Új hozzászólás Aktív témák

  • IamMenyus

    tag

    Én szeretem az apple cuccait, van is pár a családban, volt már egynéhány garanciális hibám is, ill. másnak is segítettem garit intézni. Az icentre bécsi út pesten a legnormálisabb szervizek egyike, soha nem pattintottak le, és sok olyan esetet láttam amikor valaki beesett elismerten egyértelmű user error-ral, mégis ingyen segítettek neki csak azért mert apple eszköze volt, és azzal nem boldogult. Ha ez sznobság akkor jó dolog sznobnak lenni.

    Azonban nagykerben dolgozva sok más kimenetelű visszajelzés is befut, amikből minden negatív az istyle-hoz kapcsolódik, pl javításhoz kisker, és nagyker beszerzési számlákat kérnek amikhez semmi közük, meg hasonló kamu kifogásokkal pattintanak le embereket..

    Ebből egy a tanulság, körbe kell nézni és szervizt választani, épp ahogy a boltot is megválasztja az ember gyereke vásárlás előtt.

    Van egy másik oldala is a történetnek, azok az Apple adottságok:

    Amikor fődarabot vagy komplett eszközt cserélnek, bizony le is merik írni hogy használtat adnak-építenek be három hónap garanciával, sőt, ami a legszebb hogy ha 3hónapon belül lejáró garanciás terméket cserélnek, akkor a csere-eszközre három hónap garanciát kapsz!! Egy ilyet épp most készülök fogy.védelem elé küldeni, mert a jogszabálynak nem felel meg az Apple ezen eljárása, hiába nem a szervizen múlik akik headquarter előírások alapján járnak el a usernek szívás, remélem ezen változtatásra lehet kényszeríteni őket.

Új hozzászólás Aktív témák