Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • azbest

    félisten

    Eddig is figyelni kellett a személyes adatokra és központi regisztrációhoz is kötött az adatkezelés.

    Ez egy marketinges baromság, amiről a hír szól.

    "növelni szeretnék informatikai kiadásaikat"
    Hát egy nagy lópikulát. Egy cég sem szeretné növelni semmilyen kiadását. Ha a befektetés jövőbeli spórolással kecsegtet, akkor fordítanak rá. Egyébként meg csak a szükséges minimumot költik rá.

    "A kkv-k eszközparkja elavult, kevés a hozzáértő szakember."
    Egy lópikulát. Ami működik, azt nem kell megjavítani, vagy drágábbra cserélni. Értem én, hogy az MS marketingese azt szeretné, hogy mindenki évente cseréljen le mindent és ész nélkül vásároljon licenszeket. Ebből lesz ferrári meg kokó a marketing osztály vezetőjének. De a valóság meg az, hogy a cégek nem hülyék.
    Az más kérdés, hogy a csóró magyar cégek kényszerből sem fejlesztenek, de ahol sok pénz van, ott sem a marketingesek kokójára szeretnék azt költeni. Módszertanilag pedig kevesebbet kéne drogozni.

    [ Szerkesztve ]

  • azbest

    félisten

    válasz #54625216 #12 üzenetére

    Ez azért más kategória. Szimplán idióta a tulajdonos, hiszen hosszú távon egyre nő a kockázat, hogy valami csúnyán bedől és viszi a céget is. Az, hogy felesleges dolgokra nem költ egy jól működő cég, nem jelenti azt, hogy a szükségesekre sem. Ugyanez a bérezésben is megfigyelhető, gondolom az ilyen mentalitás a béreknél is sóherséggel párosul.

    Én is látok olyat, hogy baromságokra számolatlanul megy pénz, a munkaeszközökre meg nem. Meg arra is, hogy sok olcsó munkaerőre cserélve a tapasztalt embereket a spórolás reményében mennyire érdekes és izgalmas irányba viszi a cég jövőjét ;]

  • azbest

    félisten

    válasz dabadab #26 üzenetére

    Amúgy az a baj, hogy egy zavaros marketing cikk alapján akarunk szakmailag beszélgetni :)

    Egyrészt van az ms kényszerített frissítés kampánya. Ehhez most a cégek számára is generáltak egy bullshit marketinges prezentációt, hogy generáljanak igényt az új vásárlásokhoz. De az indoklás az ms elképzelését tükrözi, nem pedig a cégek érdekeit.

    Másrészt meg persze van a magyar vállalkozsó, aki a lehúzás és ügyeskedés mintaképe. Aki minden pénzt kivesz, amit csak lehet, és évente új céget alapít. Sokan erre gondolnak, amikor egy normális cég működése kerül szóba. Így keveredik az alkalmatlanság és a praktikusság szempontja. Normális esetben az eszközök kora teljesen mindegy egy cégnél, a használhatósága az ami számít. Ez nem jelenti azt, hogy minden jobb volt régen vagy nem avulna-e el valami, csak nem úgy, ahogy az ms marketingesei próbálják etetni.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák