Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • rudi

    nagyúr

    válasz killer095 #6 üzenetére

    Hát, figyelj. Ez a VR nem olyan dolog ám, hogy pukk, és egyik napról a másikra letették full specifikációval, fícsörlistával, fejlesztői, tesztelői és futtatási környezettel. Az Oculus és a Vive fejlesztési környezete is évek óta fejlődik, fokozatosan kerülnek elő olyan jelenségek (pl. késleltetés), amiknek kezdetben nem tudlajdonítottak túl nagy jelentőséget, aztán idővel kiderlt, hogy bizony meghatározó dologról van szó. Találtak rá megoldásokat, mert mindenre van megolás, és akkor előjött, hogy NVIDIA vonalon bonyulultabb a téma, mint elsőre azt reklámozták, vagy az adott architektúra ismeretében sejteni lehetett.

    Ez egy tipikus viselkedés tőlük, ha megnézed az utóbbi öt-hat architektúrájukat. Tudják azt, ami itt és most kell, de nincs bennük olyan mértékű jövőállóság, mint monduk az AMD architektúrákbana GCN megjelenése óta. Nem lehet egyértelműen megmondani, hogy az egyik megközelítés jó vagy rossz, egyszerűen mások. Az NV azt vallja, hogy új dologoz vegyél új kártyát, az AMD meg azt, hogy teszünk a kártyádra olyan fícsöröket, amiket talán sosem fogsz kihasználni, mert mire aktuálisak lennének új kártyát veszel.

    Nagyon leegyszerűsítve (tehát a játékspecifikus VR oprimalizálástól eltekintve) most Maxwell venni kifejezetten VR-hez nem tanácsos, a Pascal és a GCN3-4 jobb megoldás ezen a téren. De! Egyetlen GTX 970-980 tulajnak sem kell ám a Dunába ölnie magát VR headsetjével a fején!

    Resistance Is Futile. You will be assimilated!

Új hozzászólás Aktív témák