Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz -szp- #17 üzenetére

    élő sofőr sem húzódik a sáv szélére, pláne nem olyan helyzetekben, amikor a sáv 30-40 centivel szélesebb csak, mint az autó maga. nincs hova húzódni, pláne értelmetlen azt feltételezni, hogy helyet ad a mögötte jövőknek.

    az pedig, hogy a szoftver behúzott a busz elé, elég súlyos hiba, pláne hiba arra számítani, hogy egy tömegközlekedési eszközön, ahol százasával állnak az emberek, mint a tekebábuk, majd megáll.

    egyébként meg arra tanítani a szoftvert, hogy majd mások előzékenységén múljon az egész, elég súlyos hiba, mert akkor majd lehet venni cheat kódokat, hogy a te autód sokkal durvább esetekben is nyomuljon, mint a másiké? meglesz a nem indexelő hurkanyakú kopasz archetípus google autós megfelelője? ha reggel seggbe rúgod az autódat*, meg leköpöd az infra detektort, akkor aznap nyomulni fog, mint mezítlábas taxisofőr a nagykörúton?

    *aktiválod a csomagtartó nyitást kezdeményező szenzort.

    eddig se voltam fanja a témának, és most megint távolodtam ettől.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • gixxer-tomee

    aktív tag

    válasz -szp- #17 üzenetére

    "Ehelyett, amikor egy élő sofőr kanyarodni készül, kihúzódik a sáv szélére, helyet hagyva a mögötte érkezőknek."

    Ejj.. bárcsak tényleg így lenne a valóságban is.. De sajnos a szomorú igazság az, hogy a sok okostojás kb onnan kanyarodik, ahol éppen ráérik.. Sőt, inkább teljesen ellentétesen cselekednek.. Kanyarodás előtt még hirtelen ellentétesen alácsapják a kormányt, mintha legalább egy nyerges pótkocsit vontatnának... Így tudnak gyönyörűen oldalba találni másokat.. Lényegében mint a gugli autó...csak ok nélkül.. Sok sok sok idióta van..

    [ Szerkesztve ]

    tacstacstacstacsveddveddveddveddbebebebe

Új hozzászólás Aktív témák