Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Morden24

    nagyúr

    válasz Vitus #11 üzenetére

    Lehet itt mondogatni, hogy ostobák mert ennyiért meg annyiért vesznek dolgokat de vegyük figyelembe, hogy senki nem érthet mindenhez

    Ja, de aki notit vesz bekapcsolás nélkül, utána meg aszondja, hogy perelek, mert lassú a startup, az viszont tényleg elég hülye.

    Azt nem vitatom, hogy szar a termék, mert simán kinézem ezt (bár megjegyezném, amikor a low-endet veszem, akkor mire számítok, selyemhernyóra? vagy mit hisznek, a low-end meg a main között csak az ár a különbség?). Azt viszont sajna nem tudom, hogy amcsiban van-e 3 napos refund, de meglepődnék, ha nem lenne alternatíva. Szóval ennek megint olyan tipikus amerikai "perejjünk azt költözünk a Central Park West-re" hangulata van.

    Az meg egy egészen másik történet, hogy a Wal-Mart pl. hogyan reklámozta a terméket.

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

  • Narxis

    nagyúr

    válasz Vitus #11 üzenetére

    Én nem értek a kocsikhoz, de amikor először vittem szervizbe az enyémet és 30ezer FT-ot akartak kiszámlázni olajcseréért amikor még alig volt km az új kocsimba és 1 éves se volt(ez egy ilyen rutinellenőrzés volt, muszájból vittem be, semmi baja nem volt a kocsimnak) akkor azt mondtam, hogy eltöröm a kezüket ha megpróbálják. Végül sikerült megegyeznünk, hogy az olajcserén kívül mindent átnéznek, de ha abból fakadó károm lesz az nem lesz garanciás. Ezt írásba adtuk egymásnak, aztán viszontlátás.

    Ugyanígy jártam a Sony DVD lejátszómmal(szintén nem vagyok szakértő). 1 év után nem olvasta be az eredeti(!) lemezeket se, bevittem, de mondták, hogy csak fődarabot cserélnek a garancia 2. évében . Gondolom ez valamilyen főalkatrészeket jelent. Telefonáltak, hogy nem jó az optika benne és fizessek 15ezret ha meg akarom csináltatni. Kértem, hogy hol találom leírva azt, hogy mik a főalkatrészek amiket ingyen cserélnek, hebegtek-habogtak, hogy azt minden cég saját maga határozza meg és ő nem tudja... stb. Kértem a főnöküket, addig erősködtem, hogy elküldték a Sony szervízközpontjába véleményezésre, hogy az optika fődarab-e. Kiderült, hogy igen, így csak munkadíjat kellett fizetnem.

    Én nem mondanám azt, hogy szakértőnek kell lenni, inkább csak talpraesettnek.

    Thanos was right.

Új hozzászólás Aktív témák