Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az UE4 esetében attól függ a teljesítmény, hogy melyik motorverzióról van szó. A 4.17 alatt inkább az NV-nek fekszik. A 4.18 fölött inkább az AMD-nek. A kettőnek ahhoz van köze, hogy az Epic a GeForce-os gépparkját abban az időben váltotta le Radeonra. Ez ahhoz kellett, hogy végre normálisan átálljanak az explicit API-kra, és az AMD is ebből építkezik, mert az explicit API-khoz írt UE4 leképezőt már az AMD GPU-kra szabták. Viszont a különbség a 4.23-as verzió óta kezd csökkenni, ami azért van, mert ettől a verziótól kezdve az Epic a GeForce-ra is jobban optimalizál. Valószínűleg egy idő után normalizálódik a teljesítmény a megszokott szinteken.
Ezek a fejlesztés velejárói amúgy. Amikor explicit API-ra vált egy motor, akkor jellemző, hogy a gépparkot átrakják AMD-re, mert sokkal egyszerűbb vele dolgozni. Ez eleinte azt jelenti, hogy az így készült első verziók az AMD-n lesznek jobbak, de amint megvan egy alap kód, utána elég jól lehet GeForce-ra is optimalizálni, amivel azokon a hardvereken is jön a sebesség. Tehát ez mindig normalizálódik, csak az AMD és az NV optimalizálás nem egységesen lesz bevetve, és ennek a különbsége látszódik a DX12/Vulkan átállás elején.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Futás, futópályák
- Telekom mobilszolgáltatások
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Milyen légkondit a lakásba?
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Léghűtés topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest