Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesa
veterán
Ezzel egyet tudok érteni. Ugyan mitől kevésbé veszélyes az autó érintőképernyős szarait nyomkodni, mint egy telefonét? Mindkettő pontosan azonos módon vonja el a figyelmet a vezetéstől. Simán betiltanám. Ott van egy csomó jó példa ami kiválóan működik, mint pl. a BMW iDrive. Eleve oda tették a faék egyszerűen használható vezérlőt, ahol egyébként is lóg az ember keze a könyöklő miatt. Sehol nem kell kotorászni, és mivel fizikai egységről van szó, oda sem kell nézni, sőt, a "hülye" németeknek még annyi esze is volt, hogy minden egyes gomb más alakú, tehát könnyen kitapogatható és megjegyezhető, hogy melyik, mire való. Ehhez képest alig használ valaki ilyet, mindenki a baromi veszélyes és autóba egyáltalán nem való érintőképernyőt erőlteti. Tisztelet az igen kevés kivételnek.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
yvsmad
őstag
A Volvo megoldása jó, de pont az ilyen kisautókba nem fogja beletenni egyik gyártó sem. A Mondeo megoldásai megint magasabb kategóriához tartoznak. Akinek az a kategória felel meg, az ne az ilyen kisautókat keresse.
A sok gomb + minimális információtartalmú kis kijelző mellett sokkal többször kellett a menürendszer mélyére ásni, mint nagy érintő kijelzőknél. Pont az a nagy kijelző lényege, hogy sok minden egyszerre elfér rajta és változtathatók a virtuális gombok funkciói, ezzel egyszerre lesz átláthatóbb minden és foglal el kevesebb helyet.
Ha már Ford, akkor megkérdezném, hogy ennek a középkonzolnak a kezelése mennyivel volt egyszerűbb vezetés közben, mint egy érintő képernyőnek?
[ Szerkesztve ]
-
Kadee
friss újonc
Ha ültél volna valaha rendesen ilyen autóban, akkor nem beszélnél ekkora balgaságokat. Egyrészt a hangerő minden Peugeotban vezérelhető a kormányról vagy hagyományos potméterrel is. Talán pont az érintőképernyőről nem. Másrészt minden újabb Peugeotban van, vagy az érintőképernyő szélén vagy alatta néhány külön funkciógomb, ami direkt a legfontosabb funkciókat teszi ki a képernyőre: klíma, zene, telefon, navi, stb. Tehát nem kell sehol keresgélni, ott a direkt gomb. A másik része, hogy a kormányról a rádió és a telefon legfontosabb funkciói vezérelhetők, így ehhez nem kell a képernyő, ott nyugodtan kint lehet hagyni a klíma kezelőfelületét, ahol a kb. 5x5 cm-es ikonokkal nem egy nagy kihívás a hőmérséklet vagy szellőzés átállítása, akár menet közben sem. Mindez majdnem szemmagasságbam, tehát még le sem kell igazán pillantanu. Ennyit erről, ha kérdésed van inkább szólj vagy nézz meg egy ilyen kocsit élőben.
Új hozzászólás Aktív témák
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Windows 11
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Facebook és Messenger
- Autós topik
- Mozilla Firefox
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5