- Hálózati / IP kamera
- Sweet.tv - internetes TV
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- ASUS routerek
- Facebook és Messenger
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mozilla Thunderbird
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Kriptovaluták és az adózás
- Vizsgálják a Waymo robotautók váratlan viselkedését
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Új hozzászólás Aktív témák
-
spect80
senior tag
Lényegében csak annyi, hogy mivel nem hivatalos a forgalmazás ezért a garanciaügyintézés is elég egyedi, és nekem úgy jött le, hogy a lehetőségek kimerülnek a véltelár visszatérítésében, esetleg cserében erős kompromisszumokkal.
Először a nyáron vett mi 11 ultra-mat küldtem vissza, mert hibás volt a kijelzője. Az oldalon fevettem egy ticket-et és szinte azonnal küldték, hogy mi a teendő (körbe kellett fotózni a telefont és a hibát) és hova postázzam a telefont. Az EU kontaktszemély és cím egy magánvállalkozó németországban. Cserét kértem, mert úgy voltam vele, hogy a telefon jobban kell mint a pénz vissza. Kiderült, hogy a cserekészülékek nem újak, hanem mások által állítólag 7 napon belül visszaküldött termékek, és nem is volt neki az eredetileg vásárolt fekete színben, csak fehérben úgyhogy már ekkor voltak kétségeim, de gondoltam, hogy ha már kockáztattam ennyit, akkor ezen már nem múlik. Plusz felajánlott 25EUR visszatérítést a használt csere miatt. Úgyhogy szinte biztos, hogy sem szervizháttér, sem raktárkészlet nincs nála.
A második telefon sem volt százas már a csomagolása és a készülék is kissé viseletes volt, nem 7 naposnak tűnt. A fém kereten voltak apró sérülések, nem tudtam eldönteni, hogy gyárilag nem volt rendesen lesorjázva, vagy már szét volt szedve és azok a feszítés nyomai. Mindenesetre az a telefon jól működött addig, amíg le nem merült az alsó fele a kádban kb. 8-10mp-re. Azonnal beázott úgy, hogy sim-eket egyből eldobta, majd kikapcsolt és 2-3 napig kellett szárítani, hogy újra működjön.
Akkor írtam nekik egy levelet, hogy ez a telefon sem oké, beázott és hogy inkább hagyjuk az egész cserés sztorit és adják vissza a pénzt. Tartottam tőle, hogy a beázás sehol sem garanciális hiba, és gond lesz belőle, de vagy tudta hogy valami huncutság van a telefonnal, vagy tényleg lelkiismeretes volt és ahogy visszaküldtem visszaadta az árát, sőt írta, hogy küldjem el a postaköltséget, mert azt is visszafizeti. Mindenesetre ambivalens érzéseim maradtak az üggyel kapcsolatban, mert bár a pénzemet visszakaptam, de nem szívesen hazárdíroznék mégegyszer ekkora összeggel. Időközben 100EUR-ral drágább lett ugyanaz a típus, úgyhogy újat rendelni sem érné meg.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest