Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Duck663

    őstag

    válasz #16939776 #12 üzenetére

    Azért ez nem teljesen igaz! Rengetegszer láthatjuk azt, hogy a játékba épített élsimítási eljárások, nem több "egy örülj, hogy működik és van AA" megoldásnál. Rendszerint az FXAA, az aminek lehet "örülni".

    Pl, az utólagos képélesítés nagyon is jól működik meghajtóból. Ami ugyanúgy egy post effekt!

    [ Szerkesztve ]

    Igen-igen, még mindig Win7-et használok, és ha így haladunk még 2030-ban is így lesz.

  • Gave

    addikt

    válasz #16939776 #12 üzenetére

    Én majdnem minden programban egyedi beállításokat használok. (ahol engedik, vagy legalább van egy humánbarát .cfg, .ini, konfig fájl valamerre a user profilban).

    Kialakult már pár dolog amiket szeretek-nemszeretek. Bloom filter általában off vagy redukálva, ha más amúgy okés effekt használja. Élkontraszt > élsimítás FHD és felette (bár ez shader használat függő is). Ha elég gyors egy FPS játék menete, ott nálam pl High és Medium között gyakran annyira kicsi a különbség, hogy a stabilitás többet ér. Lassabb játéknál, körökre osztott, néha még RTS is, ott klassz ha szép minden, de ott sem szeretem a teljes műanyagzacskóba burkolt majd megreflektorozott csillogást.

    Amúgy szerintem főleg a Cloud Streaming miatt érdeklődnek ennyire a cégek, egyfajta Tiered szolgáltatás/költség csökkentéses autokonf miatt. XY user elérte a havi kvótáját, akkor már nem kap csak 70% -os képet, stb, vagy csúcs terhelt időszakban, 30% user elküldése helyett megy a 70%-os kép, csak random számok, mivel a szerveres bizniszre mindenki nagyon ráült, és ott nagyon nem mindegy sem rendering sem a sávszél kapacitás ( már, hogy nekik üzletileg mennyire éri meg).

Új hozzászólás Aktív témák