Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
Az eredeti csak felületesen, volt olyan üzemállapot, amikor a motor direkt hajtani is tudott, de akkor is az volt a rásegítő.
#9 Hieronymus: "A Wankel motor egy főtengely fordulaton belül, három robbanó fázissal rendelkezik."
Nem, egy dugattyúfordulat alatt, ami három főtengelyfordulat.És nem robbanás, hanem égés."A kamrák közötti tartós szigetelést"
Tömítést.#10 zseko: "Maximum ahhoz lesz köze, hogy milyen gyorsan tud áramot termelni, a sebességhez és a gyorsuláshoz semmi."
Vagyis a mennyi energiát tud az elektromotor hajtásra használni, végső soron a Wankel-motor határozza meg az elektromotor által leadható teljesítményt."nem, tudomásom szerint az Amperában rendes benzines szívómotor van, ami a kerekeket hajtja"
Nem, ott a villanymotor hajtott, csak speciális esetekben, intenzív gyorsítás és más paraméterek együttes fennállása esetén kapcoslódott be direkt ah ajtásba.[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
"Ha egy Rex tudott autópályás tempóban, csak a benzinmotort használva töltésre 110-130-al haladni 1400 kilométert, elég nagy égés lenne ha ez nem tudná. De majd meglátjuk mit tud, ha kijön."
Azért igen könnyen el lehet baszni egy hajtást, láttunk már rá sok példát. S egy elektromotor áramfelvétele elméleti korlátja szerintem minden esetben nagyobb egy REX motor által leadható energiamennyiségnél."Hm, akkor az Amperát nagyon összekevertem valami mással."
Nagyon hülyén kommunikálták és nagyon szépen eldugták a direkt hajtás lehetőségét. A második generáció már másképp működött, de azt nem követtem, az már nem érdekelt. -
#06658560
törölt tag
válasz HarleyCustom #20 üzenetére
A legtöbb embernek nincs lehetősége több autót fenntartani. Eggyel kell megoldani mindent.
-
#06658560
törölt tag
REX motorként lehet optimalizálni, és nem lesz rossz a fogyasztása. Amúgy annyival nem szarabb a fogyasztása, mint amekkora cirkusz van e körül, fajlagosan nézve. Cserébe tudsz belőle nagyon kicsit készíteni, ahol a mechanikai veszteségei arányaiban jobbak lesznek egy hagyományos dugattyús motorhoz mérve.
-
#06658560
törölt tag
Nem, a négy pont egyike sem, mert nem ember tapossa, hanem számítógép felügyeli. És nem kell neki rövid ideig üzemelni. Nem lesz megfojtva indításkor benzinnel, nem lesz taposva. Nota bene ha áll az autó, akkor is járhat, töltheti az akkut.
Valamint a wankel jobban viseli a réteges töltést, hidrogén üzemet.[ Szerkesztve ]
-
#06658560
törölt tag
-
#06658560
törölt tag
válasz GreenGoblin #46 üzenetére
A jövő. Nem a jelen. Oda a hibridek a megfelelő válasz, vagy a belsőégésű motorral szereltek az emberek döntő hányadának.
-
#06658560
törölt tag
A többiek tudnak a Teslánál többet is töltés téren, csak általában nincs elektromos hálózat, a
Mi bírná. És kurva drága telepíteni.
Még nem a jelen a tisztán elektromos autó, mert neked, akinek ideális is, mennyi paraméter együttállása esetén lett jó. Van garázs, ott tudod tölteni, nem mész sokat sem egy nap, sem egy évben. És még neked is drága. Ez nem a jelen, hanem egy nem túl távoli jövő a tömegeknek. -
#06658560
törölt tag
válasz HarleyCustom #64 üzenetére
Ionity árak. Plusz németeknél olvasva ott van tankolásonként 6-8€ egyszeri költség is.
Valamint: [link]. Más szolgáltatók árai, és egyes esetekben az Ionitynél az áram 1€/kWh, ami már majdnem egy liter dízel ára.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ritkaság! Alienware AW5520QF Oled Gamer Monitor!55"/4k/120hz/0,5ms/Alienfx RGB
- LG34UM-68P 21:9-es Ultra Wide monitor eladó!
- HP Envy x360 15,6 IPS LED Gorilla Glass i7, 16GB, 1TB fémházas 3az1 notebook + HP toll - harmad áron
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- Szép állapotú 2020-as MacBook Air 13 - M1-es processzor, 8GB RAM, 256GB SSD