Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peaceliker
addikt
válasz maximilian4 #2418 üzenetére
Az a helyzet, hogy ennyivel azt javaslom ne kezdj bele ebbe a hobbyba. Használtból (autó)össze lehet túrni valamit, de csak elveszi majd a kedved. Illetve ha meg is veszed idővel kell rá költeni, kell a karbantartás, ez-az törik, elromlik, kopik, szal bőven nincs vége ott ahol bele ugrott az ember.
Ami olcsóból érdemes lehet venni azok a kis quadcopterek szerintem, nevetséges összegekért használhatót kapni. esetleg kis 4ch helik, de azok majdnem csak beltérben nyúzhatóak."Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
válasz maximilian4 #2421 üzenetére
Na igen, egyik hobby sem olcsó, ez sem.
Drón ból, a nagyobb, olcsóbb dolgokat annyira nem ajánlom, bár közkedvelt syma x5c elég kezes, de tuti hamar uncsi lesz. Nekem anno h8 mini nagyob bejött, de már van tőle jobb verzió hasonló olcsón, csak nemtom mi a neve, mert azt a témát nem követem."Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
Hobbykingen van 1/16 bl autó pár, elég olcsón. Most itt van nálam egy turnigy 1/16 buggy (nálam mindig van valami mozgás, ez is megy jövő héten elvileg ), és elég jól összerakott cucc. Konkrétan a buggy asszem csak kínai raktárból van hk ról ami posta ára miatt tré, de körbe kell nézni mi a választék. PL sct ugyan erre a rollerre épül asszem, hátha az van EU ban.
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
1/16 méretben? Ott talán könnyebb megoldani a 3s-t szabi fronton, kis mocik nemtom hogy bírják...1/10 ben szabi marha drága ami 540es motorral bírja 3s t.
(#2444) csmat
nem nagyon lesz sztem szebb megoldás, mert ezek a bódék nehezek, kis-olcsó-4ch gépek meg örülnek hogy magukat elbírják. Fasza scale gépek nagyobb (legalább 250es) cp gépekből van...de egy vmire való bódé használnak(ha kapsz) vagy 20e...
amit kis fűbe ki lehet vinni kisebb gép az sztem EZ vagy a buggy...ennél ami olcsóbb az játék autó nem modell, minőségre is olyan lesz...persze ez sem vmi tank tippre...meg 40be akkor már van 1/10es.
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
FBL gépet általában könnyebb terelgetni, mert fbl rendszer sokat segít...bár olyanból még csak 6ch volt nekem
(#2449) üszök
Sajna ez ilyen. Nekem is vannak akkuk autókhoz, meg repülő cuccokhoz (250 racer meg heli) illetve hajóhoz meg külön autókhoz...nade 3s akkuk nekem 2200 ig vannak, autókba meg 5000+ dukál, szal amúgy sem adná ki...de azt nemtom cx20 mekkorával repül.
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
az 1/10be kevés sajna
(#2452) csmat
sajna nagyon nincs...van más nevű, kicsit más kinézetű, de belül és fw ugyan az.
(#2453) szacsee
sajna ez teljesen így van...ami olcsó az olyan is
most több mini töltő ütötte fel a fejét, vettem is egy ilyet...táp is úton bikább, de még ki sem próbáltam én mondjuk még 10ért vettem, ennyit már nem adnék érte, bár lehet megérné
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
válasz szacsee #2455 üzenetére
Ezt, akkor még 6600 volt, szintén akcióban. Igazából van itthon 400w os meg 550es pc táp is, de most el tudtam boltolni graupner ősi 12A es tápom, így futotta a lustaságra (hogy pc tápot nem kell agyon forrasztani)
nekem alja kínai töltőkből csak klón volt, nemtom ott fw frissítés ment volna-e, de már mindegy. Bár most van egy 200W os HK s is, azon is ugyan az van szerintem, menü dettó az...de ezzel elégedett vagyok eddig.
[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
válasz szacsee #2457 üzenetére
ismerősnek ilyen van, azt mondta jó, review ok is bíztatóak, nem csak ledeket etetnek vele
ez is kapcsoló üzemű asszem, de majd elválik...isdt 9v ról is megy, de vmennyire állíthaó is a táp, asszem 12v fölé is, de ekkora teljesítménnyel nem szabadna beesni fesznek...de majd elválik, ha nagyon nem válik be akkor marad PC s táp, ha az sem akkor kénytelen leszek zsebbe nyúlni(#2458) Saccco
ezt már megcsinálták baja val is, vmi eszetlen nagy motorokkal
haverommal (nagy építkezős forma) sokat agyaltunk ezen, hogy előnyök hátrányok...de tartok tőle, max onroadban lehet jó, mert ütéseket kétlem, hogy jól bírja... de onroad pálya sem patyolat és ezek az outrunner motorok (legalábbis amik 250es raceremen vannak) pici portól is megakadnak...bár újságos mercimben 3650es (500as heli) outrunner meg jól viseli a retket.
De ha egyszer rászánom magam egyik serpent rollerem lehet megépítem ilyenre, oszt elválik mit tud
szerk:
[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
válasz zolisx4 #2473 üzenetére
szerintem meg ki****** jó ahogy mozog...a kerekei rá vannak ragasztva az útra, lekönyörögni sem lehet róla ehhez képest a mi gépeink kis pattogós szarok, mint amikor hülyegyerek agyon ülteti a verdáját (1/1), kikeményítik (minden konfog nélkül hasra ütve), oszt pattognak össze vissza
Igazából legtöbben merev hidas sct vel ilyen mozgásra hajtanak, csak nem nagyon megy az összehozása."Oh my Goa'uld!"
-
-
Peaceliker
addikt
amikor hajtod büdös, de még hangos is, de az a lényege ha nem merő retekben viszed be akkor nem az, én tartottam panelban őket...benzines, na az rettenet büdös (még úgy is, hogy szeretem a benzin szagát).
viszont hozzáértés több kell vagy inkább egy kis érzék.
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
Skacok! Vki utána nézett már micro fpv quadoknak? Tudom, hogy van quados topic, de amikor utáljára néztem (akkor is hagytam abba a követést) napi 1000 hsz jött syma x5c ről emg ilyen semmire való szarokról, már bocsi de nem is baj, kezdőnek jó, de csak arról ment a duma (és ugyan azok a kérdések) végetelen oldalon keresztűl... vagy már van ott értelmes téma is?
de még jobb lenne ha vki súgna melyik gépet érdemes venni majd olvasok én is, csak most kapott el a láz...mert vettem ma szemcsit meg 5.8 as vevőt (250es 1.2 es cucc van)
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
100 alatti kefés racer amit keresek. Van pár, nemtom melyik lehet a jó választás.
E010 nek utána olvasok, de félek tőle, hogy gyenge, mégis csak egy pár ezer forintos alap gép az alap. Illetve nem írtam, de fontos, hogy dsm2 vagy flysky modulacio t használjon, mert devo távval szeretném terelhetni. :-)
Ma pár órát bl en is kattogtam, de több cella, drágább akku, fölös nagy tempó beltérre. Kintre meg ott van 210es...
Szemüveg van már kettő is :-)
(#2498) tvamos
Köszi, sztem régebben nem ezt a topicot követtem. Csak amit régebben nézegettem az kiábrándító volt :-(
(#2499) szacsee
Annál jobb gépnél a súly pont aggasztana, ha nagyobb akkut kapna esetleg...
Ma meg E010 el szemben az igazi Fc nagy előny lenne."Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
-
Peaceliker
addikt
Igen azt néztem.
Most megy azon is az agyalas hogy építsek vagy kompletten vegyek....mert most 18 dolcsi ba van állítható adós kamera... Csak menetido t nemtom mennyire csapja meg a 200 as adó... Meg gondolom építve drágább lesz.
BG n kívül hol érdemes még nézelődni?
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
válasz Peaceliker #2506 üzenetére
1, Eachine Tiny QX80
2, Eachine Tiny QX90C
3, Kingkong Smart100
4, Kingkong Q100ere jutottam
bg n néztem
ezekből kéne ráböknöm vmire
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
4 cella 1/10 ben?? Milyen gép az, milyen szabi meg motor? Komolyabb szabik 3 cellát bírnak 4000kv alatt, de kefés cuccot is még csak 1/8 ban láttam ami bírt 4s t (3st asszem 12t trx titan motor bír...egy rövid ideg ).
Ha motorban van még kraft akkor nagyobb pinionnal még jobban hanyatt fogja magát vágni, ez fix, illetve tapasztalat...ha meg már nincs és nagyobb pinionnal elkezded "lefojtani" akkor jó eséllyel kezd el vadul melegedni.
Ha 2wd az autó akkor szokott rajtuk lenni csúszó kuplung, azon kéne lazítani, máshogy nagyon nem tudod 2 keréken tartani"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
Ahha, az inkább 1/8 gép, oda érthető a 4s
Abban nincs csúszó kuplung véletlen?
A 2650kv ekkora gépben tuti nem lesz hűvös, főleg hogy csak 36 os motor. Most mennyire meleg? Bár marha hideg van, így jó kérdés nyáron mit ad majd előAmit tehetsz, hogy punch ot leveszed szabin
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
Sztem nem nagy para a puhatokos, csak nem mozogjon a tartóba. Ha egy ekkora tepsi offroad autóban megsérül az akku akkor már úgysincs autód
ebayen van goolrc pinion szett kb 2500 5db
amúgy sebességet kéne számítani, ahhoz belső áttétel kell, spúr/pinion méret, motor KV és kerék átmérő. Belső áttétel ha mákos vagy manualban lesz ha más nem alkatrész cikkszáműt googlizva vhol véletlen kiírják mekkora a kúp és tányér kerék
Tesa tescoban kapni, brutális csavarva jön csak le, persze előtte zsírtalanítani kell... nem olcsó, bár sztem nagyon megéri, 1500kb egy tekercs
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
na ez egy olyan áttétel ami tuti megsüti a motort... nekem losi truggy volt akkuval kb 4,5 kiló, mamba monster motorral (az ugye nem szar fajta) kv 70 re volt belőve papíron és akkor nagy melegben épphogy 70 fok alatt maradt...
ezt a kis motort sztem olyan 60 ra érdemes belőni azt sztem bírnia kell"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
-
Peaceliker
addikt
ennél a punch ha magasabb érték akkor vadabbul indul és csak indulási erőre van hatással, max fordulatra nem... de van oylan szabi ahol punch controll a neve, ott a magasabb értékkel indul finomabban
fék olyan 50-75% on szokott jó lenni, 25 tut kevés, 100 sok. rükit én 25re rakom, elég ha annyival tolat
Initial brake el sosem foglalkoztam, de ezt olvasom én is róla drag break meg onroad autón nekem max, offroadon bohóckodni 0
igen, gagyibb távok üres állása szennyel, érdemes maxra rakni amúgy mindenféle távnál sztem.
igen, bashing re 0 timing jó sztem, így nyomaték is nagyobb
igen, az a szabi hőt nézi, szenzoros cucc tudja motor hőt is figyelni
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
nincs mit
nem, a gázkar közép állásáról szól...tényleges 0 tól (olyan nem nagyon van főleg olcsóbb távoknál), 12% eltérést még 0 nak (neutral) fog venni ...ez azért fontos mert legtöbbször tolatás "dupla klikkes", azaz fék után 0 majd újra fék akkor tolat...ha fék után nem érzékeli 0 t nem tolat..
az szenzorless szabi nem tud ilyet sajna.
elvileg ha eléri kb 70 fokot (persze belső hő a lényeg, de azt nemtod mérni) akkor permanensen elkezdődhet a lemágneseződés, ami hatásfok csökkenést, több hőt jelent és elindul egy halál folyamat...jobb fajta mocik bírják 90 fokig.hogy ez hogy néz ki? gyengül melegebb, többet eszik, elkezd szabi melegedni.
én mérem a hőt első meneteknél és addig változtatom áttételt amíg nyáron is 70 fok alatt megy. pálya autón 5.5t motorral (6000kv asszem) 64 fokon állt meg majd 40 fokban pályán kínozva, hűtő nélkül...ezzel így elégedett vtam...ha melegebb lett vna lassítok rajta áttétellel. amúgy infrás hőmérőt használok nyilván nem labortechnika, de kb jó az.
szal sztem figyelni érdemes, x percenként márni rá egyet, olyan 7-10p körül kezd el drasztiksan ugrani a hő tapasztalataim alapján"Oh my Goa'uld!"
-
-
Peaceliker
addikt
-
Peaceliker
addikt
válasz Doki-HUN1978 #2602 üzenetére
Akku lesz oda valszeg...val feltöltve volt tárolva vagy sokszor volt túlmerítve, hamarba ki lehet őket csinálni...
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
válasz Doki-HUN1978 #2605 üzenetére
Nem jó, elkezd nőni a belső ellenállásuk, csökken a kapacitásuk...van amelyik fel is puffad...
Szabi motor között van csatlakozó? Ha van, akkor gondolom a rugós...na az kukába való. Amúgy BL vagy kefés?
"Oh my Goa'uld!"
-
Peaceliker
addikt
válasz Doki-HUN1978 #2607 üzenetére
igen, hacsak nem 4mm es hasított (gyárilag csak csúcs cuccokon van ilyen), akkor jobb ha direktbe van kötve.
igen, ezzel a két dologgal meg lehet őket gyilkolni...mindamellett marha veszélyes is!
"Oh my Goa'uld!"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Adok-veszek tilos a fórum területén.
Használd Hardveraprót erre!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest