Új hozzászólás Aktív témák
-
bunfi
őstag
De szerintem igen, a játékipar jelenlegi helyzetét a moddereknek köszönheti, akik eddig is egyre rosszabb helyzetbe kerültek, de a Google megoldásával (és a hasonlókkal) teljesen ellehetetlenülnek. Hogy mire is gondolok: Counter-Strike, DOTA (és ezátal minden MOBA), Team Fortress (és ezáltal a kasztalapú FPS-ek), és a Battle Royale műfaj. Egyiket sem a játékstúdiók tették le az asztalra. Ők mostanában a különböző grindfestek, agyatlan játékmechanikák és hulladék kivitelezések témakörökben alkottak maradandót. Vagy éppen pénznyomdásdit játszanak, mert mindent pénzért adnak (Activision, Rockstar, Valve).
[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
válasz Normen1976 #35 üzenetére
Hát, a saját tapasztalataimra alapozva csak azt tudom mondani, hogy inkább a csalók, mint a streamelt multiplayer bármi, ahol számít a reakcióidő.
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
válasz Cathfaern #38 üzenetére
Igen az, az nVidia is 2015 óta úszik a lóvéban, mert a ... várjunk csak a NOW! csak nem épp 4. éve van bétában? Na erről ennyit. A cloud gaming az nem egyszereplős darab. Hardver, eszközmanagement, kiszolgálószoftver és még mindig ott van a kedvencem: hálózat. Na pl. a fenti dolog is ezen bukik el...
(#40) K1nG HuNp
A nagy kiadók a modkultúrából élnek és gazdagodnak minden nap... csak a legutóbbi modból kinőtt pénztermű műfajt említsem: Battle Royale.János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
-
bunfi
őstag
válasz K1nG HuNp #51 üzenetére
Az IP sohasem random, hanem valami kiosztja, sőt. A jelenlegi biztonsági kockázatok kezelése ennél jóval bonyolultabb kérdés, a kamu hírekkel kapcsolatban pedig csak annyit jegyeznék meg, hogy most sem túl sok mindent tesznek ellene, csak amennyit feltétlenül muszáj.
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
válasz K1nG HuNp #60 üzenetére
A távolság a különbség, amit a beviteli eszközről érkező jelnek meg kell tennie.
saját PC/konzol: input -> játék -> kijelző
stream pl. Stadia: input ------> wifi-router ------> stadia szerver ------> játék ------> encode -----> stadia szerver -------> router -------> kijelző[ Szerkesztve ]
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
válasz K1nG HuNp #62 üzenetére
Megkérdezem használtál már ilyen szolgáltatást? Ha nem akkor kérlek ne erőlködj ennyire lekezelően tartalmi tudás és tapasztalat nélkül.
A szerver és az általad futtatott játék adatforgalmát ne hasonlítsd már össze egy streaming szolgáltatással. A CS:GO egy óra alatt ~90 MB adatforgalmat generál, míg ha a legrosszabb minőségű Stadia streamet nézzük az 2250 MB, ha mondjuk full-hd 60 fpst szeretnél, az 9000 MB. Ez még egy nagyságrendben sincs.
XBOX stream csak az otthoni hálózaton működik.
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett
-
bunfi
őstag
válasz K1nG HuNp #64 üzenetére
Próbálom értelmezni, hogy az optikai kábel képességeinek mi köze ahhoz a röghöz kötött valósághoz, hogy ekkora adatmennyiségek mozgatásához még internettel elég jól ellátott hazánkban is csak kevés helyen van elégséges kiépítettség. Nemhogy olyan országokban, ahol még az 50-100 Mbit is gyors elérésnek számít. Így beszélgethetünk az elméletről, előhozhatod, hogy a Google majd lefekteti a kábelt (kár, hogy azt a projetet már lelőtték) vagy azt, hogy majd milyen olcsó lesz az optikai kábel (egy lépcsőházra simán elmegy néhányszáz méter, ami kb. soha meg nem térülő befektetés). Szóval én nagyon érdekesnek találtam ezt az eszmecserét, de a valóságtól egyre szélsőségesebb elrugaszkodás ellehetetleníti a technológiai megvalósíthatóságáról való vitát.
Egyébként én megcsináltam az nVidia outer-home streaming megoldását [kép] ezzel a nettel. Használhatatlan volt. Szóval az XBOX-os megoldást eszköz hiányában nem tudom kipróbálni, de nincsenek illúzióim a dolog használhatóságáról.
János először lőtt oszt már kérdeznie se kellett