Új hozzászólás Aktív témák
-
Petya88
tag
Na megint megvett egy piackutatást a no ki a?
-
nagyúr
Ez nem az a felmérés amit szinte minden oldalon reklámoztak és lehet nyerni vele egy PS3-at?
Thanos was right.
-
orbano
félisten
"Az olyan szolgáltatásokat, mint például a mobiltelefonon keresztüli internetezés, még mindig kevesen (mindössze 3 százalék) élnek rendszeresen."
Kb a telefonok ennyi százaléka, vagy még kevesebb alkalmas _kényelmes_ internetezésre...
A vér nem válik VAZZE!™
-
Polllen
nagyúr
Én ezt a csengőhangletöltés mizérját nem értem...Adatkábel+pc, esetleg kék fog és nem kell 4-500 forintért megvenni egy gagyin szóló csengőhangot...
Annyiért már az egész számot meg lehet venni...
"Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
WonderCSabo
félisten
A mobiltelefon alapszolgáltatásai a hívás, smsesezés és az ezekhez kapcsolódó dolgok?
-
kali
legenda
válasz WonderCSabo #9 üzenetére
kinek, hogy... nekem már alap a mobilon például az intenet is!
-
orbano
félisten
válasz WonderCSabo #12 üzenetére
biztos a leggyakrabban használt dolgokat veszik alapnak, így nulla munkából kihozzák a statisztika erre vonatkozó állítását
A vér nem válik VAZZE!™
-
Apollyon
Korrektor
Tré mobil és Nokia.
Ez a régi felfogás úgy látszik megmaradt, mert régen ugye csak Westel 900-nak volt kiépítve jól a hálózata, a Nokia meg régen jobb telefonokat gyártott mint bármelyik konkurencia, és ez az alap felfogás maradt az embereknek hogy ha mobiltelefon akkor Nokia, meg se nézik más gyártók palettáját.
Magyarul aki nem ért hozzá az tartja a konzervatív felfogást. Érdekes hogy milyen egyszerűen működnek az emberek.... (Tisztelet a kivételnek!)#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
kali
legenda
és a jelenlévők ugye mindig kivétel!
amikor közel 12 éve megvettem az első mobilomat, akkor a vidéki lakcímemen és annak vonzáskörzetében valóban csak a westel 900 szolgáltatott, ezért esett rájuk a választásom - kizárásos alapon. mivel a későbbiekben nem/sem volt velük problémám, ezért azóta is hűséges előfizetőjük vagyok.
a közel 12 év mobilozás alatt volt elég sok mobiltelefonom (~ 20 darab), és nem csak nokia. például egy ericsson volt az első, de volt később alcatel, motorola, samsung és nokia - sorrendileg folyamatosan vegyesen, mindig ami éppen aktuálisan külsőre és tudásban is tetszett a szolgáltatónál.
a szolgáltatónál maradok is, amíg esetlegesen problémám nem lesz velük - de miért is lenne -, viszont a mobiltelefonra nem mondom, hogy mindig csak nokia lesz, mert ha majd készül egy olyan sonyericsson vagy samsung például, ami lázba hoz - jobban, mint egy aktuális nokia -, akkor váltani fogok!
szóval mint mondtam is; a t-mobile marad, és egyenlőre a nokia is!
de senki sem tudja, hogy mit hoz majd a jövő... -
(Kolombusz)
veterán
Eddig egyedül a Nokiáimban és a Sharpomban nem csalódtam.
Pedig volt már Motom (2 is), Ericssonom is.Mivel normális Sharp készülék Európában már nem kapható, maradtam a Nokiánál.
Lassan 2 éve nyúzok egy N80-at, ami annyira jó vétel volt, hogy a mai napig nem látom értelmét, hogy lecseréljem. Minek? A kisebb felbontású kijelzőért (a 352*416 nem rossz ebben a telóban)? A HSDPA-ért? Minek? Opera Minit használok, HSDPA-val sem lenne gyorsabb. Wifim van. Külső GPS-em van, amennyit használom, arra nem kell beépített. Az 5MP-es kameráért, ami alig csinál jobb képet, mint az én 3MP-esem?És mindezért adjak ki úgy 80-90 ezer forintot? Hát hülye leszek. Inkább elviselem, hogy kicsit vastag a telefonom és megkopott már a fényezése.
Jah és nekem csak Vodafone. Mióta bent vannak az országban, Vodás kártyám van.
[ Szerkesztve ]
-
orbano
félisten
válasz (Kolombusz) #16 üzenetére
mondjuk ez is változó, mert én csak olyan embert ismerek, aki csalódott a nokiában, miután vett tőlük egy felsőkat. készüléket. nem mint ha más gyártók javarészt nem ipari hulladékot gyártanának telefon címszó alatt...
A vér nem válik VAZZE!™
-
Franklin
addikt
-
Keem1
addikt
Nekem sose volt komoly bajom a T-Mobile-lal. Az ügyfelesekre telefonon eddig max 5-10 percet vártam, de nem ez az átlag. Legutóbb az automata szövegét ("kérem várjon ügyintézőnk jelentkezésére") félbeszakította az élőhang. Korrektek voltak eddig mindig (ha csaj, kellemes a hangja, ha srác, segítőkész). Relatíve fizethető perdíjak (bármikor harmincvalahány ft), a 3 legközelebbi ismerősömet meg másfél éve ingyen hívom.
A számom régóta megvan, 2 órás csúcsidő csökkentésem van már mióta (most épp nem a díjcsomag miatt, de régebben számított).
Igazából semmi lényeges nincs, ami miatt szakítanom kellene velük. Nokia.. hát, egy volt, de azóta csak SE (3. épp).
Új hozzászólás Aktív témák
- MacBook Pro 14 M3 Pro, Space Black, 18 GB RAM, 512 GB SSD Bontatlan
- Lenovo ThinkPad P70 Workstation, Mobil munkaállomás, 17" FULL HD IPS, Xeon E3-1505M V5 CPU, 32GB DDR
- -65% Dell Latitude 7310 2in1: i7 10610U,16GB,256GB,13.3" Touch 100%sRGB 350nit,WWAN eSIM,Win11
- Samsung Galaxy S22 - Fekete - Független - 2025.03.05-ig garancia - Tökéletes állapot
- Endorfy Fortis 5 ARGB CPU hűtő áron alul! (3 db)