- Ubiquiti hálózati eszközök
- Milyen program, ami...?
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- A választási tévinformációk ellen küzd a Meta
- Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Vírusirtó topic
- Microsoft Excel topic
- ASUS routerek
- Synology routerek
-
IT café
PlayStation 5 ON-topik téma-összefoglaló
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Az OFF-topik ezen linken keresztül érhető el.
A témához szemernyit sem kapcsolódó hozzászólás és a Spoiler tag használatának elmulasztása figyelmeztetés nélküli törlést vonhat maga után!
Új hozzászólás Aktív témák
-
BusinessGuy
őstag
válasz Kendek #73310 üzenetére
Csak tudod, ezt ügyes pályatervezésselel tudod fedni. Itt ez nem sikerült ahogy az interakciók sem a tárgyakkal pályaelemekkel. Kár ezt megmagyarázni, egy Uncharted is ugyan ezen a szinten megy irányított csőpályákon, mégsincs ezaz érzése az embernek mert a pályákat úgy alkották meg hogy a lehető legminimálisabb legyen a láthatatlan fal effekt, ahova meg azt akarták hogyne tudjunk feljutni az kellően magas. Itt meg egyszer nálad magasabb objektumokra ugrasz fel miközben máshol nálad alacsonyabb objktum fölött is láthatatlan fal van és simán azt hinnéd hogy mehetsz arra, de nem. Bizony ez idejétmúlt gyenge megoldás az pedig hogy csőjátékban a tereptárgyakkal az interakció pre prevgen szint vagyis állandóan belelóg valamibe a lábunk/kezünk gáz.
A játékmenet mindemellé semmi extrátnem ad, élménydús és ennyi.
Baszott rossz visszajelzés a készítők felé a szemellenzős felhájpolás és túlpontozás, megtanulhatná már a játékos társadalom, mert így a fejlesztó nem fejlődik ott ahol kellene.[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
őstag
válasz ProEvoFan #73335 üzenetére
De ott legalább nem egy szaros láthatatlan fal volt. Látom nehéz megérteni. Plusz ott nem volt ezen kívül logikátlanság, nem az volt hogy térdedig érő objektummal zártak le egy utat. HL2 hány éves is..?
Deck: jó hogy te is ittvagy és ahelyett hogy felfognád amit leír az ember rögtön támadásba lendülsz humorosan. Egy szóval nem mondtam hogy szar, azt sem hogy nem élmény, pusztán annyit hogy megint durva szemellenzővel a látványos hibái fölött szemet húnyva mérik ami a készítők felé rossz visszajelzés. Felejtsük már el ezt a nem lehet negatívumot felróni egy sony exnek mentalitást mert baromira gyerekes és irritáló. Más játékot ezekért a hibákért duzzogva pontozná le a sajtó és a játékos világ.
Kendek: Nem is írtam hogy nextgen kérdés-e szimplán csak azt hogy baromi elavult megoldás ami 2 generációval ez elött még elő elő fordult de ott is már csak ritkán.
-
BusinessGuy
őstag
válasz ProEvoFan #73347 üzenetére
Persze minden játékba bele lehet kötni de van amikor ezeket a hibákat keresgéli valaki és elvétve vannak kisebb nagyobb hibák és van amikor olyan hibákról van szó amik konkrétan az arcodba tolódnak és konkrétan rontják az élményt mert gagyi hatást keltenek főleg ha ezek olyan hibák amik 10+ éves játékokban még talán elfogadhatóak voltak.
A ratchet egy tökéletes példája a sony játékok szemellenzős értékelésére valamint a szokásos effektusra nevezetesen mikor valós negatívumot is támadásként élnek meg a fanok, olyan negatívumokra amikre ők magik ízekre szednének egy ms exet vagy multiplatform stuffot. A látvány nextgen. Ezen kívül semmi sem emeli ki más átlagos platformer/tpf platformer stuffok közül nemhogy a legjobbak közé menjen, a gameplay szög egyszerű és mellé ahogy írtam én is és sokan mások borzalmasan idejétmúlt megoldásokkal van tele amit más platformer címekben például az Astróban nemigen talál meg az ember úgy mint itt kb minden sarkon... Jó játék de ilyen hibákkal ilyen magas pontszámokat és rajongást tolni rá borzalmasan túlzó és pont erre mondtam hogy ez nem a megfelelő visszajelzés a készítő felé hisz ő ebből azt látja hogy minden a legnagyobb rendben.. -
BusinessGuy
őstag
válasz gumikacsaa92 #73718 üzenetére
El kéne engedni végleg a CW témát, milliószor ki lett fejtve az elmúlt 10-15 évben hogy semmilyen negatív hatása nincs max az ha irritálóan hangos és zavar a hangja. De akinek a ps5 cw hangos ilyen téren az még nem hallott corsair tápot asztalon zümmögni..
-
BusinessGuy
őstag
válasz BusinessGuy #73867 üzenetére
LÁZ úrnak estig jégen míg eldöntik kell-e, ha nem (írok még) akkor ahogy lentebb írtam átvehető lesz euronicsba de újoncoknak/friss regeknek illetve olyanoknak akiről lehet tudni hogy drágábban tovább adná nem adom át.
-
BusinessGuy
őstag
válasz gabo91 #73940 üzenetére
Vigyázz mert warn jár ilyen kiírásért... Én kettőt kaptam mert nyilván valamelyik jóindulatú jelentette innen és a modi ugrott, warn mondván hirdetést tettem ki a ph fórumra... Persze választ a kérdésemre miszerint mitől hirdetés egy megrendelés átadása nem kaptam. Röhej ami itt megy ph-n néha...
[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
őstag
Valaki vágyik itt saját használatra eredeti áron új digit tépre? Budapesten, akár ma átadom a megrendelésem. Friss regek újoncok és nyerészkedők kivételével.
[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
őstag
Sose fogom megérteni az ebből eredő hisztit, pláne az időtlen időkig felemlegetett coilwhine sírást. Egy másodpercig nem jutott eszembe hogy hallgatózzak van-e a gépnek hangja vagy hogy megnézzem milyen ventilátoros és le is szarom. Játszani vettem nem azt hallgatni van-e hangja ha lenémítok mindent, 2 év gari van rá majd ha beszarik visszaviszem.
Túl van kicsit ragozva ez a dolog... -
BusinessGuy
őstag
válasz BusinessGuy #74180 üzenetére
Erre ne írjatok rám többen kb 5 percre rá már megvolt a tulaja. Szólok ha még lesz.
-
BusinessGuy
őstag
válasz Major Lion #74243 üzenetére
Hűha. És mit hall?
-
BusinessGuy
őstag
válasz KRoy19 #74254 üzenetére
Nullára némítva kb értelmetlen játszani de még ha le is némítom akkor se hangos se zavaró semmi. Minimális alaphangja van akinek nem tetszik tegye klíma alá közvetlen ráirányítva.
Az a baj hogy az emberek túl sokat akarnak.
Legyen erős legyen halk és legyen kicsi nomeg olcsó.... A teljesítménynek ára van. Lehetne persze néma noha a cw ilyen kraft mellett teljesen általános mindenhol, csak akkor nagyobb méretű ház kéne neki ahova több hűtés fér / drágább megoldások ami értelemszerűen a konzol árát emelné.
A cw-t meg jobb ha megszokja mindenki. -
BusinessGuy
őstag
válasz polonic #74364 üzenetére
Nem lassan indul be. Nem indul be. Nem véletlenül megosztó az értékelése. Vannak akik beérik a teljesen alibi játékmenettel, kamu multiplayer elemekkel, nulla üres ow világgal amit zéró fantáziával sikerült itt ott kitölteni, és a világ legunalmasabb legönismétlőbb feladataival ami nagyjából szám szerint három feladatot tesz ki 100 óra alatt. A sztori és a videók persze kárpótolnak abban komoly a cucc, de mint játék és főleg openworld játék egy borzalmasan unalmas fos, és nem azért mert akcióra vágyna az ember hanem mert szimplán ugyan azt csinálod a 100. Órában is kvázi zéró kihívással mint az első órában.
Ha nem Kojima neve állna mögötte és nem sony exként a földbe döngölték volna... Ez az ember szimplán alkalmatlan openworld játék fejlesztésre, egy generáció alatt lerakta a két leggyengébb ow stuffot az asztalra...Tboy93: A Persona 5 Royal egy csoda, hetek óta tolom nulla grind 110 óra van már benne, egy igazi jrpg élmény. Nem is értem hogy hagyhattam ki eddig.
[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
őstag
válasz KoNZoLik@ #74401 üzenetére
Nem hoz lázba. Kojimát az mgs4-ig bezárólag imádtam. Amit azóta művel az egy nulla. Openworld játékot mint műfajt el kellene felejtenie. A DS egy baszott jó játék lett volna, cinematic csőjátékként. De így... Az izgalmas sztorit es fasza karakterek történetét megszakítja mindig több órányi dögunalmad önismétlő mismásolás a semmiben.
-
BusinessGuy
őstag
válasz hombre[EU] #74410 üzenetére
Nem megyek bele mert felesleges...
És nem Ubi fan se vagyok. PP pedig az volt, hiába voltak benne kiváló játékelemek. DS még azt is alulmúlta hisz kiváló játékelem kb zéró benne.
Rdr2-t meg kár idehozni a DS a cipőfűzőjét se... , annak ellenére hogy rdr2 is rendelkezett egyfajta monotonitással.[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
őstag
Szerintem nem pont ezért írta mert nem vagy "méltó", hanem azért mert Kojima legszarabb legmegosztóbb játéka eddig...
Ezzel indítani és csalódni sokaknál kiváltott egyfajta "Kojima egy túlsztárolt idióta" beidegződést ami ha kicsit úgy fest kezdi is fedni a valóságot, a Metal Gear szériára tekintettel azért nagyon nem igaz hisz máig top játékok a 4-ig bezárólag sokszor olyan játékelemekkel és megoldásokkal amik kiemelkednek és innovatívak de sajnos mégse használja más a játékaiban..[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
őstag
Van aki szereti a dögunalmat és állandó vontatott ismétlődést valamint hogy felesleges alibi játéktartalommal t{mik ki hogy komplexnek és bonyolultnak tűnjön az amúgy 1 bites faék egyszerúségű játékmenet, és van aki nem, ez van. Ettől még vitán felül a leggyengébb alkotása attól függetlenül hogy egy kisebb csoportnak tetszik.
A legbukottabb játéka is egyben ami a toplistákról hetek alatt eltünt a süllyesztőben és amiről a Sony irányából többször elégedetlenséget mutatott eladások tekintetében.
Nincs semmi hiba a matekban.[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
őstag
Nen azért vitán felül mert én így látom hanem a játékosok alapján, a játékosok többségének véleménye alapján, eladásai alapján, visszajelzések alapján, stbstb... Nem ignorálom. A légy is rászáll a szarra és eszi, de ettől finom még nem lesz ugye.
Az meg pláne nem sokat dob a latba hogy te kiégett playerként miközben kvázi mindent fikázol pont ebben a dögunalomtengerben találtad meg a megnyugvást, lehet pont erre volt szükséged.[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
őstag
válasz RangerFox #74477 üzenetére
A történet és a sztori megértése nem ok a harmatgyenge és unalmas játékmenetre és zéró kihívásra, alibi kontentekre....
Proevofan: visszajöttek a költségek és pont. Pár hónapja meg hír volt a Sony elégedetlen a DS eladásokkal. Darabszámokat hivatalosan máig nem közöltek ami exnél árulkodó.
[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
őstag
Sokat nem számít mit vitt nálad hisz kb ennyit tudsz mindig. Ha valakinek a mondandója nem tetszik jön a személyeskedés, ahogy most is. Még egy szaros példát is képes vagy félreértelmezni (legyes) és kiforgatni de betudom annak hogy egy kiégett niemand vagy, ilyentől pedig az "ostoba" jelző meg a "lángelme" jelző kb annyit is ér. És te beszélsz érvekről...
[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
őstag
válasz Szabi® #74515 üzenetére
Szép volt. És most rangsorold ezt az amúgy fizetett sajtóval és 10 pontozó fanokkal megspékelt adatot Kojima ismert húzócímeivel vagyis főként Mgs 1-5 (voltak még kisebb nagyobb szarok persze akár handhelden is de ezeket nem tenném ekkora AAA címek mellé) a saját eredeti platformján (nem collection, nem remaster, nem új platform). Tedd mellé az állításom: eddigi leggyengébb alkotása.
Köszi, egyébként részemről zártam a témát eddig is sok volt.
[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
őstag
Nem mert a Zeldát is imádom amiben akció kevesebb. A kattintgatós kalandstuffokat is ha jó a sztori vagy az olyan cuccokat mint a Deliver us to moon vagy Survive mars.. . Abszolút nem az akció hiánya a probléma. Egyszer s utoljára de kifejtem ne az legyen hogy csak úgy szarozok de nyilván sokaknak erre is csak a szokásos reakcióra futja az meg már nem érdekel befetéma:
Változatosság hiánya, következetlenség, kihívás hiánya.
A játék iszonyat hangulatosan indul. Látunk menekülő állatot az időeső elöl. Elhisszük hogy ez komoly, félelmetes. Ehhez képest hamar összeáll a kép, simán futkorászhatunk benne komolyabb akadály és probléma nélkül. Még elbújni is felesleges elöle, a legrosszabb esetben ha béna vagy enyhén rongálódik a járműved vagy csomagod burkolata, vagy ha nagyon béna vagy a csomagod. A legnagyobb kihívás a törékeny vagy hőérzékeny áru időben szállítása, ennyi, pont... A csomagod ami nem rongálódna ha rátennéd a krva esőkabátod vagy bármi műanyagot hisz arra nemigen hat az eső, de ez persze senkinek eszébe sem jutott a világban ahol pusztít az időeső, csak egyéb rongálódó megoldásokkal takarhatod. . A világban ami noha kihalt azért meg lehetett volna tölteni pont a játék elején látott menekülő állatokkal, akár bátrabb felszínre merészkedő emberekkel, a kamu multiplayer elemek helyett valós szállítókkal (amiből most nagy ritkán összefutunk párban mászkáló integetőkkel) , bármivel, de nem. Ezen ront a kamu fizika. Mert persze orra bukunk ha lejtőnek lefelé futni kezdünk toronymagas nehéz áruval - kivéve ha egyszerre fogjuk a vállpántot akkor kb minden akadályt és fizikai törvényt leküzdünk, talán a 80 fokos hegyoldal és a havas csúszós oldal ahol komolyabb a baj.
Ezt fokozza tovább a multiplayer elemek illúziója hogy te segítesz másokon, kézbesítik a csomagod amit elejtettél, lájkrendszer, országút építkezés stb... Amikor nem volt se elejtett se elhagyott csomagod de azért kapod az értesítést hogy xy kézbesítette, vagy ha rákeresgetsz a lájkolókra építőkre.. Parasztvakítás az egész, és még hülyén is néz ki amikor a nagy kihalt hangulat közepén egymás mellett van 8 híd 5 létra 12 menedékkel...
Erre jön az akció és lopakodás ami ha már van legalább lenne izgalmas de nem, a lehető legprimitívebb ami érthetetlen olyan embertől aki egy MGS szériát tett az asztalra, persze itt nemaz a cél de azért egy nevetségesnél komolyabb szintet megüthetett volna főleg ami a debil ellenfeleket illeti, de legyen ez a legkisebb gond.
A legnagyobb gond hogy mindez kapott egy azaz egy darab küldetést nagyjából. Szállíts. Van bármilyen komoly következménye ha nem teszed vagy kihatása a világra? Kvázi semmi, még a meghalt megrendelő is küldi tovább a számítógépe által a megrendeléseket. Az egészet fel lehetett volna dobni egy jóval változatosabb küldetésrendszerrel ahol nem kell akció. Legyen az szimpla embermentés, mert valaki kimerészkedett de nem tért haza, fentrekedt egy sziklán és míg látod az időjárásjelentésen hogy jön a hűdefélelmetes eső és szorít az idő lesegíted a hegyről... Vagy elszakadt földalatti kolónia felderítése, túlélők másik kolóniába segítése.. Bármi csak ne végig a monoton unalmas és önismétlő csomagszállítás ami hiteltelenné és nevetségessé teszi az egészet pláne ezekkel a hónap dolgozója szintű futárbaromságokkal és értékrendszerrel. Különösképp ne úgy hogy míg azt kommunikálja feléd Kojima hogy ejjdekihalt minden addig a kamu multielemekkel sujkolja az összetartást többezer kamuszállítóval akikből igaz senkit nem látsz de itt vannak ebben a hűdekihalt világban...
Lehetett volna komoly fizika, komoly időjárás hatások, komoly fáradékonyság és kimerültség rendszer, bármi ami egy kicsit is komolyabb kihívást ad és legalább arra sarkalna hogy te fejlessz és kraftolj mert megéri, de nincs épp ezért az építhető objektumok, fegyverek és eszközök egy egy kivétellel totál felesleges időrabló alibitöltelékek amit persze használhatsz csak sok értelme nincs mert bőven elvagy nélkülük is.
Az első 5-10 órát végigizgultam. Aztán elmúlt a varázs fokozatosan ahogy ráébredtem hogy ez ennyi. Volt pár hangulatos helyszín ami tudott félelmetes lenni, de hiába tettem bele közel 100 órát míg kitoltam mindez azért volt mert kerestem hátha lesz valami kiugró valami érdekesség bármi, de nem volt semmi.
Pontosan ezért írtam hogy Mgs PP effekt ez a játék is. Míg az egyik oldalon ott vannak a játéknak a valóban zseniális elemei ide értve egy egy gameplay elemet de leginkább a sztorit és az ehhez köthető szereplőket és cselekményt addig a másik oldalon ott egy hatalmas pusztulat ami pont mint a PP esetében pont a sandbox világ megtöltése, ez az amire Kojima képtelen már 2 játék óta mert nagyjából ugan ott vérzik el ez az amúgy két teljesen más stíluyt képviselő OW cucc. Van a palinak fantáziája a kurvajó sztorira, televan ötletekkel játékelemekkel kapcsolatban, de amikor ezt az egészet egy nagy homokozóba kell beönteni akkor ott kimerül az arc és képtelen változatossággal és érdekes tartalommal feltölteni.
Baromira remélem hogy a k{vetkező játékában felhagy az OW műfajjal...No ennyi, befetéma, bocs modi, utolsó volt részemről a témában.
[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
őstag
Konzolstúdió nem ad külön számlát de ad garanciajegyet amin fekete fehéren rajta van külön a második controller, 1év gar.
A külön adott controllerekre mindenhol minden csomagban egy év van.Egyébként vicces ez a nem engedik hogy külön adják mese amit a sony magyarország tol (legalábbis rá fogják) hisz az Alza változatlanul úgy teljesíti a megrendelést ahogy leadtad.... Ismerős a héten hozta ki 150ért a digitjét..
[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
őstag
Jaa, azt hittem olyasmi borzalom mint a SW Battlefrontban, mikor j{n valaki hős karakterrel és ezer találat kell hogy haljon. Thx
Én érdeklődve várom a Cod nagyon hullámvölgy, igazából a Cod4 óta a legutóbbi Mw volt nekem ami megütötte a szintet, elötte azok a felgyorsított szarok a hátam közepére se kellenének, viszont a battlefield meg szintén nem játszik mert a halálom mikor f~l tár kell egy ellenfélbe és a killcam is pocsék... -
BusinessGuy
őstag
válasz Fernet #75569 üzenetére
Várj. Az alap psvr egy fos. A move controller max célozgatós játékokban ér valamit, irányítani vele a karaktered gyenge. A felbontás miatt csőpályás játékokon kívül bármi másra alkalmatlan. Ráadásul alig többért ott a Quest 2 ami minden téren túlszárnyalja önálló fejesként is...
A ps5-höz érkező vr elméletileg minden ilyen problémát megold a jobb felbontással, jobb vezérléssel, jobb mozgásérzékeléssel már hozni fogja azt amit egy normális VR élménynek kell.[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
őstag
válasz Szabi® #76033 üzenetére
Mondjuk azon hogy Switchre is szívesebben fejlesztenek kicsit hiteltelenné teszi az egészet mert oda az exeken kívül kb semmi sem érkezik pár cipóra butított régebbi multiplatformon és egy tonna indie szaron kívül. Igaz ha ezek a megkérdezett fejlesztők többségében indie gyártók akkor kijöhet a szám....
Kona ha a fejlesztők nemnagyon éreznek rá a ps5 ízére, akkor miért van az hogy az újabb és újabb megjelenések szinte mind használják a DS adottságait, és a ps5 grafikailag ritkán marad alul az amúgy erősebb xsx-el szemben, akkor is bagatel különbségekkel? Vagy azért érzed mert több az olyan régi cím ami upfrade-et kapott? Nsmigen látom át mitől jobb a box, pedig én is sokáig azt hittem hogy az XsX majd odavág... Persze gamepass meg bw comp jó, de ide rakhatunk is egy pontot.
[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
őstag
50k fölött aki gaming fejest vesz az meg is érdemli, gyakorlatilag feleannyiért gyalázza mindet egy jobb hifi fejes és a wireless is adott ha controllerre kötjük, a Dualsense már kiszolgálja a fejeseket korrektül persze ne akarjunk 500 ohmos fejest rádugni.
Ezek a túlárazott gamer szarok arra jók hogy aki nem jár utána nem hallgat utána nem olvasgat szakmai és játékosok által feltöltött fórumokat az megvegye jó drágán és elégedett legyen micsoda hangzása van 60-100k kiadása után a 20-30k-s gamer fejesekhez képest...Egészen addig míg valahol bele nem szalad vagy rá nem próbál egy normális (nyitott) hifi fejesre. -
BusinessGuy
őstag
Nyitottat. A maximális élményért. Behallatszik? Mi? Én nem hallok bele semmit hacsak nem ordibálnak mellettem. Kihallatszik? Valóban minimálisan. A kényelem nem tudom hogy j{n a nyitott vagy zárt füles témakörhöz. A hanfgzást tekintve pedig a nyitott jóval tisztább, nagyobb teret és életszerúbb hangot ad mint a zártak. De ez ügyben ki mit preferál, a lényeg hogy egy jó hifi fejes megeszi reggelire a 2-3x áron adott gamer fejeseket...
Lackooo: A hangminőség még a DS-en át is leveri bármelyik gamer fejest, ez már nem a dualshock féle fos. A chat hang pedig megoldható. Egy daccal meg végképp cipóra gyalázod azt a hangzást ami mondjuk egy A50-ből kijön (anélkül is mondjuk az X2HR-el, vagy hasonló képességű fejeyekkel).
[ Szerkesztve ]
-
BusinessGuy
őstag
válasz #62435328 #76207 üzenetére
Miért vágná haza ha jól van belőve a hangrendszer!?
Hagyjuk már ezt a 4k x méterről nem látszik. Tudom van egy idióta diagramm meg szakmagyarázat, csak ezt durván felborítja a JÁTÉK és az milyen a látásod, még 55 colon is vigyorogva megmondod több méterről ha egy játék 1080p-ben fut vagy 4k-ban hacsak nem baromi rossz a szemed. Egy filmnél már más a helyzet, de játékokban durván kijön. -
BusinessGuy
őstag
válasz saelin #76663 üzenetére
Várd ki a végét mert hibák ide vagy oda míg sok embernek nem jött be sok embernek bejött, és utóbbi a többség nem kétséges hisz a játékot pc-n adták el leginkább, ott pedig a problémázók első perctől egy elenyésző kisebbség, ehhez hozzájön azok száma akik konzolon is élvezték azért az sem kevés. Haverom is Ps Pro-n platinázta megjelenés után míg mások "játszhatatlannak" titulálták, biztos azért mert annyira szar volt.
Bukásnak nevezni bármilyen téren enyhén szólva is csacsiság. Rontott a cég eddig makulátlan hirnevén de ennyi.Az pedig hogy ki hogy beszél egy cégről a kutyát nem érdekli hisz elenyésző kisebbség a vásárlókhoz képest - sajnos. Úgyhogy hiába fricskázzák a neten az EA-t vagy az Activision-t, többet szakítanak mint a legmegbecsültebb cégek, talán a rockstar az egyetlen kivétel de az is főként a multis elkurvulásuk óta...
Én a cp77-et az első héten kitoltam pc-n. Voltak itt ott hibák de azéet messze nem olyan és annyi amennyi egy netes bugválogatásban szerepel random összeollózott neten fellelhető anyagokból. Sajnos az igéretek elég nagy része is félkész és hiányos volt. Mindettől eltekintve jó játék volt ami a fő és mellékküldetéseket illeti, grafikailag pedig az openworld játékok között nyugodtan csücsül a trónon. Még tuti neki fogok esni ha sok javítás,kiegészítés és mod érkezett már hozzá.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos hirdetni!
- 3D nyomtatás
- Politika
- Rövid előzetesen a Star Wars Outlaws PC-s kiadása
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy Z Fold3 5G - foldi evolúció
- Ez a mondat angolul?
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Filmvilág
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen