Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • dabadab

    titán

    válasz opr #1 üzenetére

    Meg hát igazán magával a VR-rel is van gond elég.
    A headsetek azért még nem igazán kiforottak, drágák és korlátosak, ez már önmagában probléma.
    De az még inkább gond, hogy VR-gaminget nem nagyon sikerült kitalálni. Van kb. a Beat Saber meg a Beat Saber-klónok és nagyjából ennyi. Baromi nagy gond, hogy mozogni nem nagyon lehet, mert az instant hányinger, a teleportálgatás meg béna.
    A mozgáshoz kell hely, viszonylag sok, ami komoly gyakorlati probléma.

    Ezzel együtt azért van benne fantázia, van itthon egy Oculus Quest 2, ami tök jó, meg nem kell kábellel meg egyebekkel vacakolni, és bírom az Eleven ping-pongot meg a Zen Studios VR flipperét (kár, hogy nagyon sovány a választék és csupa általuk kitalált cucc, pedig egy Williams-gyűjtemény nagyon ütős lenne így), de kb. ennyi.

    DRM is theft

  • válasz opr #1 üzenetére

    Ahogy a mobil operációs rendszer esetén is annyira logikus és pénzügyileg jogos lépés volt hogy mire észbekaptak, lemaradtak. :K Internetes kereső biznisz dettó, zune az iTunes ellen, Mixer a twitch ellen, sorolhatnánk.
    Unszimpi Ballmer érában a fogyasztók le voltak tojva, a vállalatokra fókuszáltak. Később kiderült hogy ez rengeteg elszalasztott lehetőséget generált, az xbox-szal vissza tudtak térni, a vr pedig egy nehéz kenyér, de pont azért lenne érdemes bele feccölni, mert még nem telített.
    Szvsz a MS mint tőkeerős játékipari érdekelt bőven tanulhatna a konkurens sikerekből (innováció a többiek előtt) és nem akkor kellene majd valami félkész szarral kijönni, mikor a nép viszi mások frankó termékét mint a cukrot.

    [ Szerkesztve ]

    Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

  • kpbendeguz

    addikt

    válasz opr #16 üzenetére

    Úgy értettem, hogy ha az MS maga nem akarna bajlódni a VR hardverrel (benyelni a kezdeti veszteséget, stb.), akkor kiadhatna egy világos specifikációt, ami a WMR-re alapul (mondjuk felbontás, FOV, kontroller és tracking szabvány) és ráhagyhatná a többi piaci szereplőre.
    A fő bevétel amúgyis a szoftveren van, csak magát a VR műfajt kellene meghonosítani, amit a Series hardvere azért már ki tudna szolgálni.

    ZX Spectrum 48K + ZX Interface 1 + ZX Microdrive + vDrive; Commodore 64 + 1541

Hozzászólok Aktív témák