Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Joshi
titán
"megelőzöm a 2.-at, az elsőt elém engedem"
Ha megelőzöd a másodikat, akkor te lettél a második, hogy engeded magad elé az elsőt hiszen ő ott is volt?
Egyébként ezért vannak a zárt ligák, elvileg van már magyar liga is Project Carsból. A gond ezekkel az hogy időhöz kötöttek a versenyek.[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
Nem arról volt szó, hogy a 3.0-ás patch-el jön a DX12 is? Vagy az majd később?
-
Joshi
titán
Még nem volt szerencsém veletek versenyezni, de ha lesz időm akkor biztosan fogok. Viszont furcsa hogy egy zárt körű társaságban nem tudjátok hogy ki kicsoda. Az a minimum hogy nem idióta nevek alatt versenyeztek, hanem mindenki a saját nicknevén. Meg az is fura, hogy csak néhányan beszélitek meg a versenyben történteket.
-
Joshi
titán
válasz #96349952 #4201 üzenetére
"Az a bizonyos fehér bömös, amelyik "utat tört magának" én voltam. (Saját szemszögből a videóban 4:30-tól.) Nekem sem tetszett ez a mozzanat már akkor sem, és csak remélni tudtam, hogy nem vetettem vissza nagyon senki tempóját. Tudom, hogy ilyenkor nem sokat számít ez, de nem volt szándékos a manőver. A szokásos féktávot vettem, szerintem ti kissé hamarabb kezdtétek nyomni a fékpedált, ezért alakulhatott ki a helyzet."
Ez bizony nem így működik, ha előtted hamarabb fékeznek akkor neked is hamarabb kell fékezni, de mindenképpen neked kell az előtted haladóra figyelni és nem fordítva. Még a kreszben is mindig azt büntetik meg aki hátulról belemegy az előtte haladóba. Egyébként még szerencse hogy pont volt annyi hely a két autó között hogy éppen befértél közéjük, különben egy nagy csattanás lett volna. -
Joshi
titán
válasz #96349952 #4212 üzenetére
Bocs én nem rugózok semmin, csak olvastam a véleményedet ami abban a formában téves. Létezik versenyszabályzat ahol világosan le vannak írva a hogyan és mikéntek. Persze mindenki hibázhat és hibázik is, de arra fogni hogy az előttem haladó rövidebb féktávot vett nem szerencsés. Ezt úgy lehet kiküszöbölni, hogy számítasz arra hogy korábban fog fékezni, nem könnyű de sajnos nincs más mód.
-
Joshi
titán
válasz #96349952 #4234 üzenetére
"Te vagy az, aki még soha, semmilyen incidenst nem okozott?"
Nem, én az vagyok aki elolvasott egy általad írt hsz-t amiben olyan állítások voltak amikkel nem értettem egyet. Ezt kezelhetted volna higgadtabban is, de a reakciód egyáltalán nem lepett meg hiszen voltak már korábban is kirohanásaid. Írtad azt is, hogy miért nem elemeztem a durvább eseteket. Azért nem, mert csak te írtál olyat ami helyreigazítást igényelt. A videót nem néztem, de gondolom hogy sokan vétettek hibát, de azok az illetők nem a másikat hibáztatták, hanem elnézést kértek. Na ez a lényeg egy jó közösségben.ui.: Mindenesetre részemről is túltárgyalva.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz PR0JECTNR56 #4298 üzenetére
A Project Carsban nagyon sok mindent lehet állítani a High-on kívül is úgy mint On és Off. Meg aztán az 5200x1050 majdnem 4k felbontás, nekem 980Ti van de még azzal is nagyon kompromisszumos a 60 fps.
-
Joshi
titán
válasz PR0JECTNR56 #4300 üzenetére
Az eredeti téma az volt hogy egy 770-es kártyàn simàn megy 60fps-el 5200x1050-es felbontáson. Ennyi erővel megy minden kártyán csak éppen vissza kell butítani a grafikát. Arról nem is beszélve hogy 20+ autónál már megint más a helyzet.
-
Joshi
titán
válasz #96349952 #4435 üzenetére
A kategóriára nem jellemző, akkor inkább két futam és a 2. futamon az első 10 fordított rajtsorrendben. Egyébként mindent lehet, csak meglepődtem.
ui.: a túraautóban rendszeresen használják a handicap-et, hogy növeljék az esélyegyenlőséget. Szerintem jobb mint az "1millió" kör x kiállással. Azt inkább a nagyobb kategóriák használják. Arról nem is beszélve, hogy ha kevés a versenyző, akkor nem uncsi autókázás lesz a vége. Ez csak egy vélemény, és ahogy olvasom elég problémás az online versenyzés mostanában.
Biztosan a Steam-el van gond? mert ha igen, akkor az Assetto-nál is ugyan ez lenne a helyzet. Nem tudom, csak kérdezem.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
Nagyon egyszerű a DashMeterPro beüzemelése. Megveszed a Play Áruházból és telepíted, majd ezt követően futtatod a progit a tableten vagy okostelón. Itt a beállításokban (Preferences) legalul van egy Help opció, ha ezt megnyitod látni fogod az IP címedet. Ezt az IP címet kell beírni a számítógépes progi preferences.ini fájljába, oda ahol IP címek vannak(átírod a valós IP címre). Illetve még annyi, hogy ugyan itt a Extended_Buffer_Size = false;-ot át kell írni true-ra. Tehát a false-ot true-ra. Ennyi.
A számítógépes alkalmazást nem muszáj a játék könyvtárába rakni, gyakorlatilag bárhonnan futtaható még az asztalon létrehozott mappából is. Az a lényeg, hogy mielőtt elindítod a játékot, futtasd a tableten is és a számítógépes programot is.ui.: a tableten vagy okostelón szabadon lehet mozgatni az ikonokat ahogy neked jó. A youtubon találsz segítséget ez ügyben.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz #96349952 #4529 üzenetére
Tulajdonképpen ugyan azt tudja, csak ahogy Recska fórumtárs is írta előrébb tolhatod a kamera nézetet és így nem lesz zavaró tényező a képernyőn. A másik nagyon nagy előnye, hogy jól látszik, és utána megnézheted a telemetria adatokat ha kíváncsi vagy rá. Természetesen ez is egy kis plusz, de szerintem hasznos progi, mondjuk lehetne olcsóbb is, mert a 2 rugót én sokallom érte. Én is csak azért vettem meg, mert a pCars és az Assetto ugyan az a progi.
Egyébként pCarshoz elég jó a Telemetry progi felhozatal, aki szeret vele bíbelődni annak kötelező kipróbálni néhányat.
-
Joshi
titán
válasz #96349952 #4539 üzenetére
Ha azt vesszük mindegy is hogy scripek vannak vagy sem, a telemetria adatokban úgy is azt érdemes nézni, hogy magadhoz képest hol lehet javítani. A köreidet hasonlítod egymáshoz és abból vonod le a következtetéseket. A gumihőfok mondjuk elég problémás ha nem a "valóságot" mutatja, mert az esetleges elfékezéseknél fontos lenne. Anno még a GTR2 MoTec progit használtam, de az nagyon jól működött, egyébként a valós versenyeken is a MoTec-et használják.
Végül is ez egy játék nem kell komoly mércét állítani neki, én ezeket a plusz dolgokat pozitívan értékelem, aki nem akarja az nem használja. -
Joshi
titán
válasz kovdav15 #4548 üzenetére
Majd én bíráskodom.
1. itt kovdav15 fórumtárs a vétkes, túl rövid féktáv bevehetetlen kanyarívvel.
2. itt El Nano volt a hunyó, mivel kovdav15 fórumtárs előrébb volt ráadásul hagyott helyet is. El Nano túl nagy sebességgel érkezik a kanyarba ezért nem is tud elfordulni.
3. ez itt nagyon szaggatott, biztos hogy másként alakult volna ha nincs szerver probléma, vagy más bug.A bíróság döntése a következő: mindkét részről volt 1-1 hiba, a harmadik pedig semmissé nyilvánítom technikai problémák miatt.
-
Joshi
titán
válasz #96349952 #4549 üzenetére
A 2. videónál az incidens után te sem voltál túl sportszerű, miután visszaevickéltél kovdav15 elé direkt belassítottál így neked is ment. A pályán nem lehet revansot venni, pont ezért használhatatlanok a publikus szerverek. Tudom hogy nehéz higgadtnak maradni, de sajnos nincs más lehetőség. Pont ezért jók a szervezett bajnokságok, ahol van versenybíróság.
(#4555) El Nano "Állítgassátok a vasat amíg lehet, hamarosan nem lehet előnyt szerezni a jó kis setupokkal."
Ha a setup lock használható lesz akkor még akár népszerű is lehet, de ha nem akkor lehet hogy egyedül fogsz körözni.[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz #96349952 #4560 üzenetére
A 2. incidensnél (videóban ~0:40-nél) nem tudtál befordúlni még úgy sem, hogy kovdav15 fórumtárs balról rád segített. Itt azt kellene tudni, hogy mennyire blokkoltak le az első kerekeid.
A setup lock használhatóságát úgy értettem, hogy számomra illúzió romboló, ha egy hosszú egyenes 2/3-nál ledadog a technika. Aztán ott van a benzin mennyiség ami megint csak okozhat érdekes dolgokat. A többi rendben van hogy alapon marad.
-
Joshi
titán
-
Joshi
titán
válasz #96349952 #4578 üzenetére
El kellene döntened, hogy miért indulsz egy versenyen. Azért hogy első legyél, vagy azért hogy egy jót csatázz a versenyzőtársaiddal. Hidd el hogy még a profik is hibáznak, és nekik se csupán az a céljuk hogy elsők legyenek. Abban meg megint nem értünk egyet, hogy a versenyzők közötti tudás szimplán mérhető egy setup lockban, de ezt már megtárgyaltuk sokszor. Nekem még mindig indulatos vagy, kicsit higgadj le és te is engedj ha szükséges, legyen az a versenyen vagy a fórumban.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz #96349952 #4583 üzenetére
Egyébként a RaceRoom Racing Experience pont neked való játék, ott aztán tényleg nem kell állítani semmit hogy megmutasd mit tudsz. Még a benzin mennyiséget se lehet állítani. Most indult a GTR-Mastersen egy bajnokság, Zandvorton eddig az alábbi idők születtek.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz #96349952 #4592 üzenetére
Pontosan azért olvasom a fejedre, mert szinte csak te hozod fel a setup királyok jelzőt ha egy versenyen nem tudsz elérni jó eredményt. Általában mindig tőled indulnak ki ezek a pompás párbeszédek.
Egyébként én is megértettem már fél évvel ezelőtt is hogy mit akarsz a setup lockal, de nehezen érted meg hogy ez egy szimulátor game amihez szorosan kapcsolódik ez az opció ha tetszik ha nem.
És továbbra is az a véleményem a setup lockról, hogy ha használható lesz akkor ok. Ha csak simán kivennék a játékból a setup lehetőségét, akkor már biztosan használható lenne. Biztos vagyok abban, hogy a fejlesztők is tudják, hogy ez nem ilyen egyszerű pontosan azon okok miatt amiket korábban felsoroltam.(#4597) ozoli78 attól függ hogy mikor, ha tizedekre vagytok egymáshoz képest akkor sokat számít, ha másodpercekre akkor nyilván nem.
(#4591) b-type nem vagyok ellene a setup locknak, de akkor legalább a váltó áttétel legyen a pályához szabva gyárilag. Pl a RaceRoomnál eddig ez működött, ott amelyik pályán mentem ezzel nem volt gond.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz #96349952 #4599 üzenetére
Ha te nem lennél szerintem itt fel sem merült volna a setup kérdés, mert mindenkinek természetes dolog. Pl, ha valakinél a hosszú egyenes utolsó harmadánál ledadog az autója, akkor logikus hogy hosszabbra teszi legalább az utolsó fokozatot. Na mind1 tudjuk hogy te hogy vélekedsz erről, mindenesetre elég fura. Fura az, hogy képes vagy bíbelődni a szervezéssel meg minden egyéb dologgal, de egy ilyen egyszerű lépésre viszont nem. Ok tudom hogy direkt nem, nade nehéz ebben logikát találni.
-
Joshi
titán
-
Joshi
titán
válasz #70869248 #4631 üzenetére
A kamionversenyen kívül nem nagyon van olyan, hogy a sebesség fokozatokat ne lehetne a pályához szabni. De mondom, hogy a kamionversenynél se lenne ez így, de a biztonság megkívánja.
Legalább az legyen jó ahogy pl a RaceRoomnál is meg van oldva. A többi állítás engem se nagyon érdekel.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Rose Gold HP Pavilion x360 2-in-1 / 14" FHD Touch / i7-1355U / 16GB / 1TB / Win11 / 3 év garancia
- !! 1 ÉV GARANCIA !! Független, Számlás, Samsung Galaxy Tab S9 Ultra 5G 265GB 14.6" K3449
- Új Gamer PC i5 12400F/13400F/24Gb DDR5 5600Mhz/ RTX 3070 Ti 8Gb/500Gb M2 SSD/700W Bronz 2-3 Év gari
- Lenovo ThinkPad T14 G3 (Gen3, Gen 3) - i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / TOUCH / 2,5 év garancia
- Új Gamer PC i5 12400F/13400F/24Gb DDR5 5600Mhz/ RTX 3070 8Gb/500Gb M2 SSD/700W Bronz 2-3 Év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs