- Mikrotik routerek
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Példa nélküli kiberfenyegetést hoz a párizsi olimpia
- Még több AI-generálta reklám jön a Facebookra és az Instagramra
- OpenWRT topic
- Microsoft Excel topic
- Proxmox VE
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vírusirtó topic
- Európába érkezett a ChatGPT egyik legnagyobb ellenfele
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyusz
őstag
Készül az új Prince of Persia játék X360/PS3/PC/DS platformokra, a megjelenés időpontja az idei év végére tehető. A sokáig biztosnak tűnő Ghosts of the Past alcím helyett most a Prodigy tűnik a befutónak, hivatalos megerősítés még nincsen. Az Ubisoft Montreál végzi a fejlesztési munkálatokat, egyes információk szerint Jordan Mechner is részt vesz a játék elkészítésében. A látványvilág cel-shaded technológiára épül, képeket erre találtok.
A játékmenet leginkább a Zelda irányába mozdul el: teljes szabadságot ezúttal sem kapunk, de csökken a linearitás mértéke, és több útvonalon is eljuthatunk majd az egyik helyszínről a másikra. Kezdetben egyébként a területek annyira nyitottak voltak, hogy túlságosan hasonlított az egész az Assassin's Creed-re, így inkább visszavettek valamelyest a szabadságból - ami a Prince of Persia jellegét tekintve nem feltétlenül rossz dolog. A látványos akrobatikus elemek természetesen továbbra is szerves részét képezik majd a játéknak: alaposan kibővül a Herceg mozgásrepertoárja, karmokkal ellátott kesztyűjének köszönhetően pedig jelentős szerepet kapnak a vertikális mutatványok, mint például a falakon történő lecsúszás. Érdekesség, hogy az előző trilógia nagy attrakciója, az idővisszapörgetés ezúttal nem lesz jelen.
A történet szerint egyébként a Herceg tudta nélkül egy többszáz éve elzárt gonosz istent szabadít el, így helyre kell hoznia, amit elrontott - már csak azért is, mert a hiba következtében a világ haldokolni kezd. Itt vonhatunk is némi párhuzamot az új Prince of Persia, valamint az Okami vagy a Twilight Princess között: nekünk kell "meggyógyítanunk" a világot, áldásos tevékenységünk pedig valós időben lezajló változásokat hoz: a természet újjáéled, a növények ismét felbukkannak, az ég újból kék színben pompázik, azt pedig mondani sem kell, hogy ez az új grafikai megvalósítással párosulva mennyire látványos elemként lesz majd jelen a játékban.
A készítők sokat tanakodtak azon, hogy a harcok hogyan legyenek megvalósítva: végül úgy döntöttek, hogy első sorban egy-az-egy elleni kűzdelmek elé állítják a játékosokat, a karakterek arcáról leolvasható érzelmekkel, valamint látványos és filmszerű jelenetekkel megspékelve. A főellenfélharcokkal kapcsolatban is komolyak az ígéretek: itt a Metal Gear Solid sorozat lett kitűzve követendő példaként, így ha hihetünk a Ubisoft-nak, akkor kidolgozott háttértörténettel rendelkező boss-okat kapunk, amelyek komoly benyomást keltenek majd a játékosban, és nem csak véletlenszerűen lesznek belehajigálva a játékba.
Speedart videó és két háttérkép, köszi Shadowfax!
Gamer365, Hardwired köszi az infókat!
[ Szerkesztve ]
-
feka007
nagyúr
Hmm, hmm, várjuk
-
west
őstag
nem kell várni.
te jo ég neked jó sokat kellett küszködni a harcrendszerrel.
én ugy nyomtam hogy 2x-3xslam n clash,majd 1x counter,igy legalább,nem ütnek meg...Billentyűzet magyarítás profi szinten. Igényeseknek! Személyesen, vagy postázva.Ritkán vagyok gépnél!!! Mindenkinek fogok válaszolni.Magyarosítás
-
illusiON
őstag
-
Gyusz
őstag
Abszolút igazat adok neked, a harcrendszer a Warrior Withinben sokkal jobb volt. De nem ártana mindenkinek belátni, hogy a két játék teljesen más. Az Assassin's Creed ugrálós részei is piskóták voltak, nem kellet csapdákat kerülgetni, a mozdulatok gyakorlatilag automatikusak voltak, cserébe ott voltak a teljesen szabadon bejárható városok. A Prince of Persia továbbá némileg meseszerű történettel rendelkezik és ez a helyszíneken is látszik (tudom, leginkább a Sands of Time-re igaz ez), az Assassin's Creed meg egy sci-fi körítéssel ellátott, történelmi helyszíneket/szereplőket felvonultató játék. Meg lehet nézni az első hozzászólást, nem akarnak Assassin's klónt létrehozni (minek is, ha jön a második rész), ez a játék teljesen más lesz szerencsére.
-
Gyusz
őstag
Újabb képek, ismét videóba foglalva.
-
DigitXT
félisten
Abszolút igazat adok neked, a harcrendszer a Warrior Withinben sokkal jobb volt.
Én inkább úgy fogalmaznék: teljesen más! WW-ben, frankó kis kombók voltak, de azokat akármikor, akárhogyan megcsinálhattad: hosszú távon emiatt nem volt kihívás. AC-ben érdekes kombók vannak, és változatos, hogy épp melyikkel jársz jól. Legalábbis én eddig így látom... A többi részében egyetértünk: a Prodigy biztos nem AC lesz. -
west
őstag
nekem is az assasins fele harc jobban fexik,azert emlitettem meg.
persze hogy nem ugyanaz a 2jatek,de jo lenne a counter bele.Billentyűzet magyarítás profi szinten. Igényeseknek! Személyesen, vagy postázva.Ritkán vagyok gépnél!!! Mindenkinek fogok válaszolni.Magyarosítás
-
Gyusz
őstag
-
alien_
őstag
Múltkor lapozgattam egy újságot, amiben valami 6 oldalas PoProdigy cikk volt, csomó szép concept art-tal és screenshottal, nagyon jól fog kinézni ez a játék. Gondoltam, hogy megveszem+bescannelem, de nem ért az egész ügy 10 fontot
Swarm is coming.
-
Gyusz
őstag
Újabb speedart videó.
-
alien_
őstag
Ebben az inderjúban a srác azt mondja, hogy az új PoP az Assasin Creed motorját fogja használni.
[ Szerkesztve ]
Swarm is coming.
-
athomi
veterán
Durván mikorra várható ez a játék?
-
alien_
őstag
Swarm is coming.
-
Psych0
őstag
hmmm... jobban örültem volna, ha a régi herceget veszik elő újra, vagy a fiát, hiszen az öreggel már King of Persia lenne. Valamint sajnálom, hogy rajzfilm hatású lesz. A régi részekben néha néha éreztem, hogy tériszonyom van, annyira beleéltem magam a látványba. Pl. a SOT ban az utolsó előtti pálya (setting sun), amikor a toronyban vagyunk a semmi felett és elvakít a napfény. Ezt valahogy nem tudom elhinni, hogy érezni fogom, ha rajzfilmfigura ugrál.
"As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1."
-
Psych0
őstag
Végül kiderült, hogy a gémnek nem lesz alcíme... Szóval semmi prodigy , csap simán Prince of persia.
"As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1."
Új hozzászólás Aktív témák
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Autós topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Rekordmagasba lökte az EPYC és a Ryzen az AMD-t
- Így építsd a billentyűzeted!
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Eredeti játékok OFF topik
- Ukrajnai háború
- Milyen videókártyát?
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs