is működik. Sokat költöttünk rá főleg mikor megvettük. Erről egy külön regényt írhatnék. De most kb 99%-os...
A vételára 500 000 HUF volt gy éve. És kb ennyit is költöttünk rá.
Fogyasztása 12 Liter.... Akkor is ennyit eszik, ha nem indítod be De hát, automata meg klímás és nem dísznek van benne a klíma...Imádom a használtautó hirdetéseket, hogy klímás, de nem működik. Biztos csak tölteni kell. Meg a mézes lópikulát. Akkor az orrom előtt töltsd fel és ha egy hét múlva is megy akkor beszélhetünk róla... Csak másik 5-6 baja lehet, ami kisebb vagyonba kerülhet bármikor.
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
-
Hát engem már csak hetek választanak el végre a 210 től. Már lassan 8-10 éve erre várok. Úgyhogy inkább nagyon alaposan megnézem. Már közel 10 éve csak Mercizünk, de azért nem ítélem el a többi márkát. Nagy Toyotás voltam régen, Meg a SUBARU a gyengém még. De szó szerint a Merci megidomítja a tulajt. Itt nem akarsz állatkodni, nincs eszement racsing tuning meg ilyenek. Amúgy nekem a 211 annyira nem, inkább a 212 kéne nagyon
Régen az egyik C180-asommal mentem Fótról pestre és elkapott egy bazi nagy vihar. És én csak halkan halgattam a rádiót, a kocsi szó nélkül gurult és a világ kintmaradt.
Mint a múltkor ezzel a C200-al voltam Merci talin éjjelig elhózodótt. És mondom, jön a viha menni kéne haza. Hát a Kőbányai útnál már elkapott. A Kerepesi úttól a Hungárián úgy mentem 50- el, hogy más már megállt vészvillogóval. Én meg nyugodtan gurultam és szólt a rádió és tojtam a világra. Nekem ez a Merci. Bocsi az ömlengésért, de kilehet próbálni. Írtam, nem vetem meg a többi márkát..[ Szerkesztve ]
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
válasz Napfénysüti #58 üzenetére
Szomszédomnak van. Imádja dícséri… Szerintem kifog menni a földről is nyugodtan...
Örök élet plusz egy nap Használjátok egészséggel.[ Szerkesztve ]
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
-
válasz Napfénysüti #82 üzenetére
Hát szomszédom azt mondja, valami röhelyes 5 litert fogyaszt. az 1.2 90LE motor. Mondjuk ki is nézem belőle. Nem nagy kasztni. Hidd el örök mint a nyomorúság. És ezek már nem rohadnak mint az 1-es Swift. Szerintem örökre kiszolgál, ha vigyázol rá
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
-
-
ÓÓÓ az szép.
Nekem Toyotából volt egy Corolla GTi-m. Liftback 5 ajtós. 205 el ment az volt a vége. 1.6os volt. Azt sajna rommátörtem. Azon kívül volt már vagy 20 autónk kb... Pedig nem is vagyok kereskedő...
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
Biza érintetlen Bordó belsős... Mindene az. És tisztább átlag mint egy orvosi műtő
Bicskakulcsos infrás ugye. Megvan a gyári megrendelőpapírja is. vezetett szervízkönyv.
Sízsákos hátul. A gyári üzemanyagkanna is megvan. Meg hát egy kis spét, ahogy egy Merszedesznél szokás.Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
válasz Napfénysüti #96 üzenetére
Corollánál dettó ezek votlak...
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
-
Ne is említsd. Fater a múltkor mesélte, hogy ááá nem hitt a szemének. Látott egyet itt Érd környékén. Hát 300 SD azt tudom hogy volt. De azt mondja, hát de ez hosszú lökhárítós, akkora állat nagy autó, sosem látott ilyet. A klubban van az egyik srácnak egy 126osa, csak kit felvan tuningolva Igen a 3.5 ös dízel volt előbb, azt váltotta a 300TD. Sokan balhéztak a 3.5 D re hengerfejbajok miatt, de Merci klubba akik májerebbek ők csak annyit mondtak, hogy kicsit kíméletesebben kell vele bánni az átlagnál és örök mint a nyomor. A 2,9TD motor meg ugye a Sprinternek a motorja. De több dízelmotor is kb ilyen második világháborús blokkból v van. Mondjuk én pont Benzines párti vagyok. Régi Mergánál a kaszni után a futómű a gyenge pont. A többi semmiség. Automataváltóba csak normális olaj meg szűrő kell és örök... Nekünk sosem volt gond az automatával, pedig volt egy jó-pár.
