Új hozzászólás Aktív témák
-
Piftuka
veterán
"Csak jó árazással tudnak betörni az OLED piacra. Ha opyan rétegnek kínálják a TV-iket, akik egyébként nem vennének OLED-et."
Ne haragudj, de nem értem az összefüggést!
Az OLED televíziók piaca folyamatosan (bár lassan) bővül. Számos példa mutatja, hogy mindig van újabb gyártóknak, példányoknak hely, illetve lehetőség "venni egy szeletet abból a bizonyos tortából"
Ha egy gyártó az adott szegmensbe pozicionált készülékével tud akár csak egyetlen olyan újítást mutatni, amit a konkurens márkák készülékeiben nem talál meg a vásárló, az már elegendő.
Arról nem is beszélve, hogy a Hisense az elmúlt 10 évben olyan brand-et épített fel magának a legfontosabb piacokon (Kína, Ausztrália, India, USA), hogy nem szükséges drasztikus árcsökkentő módszerekkel operálnia egy új termék megjelenésekor.
Jelen cikk tárgya egyébként az említett piacokon a jellemző árgörbe ellenére is a kifejezetten olcsó OLED készülékek közé tartozik már így is.
"Aquila non captat muscas."