Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kolcsar 2

    csendes tag

    válasz tpmportal #17 üzenetére

    Szevasz!
    Nekem csak annyi lenne a hozzászólásom valamikor régen olyan 7-ével ezelött rendeltem gyári eredeti
    török gyártótol hosszas levelezés után egy moBYDIc 3100 plus interfészt,amiröl azt irták,elö van készitve a hardver része a nem csak OBD II-es hanem elöbbi protokolokra! 62 000ft jól irtam hatvan két ezer forint volt mire ide ért,semmi leirást,semmi szoftvert nem adtak hozzá! Mikor reklamáltunk,akkor az volt a válasz fejlesztés alatt van,de a Digimoto,meg hasonló softver gyártók már forgalmaznak hozzá,vegyem azt meg,végén benne volt több mint 100 000ft-ba,és csak hobby szintü valami volt OBD II-höz.Aztán vettem véletlen itt magyar mOBYDIc alapu interfészt amit igaz fejlesztetek de az is leált pár ével ezelött az csak 20 000-be volt.Közbe kiderült a 3100 plusz-t meg is szünteték a gyártását szépen alakultak a sok használhatatlan cucok a polcon.Most van egy zacskó ilyen csatolóm ami jó pofa és semmire se igazán használható! Utána döntötem normális csatolókat veszek igaz drágábak,de van háterük,és van amit ingyen frisitenek,van amit éves dijért,de azok legalább megbizhatók,és ha gond van akkor van kihez fordulni.Akkor kezdtem beszerezni Vag-Com,utána az Op-com,késöbb a Lanch régebbi pc-s változatát ami a régebbi autókhoz elég jó,még Daewo szervizböl is került hozzám Nexia amit nem tudtak testelni,Végén volt egy nagyobb beruházás a MultiDiagActia,sokszor jobb volt mint a KTS-mert jó példa KTS Ford Tranzitnál ki irta vezérlö egység hiba,elég durva annak azért az ára,az Actia meg Vezérlö egység,és befecskendezö közötti kommunikációs hiány,4-vezetéket kelett csak pótolni.Sajnos ez a diagnosztika,ha kicsit komolyan csinálja az ember egy feneketlen kút amibe lehet a pénzt ölni bele,és nem igazán térül meg!
    Ha valakinek tudok szivesen segitek,Bpesten lakom!

    kolcsar2

Új hozzászólás Aktív témák