[ Szerkesztve ]
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
-
Nemnem. 7.3 V12 volt a plafon... de asszem Brabus volt az már. 210-esben... De az már félelmetes.
Fater csak sima SD-t látott. a lökös volt hosszú.
Meg a Lotec Siriusba rakták bele valamelyik durva talán a 600 V12őt. a bálnáét.
Nekem vezetni 210 ből barátom E50 AMG jéhez volt szerencsém. AMG plusz gyári chip. 380LE volt. V8 persze.
És hogy alapjáraton milyen mocsok halk motorok ezek... persze, ha nem AMG meg semmi kipufogó. Egy másik barátom faterjának volt CL 500 AMG 2000 körüli példány. az valami 400+ LE volt. Na annak már cifra hangja volt. Volt főnökömnek volt S500 asa W220 as. a piskótalámpás a sok ABC futóműbajos. Mondjuk annak az autónak tényleg kegyetlen sok baja volt. Ismerősnek 400CDI van.Hát igen sajna, nekem ezek álmok, bár az a baj hogy ki sem lehet használni őket.
[ Szerkesztve ]
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
De olvastam Jogos. De látod 7.3 volt.
A LOTEC SIRIUS volt még egy igazi hipersportkocsi.
Még 2000 körül olvastam egy cikket róla.
A lényeg hogy ugye a Merci motor szénné volt tuningolva benne több mint 1300Nm- adott le.
És azt írták, ill a Lotec nyilatkozta, hogy csak azért nem megy 360- nál többet, mert a gumik nem bírjákAmúgy bitangul hasonlít a Száguldó bosszú filmben látható autóra, ami asszem egy csúcs FORD volt amiből talán 3 készült és irgalmatlan drága
Na befejezem most már a földi halandókhoz nem mérhető autókról való nyálcsurgatást Mást is szóhoz kell jutni hagyni.
Amúgy DeLoreant szeretnék nagyooooooooooooooon
[ Szerkesztve ]
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
-
-
Igen, nekem az 1996-os Mercimben is így van, hogy amikor a gázpedált padlóig nyomom és ott megnyomódik a kik-down kapcsoló, akkor nem csak a váltó vált vissza, hanem a klímát is kikapcsolja.
Ismerős csajnak volt 900ccm Sevi sparkja. Az első szériás a nagy kereklámpás. Annak felsem tűnt, hogy megy e a klíma.
És igen a moder autóknál nüansznyi fogyasztást rak rá.Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
Erre a jelenségre a klíma nélkül is rájöttek. VW Corrado VR6 os motornál, ugyanis a hátsó hengersor sült. Pedig az keresztmotoros volt. A merciknél első körben ezt a problémát részben kezelte a Ladától átvett részleges megoldás, hogy a főtengely hajtja a hűtőventit. A mercinál viszont közbeiktattak egy úgynevezett VISCO kuplungot. Tehát álló helyzetben is állandóan mozgott a levegő a motornál... Amúgy dugó nem dugó, akkor plusz hőt nemhiszem, hogy termel a klímahasználat. Amúgy meg valószínű gondolnak erre a mérnökök. Elég ciki lenne, ha gar időn belül megsülnének tömegesen a motorok.
Toyotánál 90 es években pl a GTI motort úgy tesztelték, hogy padon beindították és üveghangon járatták és figyelték meddig bírja, de valaki pályán hajtotta úgy a kocsit, hogy meddig bírja...
Lalikirály nem szép ember; de Gavallér!!!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Canon EOS 5D Mark II + Canon EF 50mm f/1.4 USM
- Zotac RTX 3060 12GB GDDR6 GAMING Twin Edge Eladó! 83.000.-
- Zbook Power 15 G8 15.6" FHD IPS i7-11850H RTX A2000 32GB 512GB NVMe IR kam gar
- ThinkPad X13 Gen 4 13.3" FHD+ IPS i5-1345U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- ThinkPad T14 Gen2 14" FHD IPS i5-1135G7 16GB 256GB NVMe ujjlolv IR kam., gar
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest