Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tanisz

    senior tag

    válasz Mr Dini #20 üzenetére

    Köszönjük, igyekszünk minél életszerűbben megalkotni a környezetet, kihasználva minden 3D lehetőséget, hogy minél realisztikusabb legyen.

    Engine-t használunk, Unityt és C#-ban írjuk.

    Még a modelleken és a mozgásukon jócskán fogunk finomhangolni. Valamint a több mint 50 különböző pályával(mi minijátéknak nevezzük) is van rengeteg tennivaló.

    VR lehetőség nálunk is felmerült, de egyenlőre csak terv, egy extra opció lehet, sok mindentől függ, hogy beleépítjük-e.

    (#21) idegen lény Több játékstílust is keverni fogunk, nem csak FPS és/vagy TPS lesz benne, a pályák(minijátékok) és a játékstílus fogja meghatározni, hogy milyen nézetben játszunk.

    (#22) Vladi A weboldalon bővebb infót találsz erről : [link]. Röviden, a teljesség igénye nélkül a feladat az lesz, hogy különböző feladatokat (pályákat,minijátékokat) kell teljesítenie a játékosnak ahhoz, hogy a sziget egyes részeit helyre tudják állítani és ismét lakható legyen a környezet az állatok és növények számára, de ezt most nagyon leegyszerűsítettem, ennél jóval összetettebb a játék.

    (#25) pomorski Ezt bóknak vesszük, X-COM-mal összehasonlítani a mi játékunkat, köszönjük, de abban igazad van, hogy a stratégia és a taktika szerepet fog kapni a játékban egy bizonyos szintig, de nem tipukus X-COM klón, vagy jellegű játékot készítünk.

    http://projekt.azigazikincs.hu/ ''Homo loquax nonnumquam sapiens''; "Nam et si ambulavero in valle umbrae mortis, non timebo mala, quoniam tu mecum es. Virga tua et baculus tuus, ipsa me consolata sunt. "

Új hozzászólás Aktív témák