- Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
- ASUS routerek
- eBay
- XPEnology
- Videó stream letöltése
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Sweet.tv - internetes TV
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Speedg
csendes tag
válasz proof88 #3199 üzenetére
Nem tudom mi történt mert csak nyomtam a féket és semmi Biztos X aktás eset
A fék nem melegedett túl ,a pedál elvileg a beállítás szerin jó........nem tudom!Lehet nálam is szerver gond volt,mert egész héten fent voltam minden simán müködött.De pénteken meg szombaton is volt ilyen és mindíg ugyan ott. Bahrain -be minden körben a 9 kanyarnál megakad aztán megy tovább. De most jó a fék.Nem vagyok ász,de benne vagyok a pakliban
-
proof88
addikt
fent van az a képen is, csak belement a falba, de kicsit látszik, ha jobban megnézed
kár, hogy így kiestél...
remélem megoldjuk a szerver problémát a köv futamra.Viszont azt is kalkulálja bele mindenki, hogy 18-án vasárnap ESTE lesz a valós F1 brazil futama!!! Lehet át kéne gondolnunk a mi versenyünk időpontját!
-
Dyno
veterán
válasz proof88 #3192 üzenetére
Dynonál hasonló a helyzet, de mivel ő csak az egyik csíkot lépte át, ezért ő 2,5 mp-et kap érte.
Kanyar levágások:
- 11. körben 4-es
- 13. körben 4-es
- 13. körben 12-es
- 19. körben 12-esMi számít levágásnak?Amikor kivágodok túl oldalt, és gyorsan vissza tudok jönni?továbbá ha már az egész kocsim a rázón van az is már levágás?
Nem kötekedem emrt semmin sem változtat, csupány kicsit igazságtalannnak tartom és megemlítem.(#3205) proof88:Én nem nézem, idegesít a palik meg ezek a keskeny idióta autók....
[ Szerkesztve ]
-
macy
addikt
Vaze nem megy a Motec progim. Ideges vagyok. Kit verjek meg?
-
proof88
addikt
Az a levágás, amikor mind a 4 kereked a fehér vonalon kívülre megy. az lényegtelen, hogy a rázókövön hol vagy, nyilván ez a méretétől is függ, de nem számít. A lényeg, hogy a pálya szélét jelző fehér csík a lényeg. Ha a bal szélén vagy a pályának úgy, hogy a bal kerekeid már kint vannak, a jobb kerekek még a csíkon belül, az természetesen nem gond. Az a határ eset, amikor már a jobb kerekek rajta vannak a fehér csíkon, az az elfogadott még. De ha már mind a 4 kerék kívül van, és a fű/rázókő/akármi nem okozott lassulást, akkor időt nyertél jogosulatlanul és ezért kapsz 5 tizedes büntetést. De ezt leírtam a szabályok közé.
Legalább 1 keréknek a pályán kell maradnia. Az sem baj, ha 3 kerék már kinn van, ha a 4. éppen csak bennmaradt.
Visszajátszásnál legjobban a hátsó kameraállásból lehet látni, lassított sebességben. Általában sokan a határon mennek, ezek szerencsésen végződnek úgy, hogy - bár mind a 4 kerekük elhagyja a pályát - sosincs egy időben kinn az összes kerék. Pl. ha a 2. kanyart vesszük, ami egy balos kanyar. Ott is még szabályos az, ha úgy támadod meg a rázókövet, hogy a bal oldali kerekek pályán kívül vannak, a jobb oldali első is, aztán ahogy haladsz rajta át, áthalad a csíkon a jobb hátsó is, de addigra a jobb első már visszajött, és ez még elfogadható, mert egy időben nem volt kinn mind a 4 kerék. A felsorolt kanyar levágós eseteknél mind a 4 kerék túlment egy pillanatra a fehér csíkon és ez nem okozott lassulást, azaz nagyobb pályát vettél igénybe lassulás nélkül, mint lehetett volna, ezért van a bünti. A felsoroltakon kívül voltak még pálya elhagyások, de azok be is lassították a pilótát, így azokat nem büntettük.
Amúgy melyik részét nem érzed igazságosnak, a boxos részt vagy a pálya elhagyásosat?szerk.: aki igényt tart rá, annak felrakok képeket a felsorolt esetekről.
[ Szerkesztve ]
-
Dyno
veterán
válasz proof88 #3208 üzenetére
12. kanyar ott mindig leért az autó alja, de lehet én voltam a figyelmetlen, én nem kérek képeket, mert tárgytalan a dolog pozícióm adott szóval nincs itt semmi gond.
Köszi az infókat.mod: Oldalunkon pontszámításnál a ferrarihoz 42pontot írtatok, pedig 59 pontjuk van, BMW-nek ugyan csak 52, vagy itt is valamit figyelmen kivűl hagytam?
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
12. kanyar ott mindig leért az autó alja - meg kell emelni meg aztán, a többi körben nem volt gond vele, egyébként meg a pozíció változós eseteknél még jobban figyeltünk volna és kikérdeztük volna tutira az érintetteket.
A konstruktőrihez nem tudok mit szólni, mert JColee javasolta h mivel 1 csapatban 1 ember van vagy 2, ezért ahol 2 fő van, ott mindig a több pontot szerző pilóta pontjai adódjanak a csapat pontokhoz, így fair. Aztán most nem tudom, Farkas mit módosított, ez asszem még nincs tisztázva.
[ Szerkesztve ]
-
macy
addikt
-
proof88
addikt
Mentem 15 kört, néhány helyen (sajnos van ilyen féktáv is) tényleg nagyon ráz, lehet erre a pályára esélyes SC-vel számolni.
A legjobb időm 1:33.873. Még nem igazán csináltam semmilyen setupot, az alapot használtam kis változtatásokkal (középállásba raktam néhány dolgot, szóval semmi extra).
Úgyhogy ezen a pályán lesz 1:30-as idő is, sőt 1:29-es szerintem. Úgyhogy legyen egyelőre a limit 1:35.8. -
Farkas23
aktív tag
Üdv.
Nekem mind1, hogy a csapat pontokat hogy számoljuk, nekem ezt az infot, ezért igy irtam be, de ha akarjátok akkor átirom!
Az időkhöz még nem tok hozzászolni, mer még 1 mért köröm sincsen, de ma majd meprobálok felmenni kicsit gyakorolni, aztán kiderül! Ezen a pályán nagyon sok dolga lesz mindenkine, mer ha jol hallottam akkor elléggé ráz a pálya 1-2 helyen, és hogy ha oda rosszul van beállitva akkor idveszteséggel is járhat!
De azér van 2 hét szünet a futamok közt h ki lehesen tapasztalni, meg stb.
Na most akkor a futam h legyen? Mer sztem ne huzzuk most ezér el!
AZ élő futam simán beleesik, mer 20:00-kor vége! Ugy h akkor nem halasztunk semmit![ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
-
Farkas23
aktív tag
Aki akar gyakorolni az mehet fel! Van szerver!
Farkas23 genius 80.98.74.188 -
proof88
addikt
válasz Farkas23 #3219 üzenetére
Ehh én ma fáradt vagyok, ma tuti nem rakok be képeket, most beadandót fogok csinálni, aztán kicsit gyakorolnék a szerveren.
Nekem JColee ötlete tetszik igazából... Dynonak igaza van abban, hogy nem igazán fontos a konstruktőri VB nálunk... de ha már van, akkor legyen fair, hogy másnak nincs csapattársa, akkor minden csapat mindig a több pontot szerző pilóta pontját kapja meg. Én így gondolom. Aztán a többség dönt. Mások is írják le a véleményüket. -
Tomax_89
csendes tag
Nem tom h fogok futni 1:35-öt:S
-
proof88
addikt
válasz Tomax_89 #3223 üzenetére
Nyugi, ráérzel majd, csak ródd a köröket! Aztán megfigyeled közben, hogy melyik kanyarnál mikor kell fékezni, hogy pont jó legyen, hogyan kell kigyorsítani, stb... sok kört kell így menni. A beállításokkal felesleges most foglalkozni még, egyelőre a szárnyaim 24-24.
Egyébként megmondom őszintén, nem értem, hogyan tudnak egyesek 30-as kormányzár alatt menni. Az a kerékelfordulást mondja meg, ezért szerintem annak illik 30-on lenni, aztán a kormány érzékenységén kéne állítani. -
Farkas23
aktív tag
Hátr én nem tom, nem hiszem h lehet 1:29-et menni!
Eddigi legjobb köröm 1:32.866
Bár sok még a hibám és még az auto se a legjobb, de nem hiszem h több mint 2 sec lenne az! -
proof88
addikt
Csatlakozási idő lejárt, ehh nem tudok belépni.
szerk.: Farkas: a határok tágíthatóak.
[ Szerkesztve ]
-
proof88
addikt
Na várjál... megmondom őszintén hülyeséget mondtam.
Driverben 360°-os elfordulást engedélyeztem a kormánynak, azaz középállásból 180°-ot lehet balra és jobbra forgatni. A valóságban is kb 360° a max, ameddig elfordítják F1-ben a kormányt.
A Logoutos kormány kalauzban olvastam, hogy az optimális az, ha a beállított max elfordulás osztva a játékban beállított kormányzárral 20-24-re jön ki. Ez nekem ugye nem valósult meg, de még anno F1C-ben állítgattam a kormányzárat és megmaradt bennem, hogy az a kerék max. elfordulása. Ráadásul az a bizonyos F1C-s segédlet is azt írta, hogy nagyra szokta állítani, mert az éles kanyarokban muszáj kanyarodni.
Most megnéztem 20-as kormányzárral, amivel a már jobbnak mondható 18 jön ki hányadosnak, eddig ez 12 volt. Viszont ehhez a kormány tengelyének érzékenységét még növelnem kellett, most 75%-on van. Persze így nem lineáris, mert 50%-on lineáris csak, de nekem alapból a 65% jobban bejött, most a 20-as kormányzárhoz raktam 75%-ot és sikerült ugyanolyan kört futnom kis gyakorlás után. Elvileg így pontosabban lehet kormányozni. Bocs srácok, ezt asszem benéztem eddig!
Viszont azt még mindig nem értem, hogy miért jó nekem, ha a a kerekek max. 20°-ot tudnak elfordulni 30 helyett, csak rosszabbul járok vele, nem?Amúgy itt van a másik írása is, ajánlom mindenkinek, aki még nem olvasta. Én ez alapján állítottam be driverben a dolgokat (ill. a másik írás alapján), a Controller fájlt is átírtam ez alapján és bár DFP-nél nem veszek észre változást, a G25-nél egyértelműen jobb, hogy középen is rendesen érezhető az FFB.
[ Szerkesztve ]
-
Dyno
veterán
Most kapcsolok itt mindenkinek Radeonja van?És mostmán én se lógok ki a tömegből a GSO-mmal?Szégyeljétek magatokat, vöröskék.
-
macy
addikt
-
macy
addikt
Egyébként ez GT 400-600: Innen
A mod kicsomagolásához a jelszó : 600
Este ki akarom próbálni a Race One-t
[ Szerkesztve ]
-
Farkas23
aktív tag
Üdv.
Van szerver, ha akar valaki tesztelni!
Farkas23 genius 80.98.74.188 -
proof88
addikt
válasz Szabesz #3242 üzenetére
Szeretem a nagyokat idézni.
Egyébként felkerült néhány videó a tyúbra.
LaCeeN, Tomax, PR00F
PR00F fedélzeti kamera, Dyno, Szabesz, Tomax a videón
Tomax, PR00F kívülről
Tomax, PR00F többféle nézetből
Speedg váratlan balesete az utolsó kanyarban
Speedg fedélzeti kameraSpeedg és Farkas veszélyes helyzete - ha ütköztek volna, ki lenne a hibás szerintetek?
-
Farkas23
aktív tag
válasz proof88 #3244 üzenetére
Én nem tom! Ha a rajzot nézem akkor szabályos voltam mer előrébb voltam, de nézzük ugy is h ha megállok akkor mindenki belém jön, ugy h sztem jó döntést hoztam!
Veszélyes volt, de figyeltem, és direkt a legszükebben kanyarodtam!
És még az se lehet h ráhuztam mivel végig belül maradtam! -
proof88
addikt
válasz Szabesz #3245 üzenetére
belülről nézve, inkább Speedg tudhatta, hol van Farkas, mint fordítva... asszem ez az a szituáció, amikor hiába vagy az ideális íven, a másiké az előny, mert ő ért oda előbb...
csak ugye ilyenkor arra figyel az ember, hogy optimálisan vegye a kanyart, nem tart mindenkit szem előtt.Farkas: nem is hibáztatok én senkit, csak beraktam, hogy a többiekkel vitassuk meg! Szerintem jól cselekedtél, megállni nem nagyon szabad ilyenkor, mert annak tényleg baleset lesz a vége. Szűken is fordultál, úgyhogy nincs gond. Speedg nem számított arra, hogy valaki hirtelen kitör oldalról. Még szerencse, hogy nem lett belőle baleset.
[ Szerkesztve ]
-
Speedg
csendes tag
válasz proof88 #3244 üzenetére
Szerintem csak normál verseny incidens volt.Én próbáltam követni az ideális ívet,de elég nagy volt a forgalom és midenki ott próbált elbújni ahol tudott.Farkas hirtelen ott termett a semmiből és ahogy észrevettem már módosítottam is az irányon.De az viszont látszik a videón hogy mennyire vigyáztunk egymásra .Szerintem ennyi koccannak belekel férni egy versenybe(főleg 3 re start után ) Ha kiesés lett volna a baleset eredménye én akkor sem magamat terhelném mivel Farkas nagyon szűken kezdte meg a 2 kanyart és kis híján mind a négy kerékkel pályán kívül volt még a koccanás pillanatában is,másrészről pedig ha nem is sokkal de én voltam előrébb tehát a hivatalos szabály szerint nekem lett volna "elsőbbségem" (ha jól tudom) De nem lett baj, Farkas jó helyen befejezte a versenyt ,én meg leutánoztam Massát
Nem vagyok ász,de benne vagyok a pakliban
Új hozzászólás Aktív témák
- 1 NAPOS AKCIÓ:Ryzen7-Asus TUF Tervező & Gaming FX505DA Laptop-Kitünő állapot-Legolcsóbban!!!
- Xiaomi Mi Max 3 64 GB-os
- 1 NAPOS AKCIÓ: Exkluziv,12.Generációs-Core i5-Érintős Dell Latitude 5430-2026-ig Világgaris-Mesés Ár
- Két laptop alkalmi áron! (Mindkettő Intel cpu - SSD - ddr3 - HDMI - USB 3.0 - jó akku)
- Ps5 Slim 1Tb közel 2 év Media Markt garancia