- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
hettaki
tag
válasz hackeeeee #150 üzenetére
Sajnos az üzlet véleménye semmit sem számít. Nekem van egy Acer Aspire One 722-őm, megvettem az Acer shop-ban ott ki akarta cserélni az eladó az SSD-t, amit megvettem, meg a ramot, amit szintén megvettem. De utánanéztem, és nem cserélheti ki. Csak a saját márkaszervize, azaz, az Ec-co Kft. Különben ugrik a gari. És nagyon jól tettem, hogy nem engedtem meg, hogy a kereskedő belenyúljon, mert az Ec-co-ba elmondták, hogy amint belenyúl az Acer saját eladója ugrik a gari. Ezt a boltos srác sem tudta. Ennyire tájékozottak, a kereskedők. Pedig fel is ajánlotta, hogy rávezeti a számlára, meg a garlevélre, de semmit nem számít, mert csak az EC-CO tudja felvezetni a belekerült alkatrészt az Acer rendszerébe. Szóval sajnos így jártam, de én még időben utánajártam. Semmi bajom az Acer netbookommal, de többet nem veszek Acer-t. Mert ennyire rugalmatlan rendszerrel nem találkoztam, Illetve de, csak az MSI Wind-omat szerencsére eladtam. Az ASUS nem hiszem hogy más lenne.
szvsz.
(#151) krypton
Acer, MSI biztosan nem, de ASUS-nál sem hiszem.
[ Szerkesztve ]
szvsz. | R.I.P. Dennis M. Ritchie, John McCarthy
-
-
nagyúr
válasz hackeeeee #150 üzenetére
Vigyázni kell, hogyha bármelyik gépben bővítettél, akkor a gyári perifériákat tartsd meg és azok visszaépítése után juttasd el a szervizbe. Jó példa erre a Lenovo abban az esetben ha nem szóltál külön; megérkezik a gép a központi szervizbe, ott kiszedik a gépből a memóriákat bekerül egy nagy kosárba egy csomó más ram közé. Ez történik az egyéb modulokkal is, kivéve a merevlemezt, bár már azzal is előfordult. Aztán mikor mondjuk kicserélték az alaplapot, akkor a gyári specifikációknak megfelelően összerakják a gépet. Az ügyfél meg otthon bambán néz, hogy hová lett a plusz GigaByte
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Atos23
senior tag
Akkor leirom a DELL ugyintezes egyik kulcsfontossagu, es kimagaslo peldajat:
Elromlik valami, tegyuk fel, hogy a HDD. Felejanljak, hogy ha hozzaerto vagyok, kikuldik futarral az alkatreszt, kicserelhetem magamnak, masnap viszi a rossz alkatreszt a futar.
Csereltem igy mar HDD, RAM, Keyboard alkatreszeket is magamnak, de termeszetesen egyszerunek szamito akkut es tapot is.
Nem kernek papirokat, nem szarakodnak, kerned egy service taget, meg egy hibakodot-hibajelenseget, es hozza a futar a cuccot. Mukodott ez 60ezres netbook, es 600 ezres szerver eseten is mar.
Ha valami olyat cserelek, ami nem hibas, nem hepciaskodnak. Ugyfelkent teszem mindezt, nem szervizkent vagy kereskedokent.
A tobbiek labdaba sem rughatnak a 5napos futaros elszalitasokkal sem.
-
hettaki
tag
válasz hackeeeee #153 üzenetére
Ennél a típusnál ennyi:
Nem hogy csak egy takarólemezt kell csak leszedni, de még csavarozva sincs a HDD, a ram sem a billentyűzet alatt van, hanem csak egy takarólemez alatt van. Egy csavar, azaz kb 2 perc a csere szó szerint annyi. És akkor sem. Szóval nem, nem bonthatod meg. Nyomatékosan jelezte a márkaszervíz. Cserébe 3000 Ft volt a munkadíj, és elmondták, hogy 2 órát futott a memtest, ami nem sokat ér, de legalább volt mire fogni az 1 egész csavar kitekerését.
(#154) randras
Az Acer, egy matricát ragaszt minden termékre amit beletesznek a gépbe. Így nem lehet velük szórakozni ilyen szinten, amúgy a csavarokról, azonnal megmondják, hogy belenyúltál vagy sem. Én is megmondom. Ha jobban megnézik az alkatrészeket, akkor azt is, hogy mennyit ment. Szóval nem akartam hazárdírozni. Pedig leszedtem a service manualjat direkt, hogy mennyit kell vele bajlódni, de inkább bevittem, minthogy ne legyen garim. De Acer-t soha többet.
szvsz.
[ Szerkesztve ]
szvsz. | R.I.P. Dennis M. Ritchie, John McCarthy
-
hackeeeee
Jómunkásember
-
Brutális eb
addikt
Ez szoppancs helyzet.
Nekem viszont volt pozitív tapasztalatom asus gariztatással kapcsolatban.
Nem ment a cpu hűtő vezérlő visszavittem a kiskerbe másnap megjött a bonatlan firss lapom.Panni net lemondva már távol tőlem. Voda vicc! Nordtelekom korlátozza a p2p forgalmat,!Ice dsl trükközik a sávszélességgel.T-kábelnet?Próba hónap után jön a szekventálás vigyázz velük.Digi most még rendben.
-
zoltanz
nagyúr
Mo-on semmi sem megy úgy ahogy kéne, cserébe drágább.
Amúgy egy nagyvadnak hangja is van, had süvítsen a gép.Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Tikakukac
titán
Acer Aspire 522-nél bill kikattint, alatta egy csavar ki, hátul még pár és kész. Ha pedig van mondjuk 100 kereszthornyosod akkor a festék se fog lejönni. Matricát én mondjuk egyet láttam, de azt is olyan helyen amit nem kell bizgerálni. Természetesen aki nem vállalja be, azok vigyék szervizbe
A fiatalok 50%-a optimistán tekint a jövőre. A másik felének nincs pénze drogokra.
-
hettaki
tag
válasz Tikakukac #164 üzenetére
A probléma ott van, hogy ezt be kell vállalni, és nem úgy álnak hozzá, mint a Lenovo, HP, vagy a Toshiba, Dell. Nálam itt indul a probléma kezdete. Egyértelműen így spórolnak ezek a cégek, csak éppen ez max Távol-Keleten működik, Európában a hozzászólásokból láthatóan nagyon nyögve nyelősen, és közel sem hibátlanul. Persze az a szerviz nem hibázik, amelyik nem dolgozik, de ez már a ló másik oldala, amik itt elhangoztak.
szvsz. | R.I.P. Dennis M. Ritchie, John McCarthy
-
hackeeeee
Jómunkásember
Nekem csak olyanhoz volt szerencsém, amikor a nagyker törötten küldte le a 17" (asszem ) Dell notit, aztán amikor haverék kicsomagolták, észlelték a hibát, felhívták a nagykert, hogy ez mégis micsoda? Mondják, hogy annak biztos nincs baja, erre mondták haverék nekik, hogy hát szerintük van...
Visszaküldték, másnap hívták a nagykert, hogy na mi a helyzet? Erre mondják, hogy "ennek semmi baja".. Aztán mikor haverék mondták nekik, hogy ki is kéne nyitni a notit, akkor csak pislogtak, hogy hoppá... Szal ennyit a hozzáértésről..
Véleményem szubjektív...
-
Tikakukac
titán
-
Mr. Teddy
őstag
Volt jópár garanciális ügyintézésem, nem feltétlen notebokkal, de pl. fényképezőgéppel nagyon sok.
Ami az alapvető probléma, hogy a törvényi szabályozás a nullával egyenlő! Semmi konkrét határidő nincs javításra, semmi konkrét egyszerű jogi út, ha épp a cég nem javítana, vagy rosszul javítana. Amíg a törvény és a betartatása a nullával egyenlő, addig minden szerviz sz@rni fog az emberek fejére.
Tisztelet a kivételnek. Acer szerviz pl. 5* számomra. Elromlott a noti, kihívtam egy DHL futárt, hétfőn felvette, rá kövi héten hozta. Nagyon jól csinálják, nincsenek kis sufni lokális szervizek, akik aztán rendelgetnek alkatrészt, meg miegyebek. Csehországba vitték ki a gépem. Gondolom egy központi szervize, ahova visznek több országból. Alkatrész mindig van, szállítás 2-2 nap maximum, 2-3 nap javítási idő. Hibátlan.
-
CHIPman
nagyúr
Na, akkor én mire számítsak egy elromlott DVD-íróval? Eddig 5 DVD-t cseszett el, ugyanabból a készletből, amit az asztali simán megírt. Remélem, hogy driver hiba, nem akarok sz0pni...
Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
-
cigam
félisten
Én is bővítettem a memóriáját otthon. Csak alul egy kupakot kellet leszedni hozzá. Az asus üfsz nem problémázott rajta, sőt mikor rákérdeztem, azt tanácsolta, tegyem vissza a gyári modult, és úgy csomagoljam be a futárnak.
KillHates:
Érdekes, hogy nem esett szó Apple,Samsung, és Medion márkákról. Közben szöget ütött a fejembe - ha már az asztali gépemben Gigabyte alaplap van - , hogy Gigabyte notikat nem forgalmaznak Magyarországon?
Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews
-
CHIPman
nagyúr
Egy ideig voltak, egy nagyon jó kis N270-es netbook dokkolóval áron alul volt elég sokáig, de valahogy eltűntek. Meg az alaplapgyártók körül talán csak az ASUS gyárt notikat komolyabban, ha jól rémlik.
Eladó Thrustmaster TCA Sidestick Airbus Edition - hardverapro.hu/tag/chipman
-
leonejoci2
tag
Én amilyen hülye vagyok megkeresném az illetékes emberkét személyesen és ott az irodában vagy ahol éppen rálelnék meg is erőszakolnám!De szó szerint!
Mekkora köcsögök vannak!
Nekem is volt egy jó kis sztorim egy bolttal,majd szervízzel.Lehet, hogy megosztom itt a PH-n majd egyszer.Az sem volt ám semmi!
Grat az íráshoz!Tanulságos lehet sokak számára!Ne verj át, mert én sem teszem!Előreutalás ill. előre postázás csak annak akivel már bizniszeltem!
-
hettaki
tag
válasz Mr. Teddy #169 üzenetére
Ami az alapvető probléma, hogy a törvényi szabályozás a nullával egyenlő! Semmi konkrét határidő nincs javításra, semmi konkrét egyszerű jogi út, ha épp a cég nem javítana, vagy rosszul javítana. Amíg a törvény és a betartatása a nullával egyenlő, addig minden szerviz sz@rni fog az emberek fejére.
+ 1
Tisztelet a kivételnek. Acer szerviz pl. 5* számomra. Elromlott a noti, kihívtam egy DHL futárt, hétfőn felvette, rá kövi héten hozta. Nagyon jól csinálják, nincsenek kis sufni lokális szervizek, akik aztán rendelgetnek alkatrészt, meg miegyebek. Csehországba vitték ki a gépem. Gondolom egy központi szervize, ahova visznek több országból. Alkatrész mindig van, szállítás 2-2 nap maximum, 2-3 nap javítási idő. Hibátlan.
Igen ez addig ok, ameddig nem kezd el a szerviz szemétkedni, ilyen olyan ok miatt, mert akkor nincs kihez fordulni, nincs szerviz képviselet, az Ec-Co elküld mondván nem hozzájuk tartozik a gyári garancia ügyéntézése. A sok kis lokális szerviz, ami pl egy HP, Dell, Samsung, Lenovo, Toshiba, Fujitsu esetén kb akkora, mint az Acer Brno-is szervize, csak ebből 3 - 4, országon belül, és nem suftni. Itt ez a cikk, aminek a topikjában vagyunk, ilyenkor mi van. Ezt hívják spórolásnak amit az Acer, ASUS, MSI, Sony csinál. De a spórolás != jó support-al. Szóval ezzel csak annyit akarok mondani, hogy ez addig jó, ameddig minden jó, ha egy homokszem kerül a mechanikába, akkor ez a szerviz típus megbukott azonnal.
(#171) cigam :
Ez igy korrekt. De az nem, hogy az ASUS-nál sem tudsz senkivel szembe állni, hogy Te haver, akkor most mi is van.
(#173) CHIPman
Egy ideig voltak, egy nagyon jó kis N270-es netbook dokkolóval áron alul volt elég sokáig, de valahogy eltűntek. Meg az alaplapgyártók körül talán csak az ASUS gyárt notikat komolyabban, ha jól rémlik.
Meg az MSI, Gigabyte, ECS, FIC. Ebből aki igazán gyártó is, az a FIC, a többinek gyártják csak. Főleg a Clevo, Compal Electronics, ECS, FIC, MiTAC, Wistron, Foxconn, Pegatron, (Tulajdonképpen az ASUS), Inventec, Quanta.
[ Szerkesztve ]
szvsz. | R.I.P. Dennis M. Ritchie, John McCarthy
-
Mr. Teddy
őstag
Igen ez addig ok, ameddig nem kezd el a szerviz szemétkedni, ilyen olyan ok miatt, mert akkor nincs kihez fordulni, nincs szerviz képviselet, az Ec-Co elküld mondván nem hozzájuk tartozik a gyári garancia ügyéntézése.
Ez nem teljesen így van. Ha szervizeltetni akarsz egy garanciális dolgot, akkor annyi még a mostani tv-ben is benne van, hogy oda is vissza viheted, ahonnan vetted a terméket. És így ők küldik tovább a szervizbe, az ő feladatuk ezért felelni. Mivel az üzlettel állsz szerződéses viszonyban, ezért őket hibás teljesítés címén be is perelheted, van rá jogi út. Ami nagyon nagyon nagy baj, hogy ezek a jogi utak nagyon macerás dolgok. Több energia, idő, ideiglenesen pénz, amíg nem lesz eredménye. Lehet békéltető testület elé vinni a dolgot, de ők is csak ajánlást tudnak adni. Ha úgy sem jön össze, polgári per, bíróság, ágyúval verébre szituáció. Nincs sajnos olyan bizottság, mely rövid határidőn belül dönthet, kötelező érvényűen. Sajnos.
-
nagyúr
Volt a Gigabyte-nak itthon próbálkozása, de aztán visszavonult, mert nem érte el a kívánt értékesítési kvótát a disztribútor (CHS)
Ne akarj márkahűségből Gigabyte notit, pofásak voltak, csak elavult konstrukciók (SocketP DualCore + nV Gf310M) ; mert valamelyik nagyobb unbranded gyár kifutó modelljeit vásárolta fel.Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
hettaki
tag
válasz Mr. Teddy #176 üzenetére
A kereskedő, pedig azzal fog védekezni, hogy lejárt a 3 nap, és nincs javítási kötelezettsége, mivel van a terméknek dedikált szervize. Így ilyenkor már nem a kereskedővel álsz jogviszonyban. hanem a termák szervizével. Nem köteles javítattni a kereskedő. Legalábbis a számítógép bizniszben nem.
A kereskedőtől származó számla annyira jó, hogy be tudod bizonyítani, hogy nem feketén, hanem legálisan a magyar törvényeknek megfelelően vetted a terméket, és jogosult vagy a garanciális ügyintézésre.
szvsz,
szvsz. | R.I.P. Dennis M. Ritchie, John McCarthy
-
Misi1979
őstag
A többi hsz elolvasása nélkül reagálnom kell a történetedre.
Szintén Toshiba szerviz, ott Zuglóban, bizony. Technotrade.
Pár hónapos notim egyszer csak passwordot kért bootoláskor. Mindezt úgy, hogy én nem állítottam be semmi ilyesmit. Becsszó. Más sem. Guglizás nem vezetett eredményre, vittem szervizbe, ahol persze legomboltak rólam kb 20e ft-ot, bios jelszó helyreállítás címszóval. Persze nem érdekelte őket, hogy számlám stb mindenem megvolt róla, pláne hogy magától (!) állítódott be.
Rá pár hónappal a cpu venti ment tönkre. Szintén technotrade, ahol megmondták: az eset nem garanciális, a cpu fan-ra nem vonatkozik a jótállás. Újabb huszonpárezer forint a cseréért, persze még szerencsém volt, hogy volt raktáron és megvárhattam.
Ezek után nem hagyott nyugodni a dolog, utánaolvasgattam mindkét esetnek (tudatos vásárló vagyok, vagymi). Toshiba support forum, ahol leírtam a sztorit és szinte rögtön válaszoltak, hogy a bios jelszós probléma egy ismert hibajelenség és egy belső bulletinük alapján kötelességük ingyen elhárítani a problémát (+bios frissítés). A cpu fan csere meg minden esetben ingyenes, garanciális időszakon belül. A toshiba központtól jött egy mail, hogy nyomtassam ki a levelüket és azzal együtt újra keressem fel a helyi ASP-t (technotrade).
Felhívom őket, kérem a szervizvezetőt. Hebegés-habogás, visszahívás ígérése. Másnap csörög a telefon, szervizvezető kicsit arrogáns hangon, hogy: bár szerintük nem vétettek hibát, visszaadják tévesen kiszámlázott összegeket, majd menjek be érte. Ja és ha esetleg tudnék számlát kiállítani valamiről kb 50 ezer ft értékben, azt megköszönnék (!).
Visszakérdeztem, hogy ugyan van vállalkozásom, mire is gondol? Ezt a gépet most magánszemélyként vettem.
Válasz: valamilyen számítástechnikai cikkre vagy bármire.
Visszakérdezek: Jól értem, hogy számlacsalásra kér engem? Ezt sürgősen felejtse el, engem nem érdekel hogy oldják meg, de ha délutánra nem lesz sztornózva a két tételük és nem lesz kikészítve a pénzem, a hangfelvétellel, amit most készítettem, találkozunk a bíróságon és most ne feltétlenül polgári perre gondoljon.Innentől kezdve minden flottul ment.
Toshiba, mint márka emiatt nálam leszerepelt, végleg. Ezt a történetet okulásul és a google indexelő miatt írtam.
A kismókusok kenyérre is kenhetik.
-
Gaga_30
tag
A kereskedő köteles átvenni javításra a terméket garanciális időn belül, akár van szervíz a közelben, akár nincs. Megpróbálhatnak elhajtani,de ha a panaszodról nem vesznek fel jegyzőkönyvet sem (ami kötelező), szépen beírsz a vásárlók könyvébe, és annak egyik példányával felkeresed a fogyasztóvédelmet. Hidd el meglesz a hatása.
Mondom ezt úgy, hogy én is kereskedelemben dolgozom, de több helyen is próbáltak már behúzni- akár direkt, akár tudatlanságból. Legutóbb egy 3 hónapos videókártyát vittem vissza egy kiskerbe, mert folyamatosan hibázott. Visszaküldték a nagykernek , és mondja a srác hogy visszakapom a vételár x %-át. Ja mondom az egészet. Merthogy neki a nagyker is csak egy részét fizeti vissza. Nekem mi közöm van ahhoz? Garanciális időn belül nincs avultatás, amortizáció, ha nem javítható, és nem tudja cserélni UGYANOLYAN termékre, abban az esetben pénz visszafizetés kötelező. És nem levásárlás, mert olyan a magyar jogban nincs! -
hettaki
tag
válasz Misi1979 #179 üzenetére
Sajnos ez is a tipikus magyar szerviz/kereskedő esete. Szerencsére vannak normális esetek, mivel ez hivatalos Toshiba szerviz, nagyon meglepő, hogy ilyetg megengednek. És nem feltétlenül érdekli kitver át. Na ezért olvasok utána mindennek, amihez Magyar informatikai kereskedelemnek köze van. A Te eseted tipikusan nem ílyen. mert ezt nem lehetett előre látni, és nem is feltétlenül a gyártó a hibás hiszen Ő azonnal javítja ha baj van, a Toshiba, meg nem az a mutyizós cég. A magyar mutyi szerviz esete a kisemberrel na az más kérdés már. Hozzáteszem az említett szerviz nem is az mini kategória, ennek ellenére komolytalan, még egy név a szervizek listáján amit kihúztam, magam részéről. Kösz, hogy megosztottad.
(#180) Gaga_30 :
Na igen, de a VGA HDD, azaz a részegységek esete teljesen más. Mert ott nincs hivatalos szerviz, ott valóban a kereskedő, az átvevőhely. De Notebook, TV, Hűtő stb, tartós fogyasztási cikk esetében (A VGA nem ilyen) nem köteles átvenni, csak 3 napon belül, és akkor is csak akkor, ha egyértelműen hibás az eszköz, és azt láthatóan nem külső behatás miatt lett hibás. Én ezt már megjártam, Egy Lenovo-val, MSI-vel, is. HP-val azért nem, mert ahol vettem a HP notim, az HP Silver partner, volt és szerviz is egyben.
[ Szerkesztve ]
szvsz. | R.I.P. Dennis M. Ritchie, John McCarthy
-
-
hettaki
tag
-
Kakaduku
senior tag
Nem régen vettem bnőmnek egy netbook-ot és sajnos Asus-t. Ha ezt hamarabb olvastam volna akkor Acer-t veszek.
Mellesleg az asztali gépben is Asus lap van... -
válasz Misi1979 #179 üzenetére
Ez azért is durva, mert ez valószínű a magyar szervízvezető tahósága volt, nem pedig a Toshiba utasítása... Lehet jobban besz*rt volna, ha közlöd, hogy a hangfelvételt továbbítod az anyacégnek
@(#187) Kakaduku: Nem jártál annyira rosszul, az Asus még mindig jobb cucc, mint egy Acer... Az Acer márkaképviselet is tud bunkózni.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
-
nagash
senior tag
Sose felejtsük el, hogy ez az Asus, nem az az Asus...
A többi igaz sajnos.
Knoblauch macht einsam.
-
Badb0y
addikt
Az asus szerviz katasztrofális. Régen forgalmaztam asusokat, de a szervizük miatt SOHA többet. Ennyit szívni szervizzel mint ezekkel....
Minőségi laptopok https://notebookokhu.business.site/
-
nagysandor88
tag
Minden gépben garanciális a winchester. Nekem is volt egy Toshiba gépem. Kb 6 hónap alatt meghalt a HDD(sípolt kerregett), meg nem ment a kártyaolvasó. Bevittem a zuglói szervizükbe elmondtam mi a hiba. Kaptam egy munkalapot. Kb egy hét múlva szóltak, hogy kész. Alaplapot cseréltek, meg a szutyok Toshiba HDD-t fujira cserélték. Cserélt alkatrészekre plusz egy év gari, és tudtommal a gép még mindig megy.
Amúgy meg a RAM éa HDD minden notiban otthon bővíthető garvesztés nélkül.
Szóval ha még van gari a gépre eredeti HDDvel vidd be és követeld a javítását. Nem kell mondani semmit, hogy mi volt vele, csak hogy nem megy. Majd rájönnek mi a baja.
Az új, de rossz HDD-t meg gariztasd le, és add el hardverapron. Minden HDD 3 év garis a gyártónál, csak a márkaszervizbe kell bevinni.Általában telóról írok, így gyakran elgépelek dolgokat, találd ki mit akarok! #### Kedvenc hirdetéstípusom: Eladó laptop, Ár megegyezés szerint Aztán álmodd meg mit adna el és mennyiért!?
-
Petya76
csendes tag
2 éves asus 635 pda-m kicsivel a 2 év garanciaidő letelte után tönkrement.
Köszönöm asus! 95ezer forintom bánja.
Már nézte szakember: javíthatatlan.
Egy beszerezhetetlen KÍNAI IC ment benne tönkre.
KÍNAI !!!!
Ennyi pénzért ezt rakták bele.
Nálam az asus felkerült a "soha többet" listára! -
-
Zolom89
senior tag
Elszomorít hogy ennyi baj van a szervizzel
Ha jól látom, akkor marad a :HP, Lenovo, DELL notebookok amik mind minűségben mint szervízben jók.Egy kis off: 200k körüli (+- 10k) árkategoriában melyik noti ajánlott ha leginkább multimédiás társat keresek, amin ha kell tudok játszani,filmezni,dolgozni (Adebe CS5) fontos a hordozhatóság és megjelenés! Persze én is tudok nézegetni neten és most nem erre vagyok kíváncsi hanem saját személyes tapasztalat, hogy kinek mi jött be.
“LG C2 + Samsung Q990B” Asus Rog Strix G17
-
Deviance
tag
Nekem egy ASUS 1005HA laptopom volt amit eladtam
A HDD-je halt meg. Felvettem veluk a kapcsolatot eljött erte a futár 2het után megjavitottak illetve visszahoztak aztán akarom bekapcsolni meg mindig rossz a hdd.Kicsavaroztam a tartot hat semmit se csinaltak vele kozben meg rajta volt a csomagolason, hogy cserelve utánna már le garanciaztatni se tudtam...[ Szerkesztve ]
-
raus
aktív tag
Alapvetöen en is igy jartam az ASUS Rampage Extreme lapommal. De Ausztriaban vettem a DiTechnel. Mivel ez egy kimondottan s775 tuningra valo deszka, "designed for overclocking" all rajta nagy betüvel igy elfogathatatlan volt a szamomra hogy miutan összeraktam, abszolut default beallitasok mellett is allandoan lekapcsolt az alaplap eszaki hid tulhevüles vegett. De a deli hid is forro volt nagyon,
Visszaküldtem a DiTech-nek akik nagyon korrekten alltak a temahoz, de közöltek hogy el kell küldeniük az ASUS-nak Taiwanra javitasra mivel beindul es nem teljesen halott, valamint majdnem 360€-os ar mellett nem tartanak belöle sokat.
Vissza is jött az ASUS-tol a lap egy honap mulva azzal hogy "repaired". DE ugyanugy lekapcsolgatott a lap mert 80 fok felett volt az eszaki hid. Lattam hogy tettek a heatpipe-blokkot rögzitö minden csavar ala alateteket es gyürüket es igy probaltak a leszorito eröt megnövelni de a problema az az hogy az egesz blokk mindenestül tökeletlenül van megmunkalva es nem fekszik fel a NB meg a SB kupakjara. Ekkor kezbe vettem magam az ügyet, leszereltem rola a komplett blokkot, a chipszetet es a a blokkot is megtakaritottam es ujrapasztazva összeraktam. Aztan megint le es a lenyomaton latszott hogy a paszta alig ert a blokk talpaihoz.
Vettem hozza Thermalright HR-05 SLI/IFX chipszet hütöt az eszaki hidra, korrekt Enzotech rez Mosfet bordakat a VRM-ekre, es Enzotech-Swiftech rez sünöket azokra az elemekre amit a gyari blokk hütött. Gyakorlatilag a gari igy ugrott szerintem mivel nehez a sünöket eltavolitani roncsolas nelkül, de mar nem is tervezem.
De azota van egy kiraly lapom ami massziv tuningban is remek höfokokkal üzemel, es az erzes hogy magam hoztam össze a dolgot.
Megis azt kell hogy mondjam hogy az ASUS gyartja a legdurvabb hardvereket (lap es VGA) de viszont nagyon elkenyelmesedtek a meo es a szerviz teren. Kicsit össze kellene szedniük magukat.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...
- 1151 V2 CPU-k / I5-8500 / I5-8400 / BESZÁMÍTOK!
- Intel i5-10400 hatmagos processzor + doboz + gyári új hűtő
- Nintendo Switch játékok (ง '-' )ง Budapest Nyugatinál
- Fekete Sony PlayStation 5 Cover (Lemezes változat)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 5G 256GB Dual SIM Phantom Black Gyárilag független Csere/beszámítás is!