Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Resili3nt

    friss újonc

    Első Lg, egy G4 es volt és nagyon nagyon bejött, mind a dizájn, mind a képességek terén.
    Egy év után észrevettem hogy kezd "beégni" a kijelző, gyengül az aksi, és fagyogat néha.
    De töretlenül imádtam egészen addig, míg 2 évvel a vásárlás után - szinte napra pontosan a garancia végén-megérkezett a bootloop hiba.
    Garancia már nincs.
    Ken Hong pedig elnézést kért mindenkitől nyilvánosan.
    Én meg mehettem új telefonért ami egy Huawei Mate 10 pro és idén 4.éve hibátlanul működik.
    Soha többé LG telefont, fogadtam meg akkor, sőt az LG - től semmit sem.

  • Resili3nt

    friss újonc

    válasz judas13 #131 üzenetére

    Bootloop hiba érintette a G szériát a 3-as tól az 5-ös ig, és még pár típust amire már nem emlékszem.
    Mr Hong a fellépő kellemetlenségekért minden szóban forgó típus tulajától elnézést kért.
    Adott a cég ajánlatot, hogy cserélik a hibásan legyártott alaplapot a készülékekben, persze csak garanciaidőn belül.
    Hát sajnos se nekem, se senkinek az ismerős LG tulajok között nem volt már érvényes garanciája persze.
    Amúgy konkrétan a G4 esetében az alaplapon egy forrasztási hiba miatt keletkezett a végtelen boot.
    Mindegy is a lényeg hogy nagyon nagyon "Tervezett Elavulás" gyanús volt nekem ez az egész,megfogadtam hát hogy többé semmit sem ami LG.
    Ez tavaly majdnem megszegett ígéret lett a Wing miatt de érdekes módon nem találtam kiterjesztett garanciás kereskedést ;)
    Viszlát 👋 LG... És kösz a halakat..

Új hozzászólás Aktív témák