- Facebook és Messenger
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mesterséges intelligencia topik
- Mikrotik routerek
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Milyen switch-et vegyek?
- ASUS routerek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Windows 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
"A Facebook felvásárlás egycsapással kinyírta az Oculus köré szerveződött lelkes közösséget. Ez egy béna húzás volt az Oculustól."
Vagy inkább előrelátó és realista. Ugye két verzió van:
1. A dolog beindul és hatalmas siker lesz a VR
2. Nem jön be a VR témaHa az 2. a helyzet (amit mondjuk sejtenek, mert látják a limitációkat, vagy hogy sok ember rosszul van tőle fizikailag, stb.), akkor nem érnek semmi a lelkes közönséggel, mert úgyis hamar elhal amint publikussá válik a dolog és rájönnek az emberek, hogy mégse akkora buli.
Ha az 1. a helyzet, akkor jó eséllyel minden nagy cég (Sony, Microsoft, Steam, Samsung? stb.) is neki fog esni, és legyártja a saját modelljét. Az Oculus Rift mögött jelenleg relatív sok pénz van, de ez gyakorlatilag aprópénz bármelyik nagy HW gyártó cég erőforrásaihoz képest. Nagyságrendekkel több pénzt tudnak beletolni a fejlesztésbe, illetve gyártókapacitásuk, kapcsolataik, volumenük miatt sokkal olcsóbban ki tudják hozni a végtermék is. Szóval összeségében az Oculusnak önmagában semmi esélye sincs ellenük, lesz jobb esetben egy kis létszámú hardcore táboruk. Rosszabb esetben az se.
3. és elég valószerűtlen eset, hogy bejön a VR téma, és csak az Oculus lesz hosszú távon is a PC piacon. Ekkor meg fanyalgók ide vagy oda, úgyis eköré fog szerveződni a közösség, mert nem lesz más.Szóval ezt így végiggondolva, a saját szempontjukból ez volt a lehető legjobb döntés (és aki azt mondja, hogy de hát mi lesz az elvekkel, az próbálja meg a meglévő vagy leendő gyerekeit elvekből jóllakatni. Semmire se mennek azzal, ha a szakma meg pár ember nosztalgikusan gondolnak majd rájuk, hogy ők voltak az első úttörők, csak hát szegények éhenhaltak)
-
Rickazoid
addikt
Azért hasonlítjuk össze a Google Glass-szel, legalábbis én, mert ezzel megszerezték azt a hátteret, amivel sikeres ellenfelet készíthetnek neki még akkor is, ha a VR játékkonzol részét tönkre is teszik. Teljesen biztos, hogy nem játékfejlesztésben és VR konzolokban lettek ennyire érdekeltek hirtelen, hanem attól kezdtek tartani, hogy a Glass elcsábítja a felhasználóikat a Google Plus-hoz, így kerestek egy céget, ami rendelkezik a szükséges technikai háttérrel és könnyen meg is lehet venni. Ha meg a játékkonzol része is befut, akkor mint írtam, két legyet ütöttek egy csapásra.
Erkölcstelen csíkot húzni a másik krumplifőzelékébe csak azért, hogy legyen egy szünet.
-
Rickazoid
addikt
Nem. Te nem érted, hogy egy VR szemüveg megalkotása nem annyiból áll, hogy felragasztanak egy szemüvegkeretre két kijelzőt és ráhúznak egy műanyag dobozt. A technológia, ami mögötte van, a ki tudja mennyi első működő terméket megelőző prototípus, a rengeteg elvetett ötlet, a számtalan fejlesztés közben melléktermékként létrejött technológia, magyarul a teljes háttértudás mind felhasználható egy VR szemüvegtől eltérő termék fejlesztésénél is. Ezzel nem a nulláról kell felépíteni egy céget, hanem egy már valami gyakorlatban működőt alkalmazó céggel lehet kezdeni.
Mindegy, hogy mi a különbség az OHMD és a VR sisak között (technikailag a tartalom kivetítésének kivitelezése a különbség csak, a tartalom jellege teljességgel független az eszköz típusától). Nem a végterméket fogják átalakítani, azt tényleg nem lehet (de te itt ragadtál le), viszont amíg az Oculus eljutott a végtermékig kellett, hogy létrehozzon akárcsak számítógépen is olyan részmegoldásokat, technikákat sőt, akár komplett eszközöket, amikből már ki lehet indulni egy OHMD felé.
Az meg tökéletesen mindegy, hogy az Oculus mit akart tegnapelőtt, ha ma már a Facebook a tulajdonos, ami kijelentette, hogy fel fogják használni mind a Riftet, mind pedig a háttértudást mögötte a közösségi platformjuk kiterjesztésének érdekében.
Amit te hordtál össze, hogy mi nem alkalmas mire csupán a technológia iránti fogékonyságod és a képzelőerőd hiányát mutatja.[ Szerkesztve ]
Erkölcstelen csíkot húzni a másik krumplifőzelékébe csak azért, hogy legyen egy szünet.
-
priti
addikt
Annyiban lehet köze egymáshoz a kettőnek, hogy sokan gondolkodnak olyan virtuális valóságban, ahol a valós térre vetítenek rá. Valamilyen formában szükség van a környezet szkennelésére, ha nem műteremben akarsz operálni és mozgatni akarod a játékost a szemét eltakarva.
Amúgy ezt 2014 negyedik negyedévére ígérik, mint boltban megvásárolható terméket és még legalább hármat láttam csak a héten, szóval olyan nagyon azért nincs egyedül Carmack az ötletével. Nemtom ki kezdte előbb és ki mivel kezdte, de én láttam azt a fotót, amit maga Carmack publikált a szigszalaggal összetákolt Riftjéről és az inkább tűnt valami lelkes utánzásának. Mondhatni egy instant röhögőgörcs volt, ahogy kinézett.Hardverlesen