Új hozzászólás Aktív témák
-
7Heads Drago
veterán
És ki fogja őket vissza? Csak saját maguk.
Egy i6 pl kezd gáz lenni a sok káva mentes meg notchos csoda mellett. Munkatársam most vett. Persze nem lassú, csak hát a trend.Nem értem ezt a rajongást a frissítések után... Én csak akkor frissítek ha valami gond van, és a fórumon látom, hogy minden sirály. Egyeseknek még a székletük se jó, ha már túl régi a droid. Nem hogy örülne hogy működik.
És ezt Huaweitől függetlenül írom.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
veterán
-
#86973952
törölt tag
Igazából brand érték szempontjából az sem kevésbé lényegtelen. Mivel az eladott darabszám önmagában is felér a reklámmal. Természetesen csak akkor, ha bevételt tudsz belőle realizálni. Mellesleg nem mindegy, hogy 20 vagy 10 vásárlóból buksz 2 -t.
Szóval az Apple modellje baromi jó, de egyben kockázatosabb is. Főleg, hogy már kevesebb ember vált márkán belül frissebb modellre.
Volt néhány almás termékem és bár nem kedvencem, de üzleti szempontból baromi jó, amit a céggel alkottak. Az utóbbi időben viszont szerintem elveszett az a lendület, ami régen volt.
Én sajnálnám, ha az iPhone kiszorulna a piacról. Csak droiddal nem lenne elég sokszínű a piac. Remélem az élvonalban maradnak.
-
#86973952
törölt tag
Szerintem nem releváns, hogy hány kategóriában vannak jelen. A két gyártó okostelefonos üzletágáról van szó. Tömeggyártásban. Még csak az sem lényeges, hogy milyen platformot használnak.
Amúgy az említett Suzuki is kifejezetten olcsónak számított. Mostanra ez már nem teljesen igaz. Ahogy a Merci is már sokkal nagyobb jelentőséggel bír az alsóbb, 10 millió alatti kategóriában, mint régebben. A piac diktál és időnként változtatni kényszerülnek a gyártók is.
Meg azért én arra sem vennék mérget, hogy a néha nyilvánosságra hozott kiadási adatok valósak. Kb. annyira tartom hitelesnek, mint amikor azt mondják, hogy a Sziget fesztivál nullszaldós lett.
Egyébként nem azt mondom, hogy nincs igazad. Csak szimplán más oldalról közelíted meg a dolgot. A nagyobb eladási számok nagyobb reklámértékkel bírnak. Ami nagyobb eladást generálhat megfelelő marketinggel. Nem kell annyit visszaforgatni a bevételből.
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
Csak te autó típust írsz és nem márkát. Egyébként jelen esetben is igaz, hogy egy Nissan jobban tartja az árát, mint egy Suzuki. Viszont az utóbb említett márka ebben is sokat fejlődött. Nem igazán vagyok Suzuki párti, ezt azért leszögezném. Csak a példánál maradtam, mert az ő pályájuk is hasonló, csak más szegmensben illeszkedve.
A Coca Cola mondta anno, hogy még ők sem tehetik meg, hogy lazítsanak a marketing keretből. Ezt mindig akkor szokták említeni, amikor a magyar cégek a marketing keretet nyirbálják meg, amikor kiadást szeretnének csökkenteni (ez elég jellemző itthon). Aztán csodálkoznak, hogy továbbra is csökkennek az eladások. Igazából csak az volt a lényeg, hogy értéket ad reklám kiadáshoz és a brand érték növeléséhez. Tehát a különbözetet visszaforgatja például kutatás/fejlesztésbe a következő évi tervnél. Vagy kevesebbet kell átemelnie más üzletágból.
Így tud fejlődni. Amíg csak felsőbe gyártani kockázatosabb.
Üzleti szempontból én az Apple -nél nem látok felívelést. Sajnos. Biztos sokan megköveznek ezért, de nekem hiányzik egy olyan karakter, mint Jobs. Ő még a szart is eladta volna. Értékét adott brand -nek, maga volt a reklám.
[ Szerkesztve ]
-
Massmurderer
őstag
Viszik..igen.Azok akik megengedhetik maguknak.Viszont nincs a kevesebb pénzeseknek kategória.Van 10000 ember pl,abból 3 engedheti meg magának a 3-400ezres mobilt,ez megéri a harapot almának?Samu,stb gyártó,van olcsóbb,közepes,meg felsö kategóriás.Naná hogy többet fog igy eladni mint a harapot almás.
-
#86973952
törölt tag
Általában pont ott rontják el, hogy folyamatosan töltögetik a telefont. Napi 25x töltőre teszik. Akkor is, amikor nem kellene. Teljes töltési periódust meg nem lát az akkumulátor. Nem véletlenül van ellátva túltöltés- és túlmerülés elleni védelemmel IS. Aztán jön a hibás karakterisztika.
A szervizekben meg sokszor kb. annyit értenek hozzá, mint Horváth Lajos mosógépszerelő. Vagy szarik rá, mert egyszerűbb leselejtezni. Bár ugye 2 év garancia mellé beépített akksira is 2 év garancia jár.
Nekem egy telefonnál sem döglött be az akksi, pedig nem kevés Huawei -t használtam. Sőt... Meg Samsung -nál, LG -nél, Xiaomi -nál, TCL -es Alcatel -nél, Meizu -nál, HTC, iPhone...stb. Egyiknél sem volt ilyen gondom.
Csak dzsunka vonalas tesztelésnél, ott viszont már eleve gatya akksik voltak, vagy szar kialakítások. Vagy szimplán nem akkora volt az akksi, mint amennyivel kommunikálták. Mondjuk voltak problémák anno Huawei vonalon is, de az nem mostanában. Leginkább az első 2 említett problémával.
[ Szerkesztve ]
-
#86973952
törölt tag
P9 és Mate 9 is volt. Újabb szériában nem nyúltam bele. Sok-sok év Huawei vonal után nagyon meguntam a márkát. Igaz Mate 9 csak fél évig volt, P9 viszont igen aktív használat mellett fő telefonként talán 1 hónappal több, mint 1 évig.
Sokszor amúgy egy rendszer visszaállítás és egy stock general ROM újratelepítés megoldja a problémát. Tehát teljes ROM, nem ilyen fityisz verzió. Mivel nem mindig hardveres az ilyen probléma.
Az igaz volt korábban Huawei -nél (stock ROM -on), hogy OTA -n beérkező frissítések után előjöttek anomáliák. Rendszerint ezt lehetett javítani. Pár embernek segítettem személyesen is innen fórumról. Szintén korábban. Aztán voltak még érdekességek. Pl. (ha jól emlékszem...) G7 -nél OTA után megfordult a kijelző tájolás. Mókásan nézett ki a főképernyőn fejjel lefelé.
[ Szerkesztve ]