Új hozzászólás Aktív témák
-
élő sofőr sem húzódik a sáv szélére, pláne nem olyan helyzetekben, amikor a sáv 30-40 centivel szélesebb csak, mint az autó maga. nincs hova húzódni, pláne értelmetlen azt feltételezni, hogy helyet ad a mögötte jövőknek.
az pedig, hogy a szoftver behúzott a busz elé, elég súlyos hiba, pláne hiba arra számítani, hogy egy tömegközlekedési eszközön, ahol százasával állnak az emberek, mint a tekebábuk, majd megáll.
egyébként meg arra tanítani a szoftvert, hogy majd mások előzékenységén múljon az egész, elég súlyos hiba, mert akkor majd lehet venni cheat kódokat, hogy a te autód sokkal durvább esetekben is nyomuljon, mint a másiké? meglesz a nem indexelő hurkanyakú kopasz archetípus google autós megfelelője? ha reggel seggbe rúgod az autódat*, meg leköpöd az infra detektort, akkor aznap nyomulni fog, mint mezítlábas taxisofőr a nagykörúton?
*aktiválod a csomagtartó nyitást kezdeményező szenzort.
eddig se voltam fanja a témának, és most megint távolodtam ettől.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
gixxer-tomee
aktív tag
"Ehelyett, amikor egy élő sofőr kanyarodni készül, kihúzódik a sáv szélére, helyet hagyva a mögötte érkezőknek."
Ejj.. bárcsak tényleg így lenne a valóságban is.. De sajnos a szomorú igazság az, hogy a sok okostojás kb onnan kanyarodik, ahol éppen ráérik.. Sőt, inkább teljesen ellentétesen cselekednek.. Kanyarodás előtt még hirtelen ellentétesen alácsapják a kormányt, mintha legalább egy nyerges pótkocsit vontatnának... Így tudnak gyönyörűen oldalba találni másokat.. Lényegében mint a gugli autó...csak ok nélkül.. Sok sok sok idióta van..
[ Szerkesztve ]
tacstacstacstacsveddveddveddveddbebebebe