Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • nemlehet

    őstag

    válasz #54625216 #23 üzenetére

    Túlgondolod. Ebből az egészből semmi ilyesmi nem lesz. A potenciált nem vitatom, de ez az egész metaverzum egy corporate bullshit. Ez csak és kizárólag egyetlen egy valakinek jó: a cégnek akié a metaverzum.
    Minden bullshitet lebontva oda lyukadunk ki, hogy erre semmi szüksége az átlagfelhasználóknak, egy célt szolgál az egész: A cég össze tudja kötni a szolgáltatásait vagy termékeit és a potenciális vevőket és a lehető legegyszerűbb módon, mondjuk úgy univerzálisan reklámozhasson bármit.
    Tegyük fel a céged forgalmaz A terméket ami egy sorozat és B terméket ami egy ruha kollekció. A temék piacrengetően sikeres, B termék a kutyát sem érdekli.
    Jelenleg hihetetlen pénzekért kell reklámoznod B terméket hogy felfuttasd és még így sem sikeres. A metaverzumban szépen össze tudod kötni a kettőt, akár direktben (A sorozat szereplői hordják a ruhákat) akár indirekten avatárokon és cross promóciókon keresztül, úgy hogy ez neked egy filléredbe nem kerül.

    Továbbá ha minél több tevékenységet a te metaverzumodon keresztül végez a felhasználó annál több adatot tudsz róla gyűjteni.

    Egyetlen egy olyan aspektusa sincs ennek az egésznek ami felhasználónak jó lenne vagy valamire jobb megoldást nyújtana mint ami jelenleg elérhető.

    Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

  • nemlehet

    őstag

    válasz hcl #28 üzenetére

    Mert mondjuk termékelhelyezés a TV-ben erősen szabályozva van, míg a saját platformon ebbe sokkal nehezebb beleszólni. Amúgy ez csak egy nagyon basic kiragadott példa, nyilván ennél sokkal komplexebb módon is össze lehet kötni a termékeket.

    Nokia 3310->3410->3100->6500 Slide(RiP Nokia)->Acer Liquid Metal ->Xiaomi Hongmi-> Xiaomi Redmi Note 3

Új hozzászólás Aktív témák