Új hozzászólás Aktív témák

  • Zoo123

    senior tag

    válasz Vamoska #274 üzenetére

    Gyanítom a tárcsaféket azért nem tudod beállítani, mert a hátsó tengelyben nem központos a furat, így amikor forog a kerék "kóvályog" 1-2 millimétert. Nem egyedi probléma, eddig akárhányat néztem mindegyiket félszemű, fakezű Huang esztergálta 2 liter vodka elfogyasztása után.
    Ha beállítod a tárcsaféket, hogy rendesen fogjon ami elvárható, akkor a kóválygás miatt minden körülfordulásnál beleér a fékbetét a tárcsába és fékezi a kereket. Ha úgy állítod be hogy ne érjen bele forgásnál a fékbetét a tárcsába akkor viszont nem fog rendesen.
    A hátsó féket minden nagyobb bukkanón/úthiba után, újra be kell állítani, üdv a klubban! :(((

    - Az egyik megoldás esztergáltatni egy új hátsó tengelyt amin már központosan van a furat és akkor nem fog kóvályogni a kerék és be fogod tudni állítani a féket úgy hogy alaphelyzetben sem ér bele a tárcsába körbeforgatásnál és még fog is rendesen.
    - A másik megoldás megmókolni a fékkart hogy működés közben nagyobbat húzzon a bowdenen és akkor lehet messzebb a fékbetét a tárcsától ezzel ellensúlyozva a kóválygást, és még mindíg remekül fog fogni.
    - A harmadik megoldás az hogy beállítod úgy hogy jól fogjon a fék és minden nagyobb bukkanó után utánaállítasz hogy azért alaphelyzetben ne fogjon be a fék túlságosan, viszont sose lesz az igazi: de ezt leszarod.

    Még egy jótanács a végére: Már most rendeld meg rá a tömörgumit ha nem akarod állandóan szerelgetni!.
    A jármű szabályosan "eszi a belső gumit" ami rendszeresen értsd: hetente kilukad
    A külső gumi belső fele kidörzsöli a belső gumi külső felét --> lassú defekt.
    Mindegy mit csinálsz állandóan defekted lesz.

    [ Szerkesztve ]

    ''Nem vagyok komplett őrült... pár darab még hiányzik!''

Új hozzászólás Aktív témák