Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pmonitor

    aktív tag

    válasz kovisoft #16602 üzenetére

    Értem amit írsz, és igazad van, C-re visszafordítva sokkal gyorsabb. Bár még csak a 10-es számrendszert tudja. De aki otthon van az ASM programozásban, lehet, hogy a C kódnál is tud még gyorsabb kódot írni ASM-ben.
    De azt is figyelembe kellene venni, hogy ha van egy itoa() függvény, akkor miért kell a user-nek(mármint a programozónak) újra implementálnia, hogy az itoa()(vagy mondhatnám bármelyik függvényt) idejét 100%-nak nézve kb. 30% alatt fusson le?
    És ugyanezt mondhatnám bármelyik nyelvre is. Hogy csak a C#-ot emeljem ki. Ott is csak úgy lehet gyors kódot írni, ha:
    1.: Az ember teljesen felrúgja az OOP alapelveit(tehát áttér a C stílusú kódolásra)
    2.: Unsafe kódot használ.
    3.: Ha nem algoritmusos/matematikai probléma, akkor áttér a win api használatára.

    Nem tudom, hogy érted-e, hogy mi a mondanivalóm lényege. Ha megvalósítottak vmit. az adott programnyelven, akkor miért kódolja le a user még egyszer ugyanazt, hogy jelentősen gyorsabb legyen?

    http://www.bferi.hu/download.php ; http://bferi.hu/egyeb.php

  • pmonitor

    aktív tag

    válasz kovisoft #16602 üzenetére

    Módosítottam itt a mintakódokat, valamint bemásoltam azok eredményeit. Csak azt nem értem, hogy a standard könyvtárbeli itoa() függvénye miért ennyire lassú. Pedig ezt is programozó(k) készített(e/ék). Azt én már biztosnak veszem, hogy sebesség szempontjából minden nyelvben az alkalmazott algoritmusnak van nagy jelentősége. Ha az algoritmus jó, akkor már csak kevésbé lehet optimalizálni. Legalábbis, ha a nagyságrendet nézzük.
    De egyébként úgy látom, hogy Rád lehet hallgatni. Nagyot nem tévedsz.

    http://www.bferi.hu/download.php ; http://bferi.hu/egyeb.php

Új hozzászólás Aktív témák