Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz janos666 #9 üzenetére

    A telemetria a Microsoft gondja. Az AMD számára az a lényeg, hogy amíg nincs egy világos kép arról, hogy a több ezer játékból nagyjából mennyi pusztul bele az új ütemezésbe, addig inkább nem kapcsolják be, mert végeredményben a userek döntő többsége nem az új ütemezést fogja hibáztatni, ha összeomlik a teljesítmény pont a kedvenc játékában, hanem az új meghajtót tartják majd szarnak, mert ugye az előzővel jó volt. :)

    Az NV is sokszor hangsúlyozza, hogy ha baj van, akkor kapcsold ki, mert lehet, hogy az új ütemező okozza a problémát. De ezek az infók nem jutnak el mindenhova.

    Egyébként mire ebből egy kiforrott funkció lesz, az mostantól számítva legalább két év. Tehát a Microsoftnak is lesznek majd adatai, csak lassan. Meg őszintén szólva ez az egész tényleg arra való, hogy ha két GPU-t terhelő alkalmazást ráeresztesz a GPU-ra, akkor az ne omoljon össze, de ahhoz, hogy ezt elérd kell még a QoS a hardverekbe, ami szoftver szintjén még nincs implementálva. Tehát a Microsoft ezen még reszelni fog egy csomót.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák