Új hozzászólás Aktív témák

  • akaido

    addikt

    Az online oktatás alatt a CISCO Webex programmal tartottuk az online órák egy részét. Nekem mint infó tanárnak kellett "betanítanom" a kollégák egy részének a program használatát. Az infó órák egy részét még az online oktatás előtt arra használtuk, hogy a skacokkal megpróbáltuk ott a gépteremben, hogy működik a program. A webkamerás részt csak laptopokkal tudtuk bemutatni. Nem merült fel eget rengető probléma ott a suliban. Amikor azonban valóban elrendelődött az online okítás, akkor az otthoni gépparkok sokfélesége, telepítési problémák, sávszélességbeli gondok miatt sem mindig jött össze a kapcsolat.
    A magam részéről nagyon rosszat nem tudok mondani a programról.
    A CISCO lehet tovább nyit -nemcsak a Microsoft felé- a jövőben ha a Zoom, Discord és társainak előnye lesz vele szemben, meglátjuk, azért "webkamcsis" program :).

    Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.

  • leviske

    veterán

    A valós idejű fordításra szerintem még korai kijelenteni, hogy kész van. :DDD

    Mindenesetre abban annyira nem hiszek, hogy egy átgondolt céges infrastruktúrában tényleg volna értelme több előfizetést fenntartani ugyanarra a célra. Viszont eszközgyártóként épp ideje volt megkezdeniük alternatív alkalmazások támogatását. A Desk sorozatnak egy ilyen nyitás után gondolom nőhet majd a vásárlói köre.

    Amúgy ez a "jövőben hozzáadja" azt jelenti, hogy az új eszközök jönnek majd ilyen appok támogatásával, vagy a piacon lévő termékek is frissülnek?

Új hozzászólás Aktív témák