- Aliexpress tapasztalatok
- Facebook és Messenger
- Synology NAS
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Hamarosan bárki hazavihet egy Apple Vision Pro headsetet
- Gmail
- Az Intel a legmodernebb chipgyártó géppel előzheti meg az egész szektort
- DIGI kábel TV
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kleroo
veterán
válasz Chosen #17087 üzenetére
Ha kapható még,akkor tényleg király az 5830. Ez nekem is a post végére rémlett be.
DE!! A teljesítményhez processzor is kell. Az övé a gts450hez passzol inkább. Nem nagyon hajtaná ki az 5830at.Szóval a difi is kisebb lenne. Nagyobb különbség csak fullHD körüli felbontásban jönne ki,de tudtommal nem úgy játszik.Erre jó példa,hogy a 4ghz-enn hatott e8200am azt hittem kihajtja a tuningos gtx260am. De amikor megjött az i7 2600(alap órajel) akkor rájöttem,hogy még a közelében sem volt a kihajtásnak.A legtöbb játék vagy 20-30,sőt a CS:S 50%-al gyorsabban szalad.
Szóval az ő rendszerébe felesleges berakni az 5830at. Következő konzolgenerációnál/grafikai szintnél pedig mind a 2 kártya szánalmasan gyengének fog majd számítani.Hodor. Hodor? Hodooor!
-
Kleroo
veterán
válasz Chosen #17093 üzenetére
Én valamelyest ismerem őt, veled ellentétben. Jobb dolga is van,mit havonta cserélgetni,baszakodni a géppel (szerintem)
De majd ő eldönti. Az 5830 jobb kártya,de nem igazán lenne vele előrébb.
De majd mérlegel.De általános "ph-s" esetben tökéletesen igazad van.
Igen Cila. egy erősebb kártyát már nem hajtana ki.
De hogy képben légy: A 8600GT-nél kb 3x erősebb a gts450(eszt talán ki tudná hajtani a procid).
Az 5830 pedig a GTS450nél is vagy 60-70% erősebb.HA! erős proci hajtja.
A te procid alá berakva, 1280x1024 körüli felbontásban nem igazán lenne különbség a két kártya között.
Ha mostanság akarsz procit cserélni akkor 5830be fektess,de ha nem akarsz,akkor szerintem felesleges. A következő "ugrás" utáni játékokhoz mind a 2 édeskevés lesz.
Max az 5830-on csak szimplán szaggat,míg a gts450en diavetítés lesz[ Szerkesztve ]
Hodor. Hodor? Hodooor!
-
proof88
addikt
válasz Chosen #17132 üzenetére
Tavaly kb 1 órásak voltak a futamok, a valódi versenytávok 60%-a volt. Időmérő meg közvetlenül a futamok előtt volt mindig. Hetente voltak futamok vasárnaponként este, de ezt úgy kell érteni, hogy 1 pályán volt 1 gyakorló futam, és csak a következő vasárnap volt az éles futam. Tehát egy pályán 2 hétig voltunk. Tehát 2 hétig lehet rá gyakorolni, amikor ráér az ember. És első vasárnap tét nélküli gyakorló futam, amin legalább 3 rajtgyakorlás is van, és köv vasárnap az éles futam, bármiféle újraindítás nélkül. Az hogy most hogy lesz, azt nem tudom, én igazából már nem igazán vagyok tag.
-
proof88
addikt
válasz Chosen #18102 üzenetére
ezt most úgy kérdezed, hogy kötelező-e egyesével lépegetni, vagy szabad nem lépésenként is?
Utcai autónál néha ugrottam 2-3 fokozatot is váltásnál, bár inkább ott is majdnem mindig egyesével pakolgattam vissza pl piros lámpa előtt. Szóval kevésbé használtam a fékpedált kiszámítható helyzetekben, inkább motorfékeztem finoman. Nagyon tetszett a visszapakolgatás közben a motor hangja, ezért is csináltam általában így. De hogy ne rángasson annyira mikor felengedtem a kuplungot, rá is pöccintettem olyankor a gázpedálra.
Szimulátorban túraautó esetén inkább egyesével pakolgattam vissza féktávon, mert ha nem alkalmazod a heel&toe-t, elég nehéz stabilnak maradni egy erős hátsókerekes autóval. Sőt még egyesével visszaváltva is nehéz stabilnak maradni ha nem használsz semmilyen segédletet. Meg ha a konfig fájlban 0-ra van rakva az auto blip (ami alapból 1 ha jól tudom, és menüből nem lehet állítani).
Általában szekvenciális váltónál nem is kell gázfröccsöt adnod visszaváltás közben, mert az elektronika maga intézi ezt. Amikor Kiss Norbi a Hungaroringen 2-3 éve beugrott a Maserati-kupa futamába (és ott is rommá verte a mezőnyt), akkor a saját szemeimmel láttam hogy féktávon minden egyes visszaváltásnál egy nagyon minimálisan kevésbé lassul az autó egy pillanatra, közvetlenül a leváltás után. Akkor sejtettem hogy a heel&toe miatt van ez, de azt mondta hogy az elektronika maga végezte a kis gázfröccsöket. Az is szeki váltó volt.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Androidos fejegységek
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Óra topik
- Mobil flották
- Netfone
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Rekordmagasba lökte az EPYC és a Ryzen az AMD-t
- További aktív témák...
- AKCIÓ! Szépségápolás, Haj - és Szakállápolási márkás gépek - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Bomba! HP EliteBook 1040 G7 x360 Érintős Hajtogatós Ultrabook Tab 14" -70% i7-10710U 16/256 FHD LTE
- BONTATLAN Új Iphone 15 és 15 Plus 128-512GB 1év APPLE garancia gyári független Deák AZONNAL Átvehető
- BONTATLAN Új Iphone 13 128-512GB 1év hivatalos Apple garancia gyári független Deák Azonnal Átvehető.
- ÚJ BONTATLAN Apple Watch Series 8 S8 41-45mm Azonnal Átvehető DEÁK TÉRNÉL 1 Év Apple Garanciával.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen