Új hozzászólás Aktív témák
-
#90088192
törölt tag
Na most mindjárt mondok valamit, mint például az elnyújtott égés és a nagyobb suritesi vegnyomas(benzineshez képest de ugye ott nem a feltöltött motorról beszélünk, ha az is feltöltött akkor változik gyorsan a helyzet), ami miatt nagyobb erőt és hosszabb ideig fejti ki aminek a következménye:?
[ Szerkesztve ]
-
#90088192
törölt tag
1.6 szívó dízel Audi 80 (B2) és 1.6 szívó benzines Audi 80(2).
1.6 szívó dízel 4liter/100km 1.6 szívó benzin 8l/100km.
Közelítő értékek, 10% hibával amit az emlékezet okoz.
Mi volt a kérdés?
Jobb e a dízel hatásfoka? Ezek szerint nem.Bocsánat a sok javításáért, nem fog már úgy az agyam.
[ Szerkesztve ]
-
#90088192
törölt tag
Én erre reagáltam:" dízel motor nagyjából mindenben rosszabb, mint a vele hasonló műszaki színvonalon álló benzines"
Hoztam egy példát ahol a dizel simán veri a benzinest.
A többi meg mindegy ilyen szempontból, mert igaz, csak irreleváns az eredetileg felvetett megállapításhoz.
Különben meg az LPG üzemű veri a benzinest is, keresztbe hosszában, vagy éppen a CNG.
-
#90088192
törölt tag
-
kenwood
veterán
Ezert szeretik az emberek specialistahoz hordani a kocsit.
Meg ott is gyakran megy a talalgatas,mert sok olyan tunet van,amit nem csak egy alkatresz hibaja okozhat.
Ha olyan helyre viszed,ahol mindenhez is ertenek, akkor sejtheted,hogy a tobb ezer modell szazezres nagysagrendu hibalehetosegeibol mennyivel talalkozott mar eloben is az adott szerelo.
Orvosoknal is ez van. Rengeteg olyan tunet van,ami utan 4-5 kulonbozo osztalyra is beutalnak kivizsgalasra.
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
ncc1701
veterán
Shellnél tankolok a legdrágább gázolajból. Bőven 500ft felett van literje... És ott az üzemanyagszűrő, amit szerelő havernál cseréltünk még novemberben, filtron, azóta nem mentem azzal a kocsival 2-300km-nél többet. Szerettem volna, csak szar volt, azzal mentünk volna sógorékhoz, meg szlovéniába nyaralni. Ugye harmadik kocsi, télen nem használom vacak időben, csak egészségügyi sétára viszem havonta, amúgy áll muternál a fűtött garázsban.
[ Szerkesztve ]
-
Mr X
veterán
-
Mr X
veterán
Épp most írtad le, hogy a szakszerviz sem tudna vele mit kezdeni. Ergo annyit érnek ebben az esetben, mint a sufnik. Hozzáteszem, a mechanikai szerelés ezeknél sem bonyolultabb. A lengőkar az lengőkar, váltó az váltó. Max a szoftveres rész igényel gyári információforrást.
Én nem olyan árkategóriájú autókat tartok, ahol ez gondot okozhatna. 10-15-20 éves tucatautókkal nincs olyan gond, hogy nem lehet "sufniban" javítani. Tutorial is van hozzájuk bőven.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mr X
veterán
Ebben sajna egyet kell értsek veled. A hátam borsódzik az ilyenektől, hogy csak egyben cserélhető lámpatest, 400k-ért, vagy a csak márkaszerviz által feltanítható fojtószelep.
A lehetőségek tekintetében én is tudom, hogy kivételes helyzetben vagyok, ezt igyekszem is kihasználni, amíg tudom.
-
Carlytoo
aktív tag
értelek, csak egyre szűkülnek a lehetőségeid. minél régebbi az autó, annál egyszerűbben szervizelheted a sufniban és annál nagyobb eséllyel konvergál a roncshoz.
Ez mekkora egy blődség. Normális szervizzel miért konvergálna a roncshoz? Szívesen megmutatom az E39-et, ami a tulajdonomat képezi. Erősen kétlem, hogy leroncsoznád. Az utcán fotózgatják, meg leszólítanak."No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
prmcsk
addikt
Na ezekért és sok más ilyenért, nem lesz új, újabb autóm...
VW bogárral kezdtem, a szerelést 1983.-ben. Azóta minden autómat magam szerelem, akár motorgenerál szintig. 1200 zsiga, 1500 lada. Ettől fogva csak dízel: golf1, két golf2, vento, B5 passat, és a jelenlegi 2004.-es Avensis II kombi és nem cserélem évente a verdáimat...
Nem fogadom el, hogy ha valamihez értek és lelkiismeretesen meg tudnám csinálni, miért kell akárkinek kiszopatnia és a laikusok szintjére kényszeríteni azzal, hogy egy fékdugattyú visszatolásához diag kell ? Ez nálam (és lehet, hogy dacból), a megacurvaaanyád kategóriája.
Megtehetném, hogy bármilyen autót megveszek, de addig sosem fogok, amíg van szerelhető alternatíva. Nem recskázok arra, hogy egy gép helyettem vezessen és arra sem, hogy mit szól a szomszéd. Nekem elég az a tudat, hogy bárhol, bármikor és bármelyiket elérhetem, ha akarom...
És presztízst csinálok abból, hogy minden autóm motorikusan, futóművileg kifogástalan legyen...
[ Szerkesztve ]
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
prmcsk
addikt
Tudom mi megy ma, az autók terén. Szerelő barátommal sokszor csak nézünk, hogy ezt most miafarokért kellett így ? Erre írtam az előzőt és millió állatságot tudnék írni.
R. espace elektromos kézifék ??? mert már kart se tudunk huzigálni ? Nem tudod enélkül levizsgáztatni, mert amíg az öntesztje nem fut végig, nem mutatja a kilométeróra állását, nem tudják lefotózni. Nagykerben nincs, csak gyári van és komplett 150k x forintért (merugye védjük a környezetet is, nehogy már javítható legyen valami, vegyünk másikat és komplett), egy reléhiba miatt, ami nagyokosan a panelba van integrálva. Ez kapcsolgatja, a főáramát a behúzó-kiengedő motornak.
A panelének, a kétszer 40Amperos (belül dupla) reléjéről, mindez kockacukor méretben, pedig hely van bőven, hogy beférjen egy stabilabb, nagyobb oda. Külön, kínai portálokon megrendelhető, de ott is idő és csilliárdokért, ahhoz képest, hogy másfél óra munkával és 900 forinttal kiváltottam két valós 40A-es két morzés relével. És én gyarló, nem is ennyit kértem érte...
A klíma egyértelmű, azt egy másik barátomhoz viszem...
[ Szerkesztve ]
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?
-
prmcsk
addikt
Értem én, de céges lizing autó. Rendszeresen hordva van az előírt szervízre...
Akkor a másik barátom is hülye lenne, aki megszállottja VOLT a grand cherokee jeep-jének ?
Babusgatta, dédelgette, ahol érte és szervízeltette. Hetente Svájc oda- vissza (sztrádán). Aztán mikor a második automata váltó is lerúgta magát, a harmadikat már nem nála élte meg...
Mindkét emberke az a fajta, aki elfogadja: Ha van pénze majomra, akkor van pénze banánra is, tehát nem az olajcserén spórolnának...
Szerintem ugyanaz a szitu volt, mint írtam. Megvan az alap váltókonstrukció, csak a motor volt egy kicsit nagyobb, de a váltó tehelhetősége nem változott.És ne mondd, hogy minden lóerőlépcsőhöz hozzáigazított váltót is csinálnak...
[ Szerkesztve ]
"Azé lesz egy ország, aki teleszüli". Kezdek aggódni magamon. Ha a katicabogarat hasznosabbnak tartom, mint a krumplibogarat, már rasszista vagyok ?