-
IT café
PlayerUnknown's Battlegrounds
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mate
nagyúr
válasz manya777 #9550 üzenetére
1. Nem.
2. Részletes leírás.
3. Ctrl-t nyomvatartva megtudod adni, hogy mennyit dobjon le, vagy vegyen fel. -
Mate
nagyúr
válasz mackosajt #10338 üzenetére
Egyik kedvenc köröm volt, mikor duoban megbeszéltük bármi lesz kezdő szigetre visszamegyünk. Nagynehez odaérünk, 1db uzi, semmi más. Kör térkép legszélén gatkánál. Haverom mondta lépjünk ki, én mondtam, hogy ne. Ez a kihívás Nagy nehezen severny mellé eljutottunk. A kapuban összeestem, felhúzott. Majd ő esett össze. Befutottam étterembe, volt medkit. Felgyógyítottam magam, majd visszamentem érte. Lootolás tovább a kékben, nagyon alap felszerelés 1 medkittel. Én még felgyógyítottam magam, havert hátra kellet hagynom. Motorral mindenen keresztül elemntem hay farm mellett a vízhez. Bujkálás, kis harc, majd elmenekülve a szűkülés elől be mocsárban egy házba. Bújkálás, molotovval védve a seggem bíztam benne, hogy kilövik a vadászaimat. Megtörtént. A vége egy második hely lett, 0 kill, uzival
Solo win is hasonlóan jött össze. 0 loot, végig kör fele futás, úszás. Utolsót kellet csak megölnöm.
Ezért jó ez a játék. A helyzetből kihozni a legjobbat.
[ Szerkesztve ]
-
Mate
nagyúr
"Players, we have to extend the maintenance period by 1 hour due to a technical difficulty. Please accept our sincere apologies. We know how much you've been waiting for 1.0 and we are doing our best to resolve the issue as soon as possible."
-
Mate
nagyúr
válasz Sir Riccio #11265 üzenetére
Ez nem szerencse kérdése. Nem véletlenül olcsóbb. Szürke boltokban mindig van rizikó.
(#11263) niof
Ha jól rémlik kétszer tűnik úgy, hogy falon keresztül lő. Egyiknél bugos a nézet, olyan mintha E-vel kinézésből jönne vissza a karakter, miközben visszajátszás alapján egyenesen áll és a falat nézi. Ettől még lehet, hogy csal, de stat alapján és spectator bugok alapján simán lshet, hogy ablakba volt. -
Mate
nagyúr
Kimondottan WH miatt lehet reportolni valakit? Lehetőségek közt nem láttam.
Szerencsére eddig csak 4-5 alkalommal futottam bele egyértelmű csalóba. Ma egyik meccsen elég szépen lecsalta két srác. WH 100%, többibe nem vagyok biztos, lehet csak nagyon jól lőttek. Így csak 2. hely lett meg, bár ha nem ölik meg a másik 4 duot korábban, mint minket, lehet ez se lett volna meg.
[ Szerkesztve ]
-
Mate
nagyúr
válasz Dyingsoul #13664 üzenetére
Egyáltalán nem olyan, mintha WH-znál. Simán fülest használsz. Itt nem erről volt szó.
Szabadban beszűkűlt a kör Sosnovka-ra, Ferry oldalára. Körben 2 kupac ház, víz, dombok, magaslat. Bármerre lehet ellenség, nem lehet belátni mindent. Házakban ilyenkor többnyire vannak. Rajtuk kívül 10-en éltek. Egyiknél csak KAR, másiknál csak SCAR, nincs is másodlagos fegyver, pedig bőven lett volna lehetőségük szerezni. Fegyvert elrakva szaladtak az új szűkülésbe, amibe egy házkupac még mindig benne volt beláthatatlan magaslatokkal, nagy szikla stb. Ennek ellenére ők házra egyáltalán nem néztek, tartottak rá, felesleges irányba egyszer nem néztek el. Csak arra néztek, amerre tényleg voltak emberek. Szikla szélére rátartrva 2 másodperc múlva valóban kifutott a duo, megölték őket. Előtte nem láthatták, hogy ott vannak, nem harcoltak. Kb. 600 méterre, úgyhogy trappolást is kizárnám. Lövés közben nem is mentek fedezékbe, olyan helyről kezdtek lőni, ahol védtelenek voltak, csak pontosan tudták, hogy nem lát rájuk senki. Ezután is folyamatosan csak azokat az irányokat nézték, ahol tényleg volt ember, dombon keresztül ránktartottak, foggalmuk nem lehetett honnan jövünk. Mikor már csak mi éltünk, nekünk kellet lemennünk a magaslatról. Ők a körben, fedezékünk semmi nem volt. Ők mindketten a körben, fedezékben. Erre teljesen szétfüstölték a kört, amivel normál körülmények közt csak minket segítettek volna a lejutásban. Igen ám, de ők átláttak a füstön, így máris érthető ez a taktika. Statjuk is árulkodó volt. 170 meccset játszottak duoban. Első 65 meccsükön kb. 4 win, azon kívül kb. 10 top 10. 4-5 killekkel/csapat. Ezután hírtelen nagyon jók lettek. Hírtelen felment meccsenként 18-20 killre a statjuk és 105 meccsükből 70-et megnyertek, kb. 10 meccs amikor nem voltak top 10-ben.
Nem szokásom csalózni, pláne ebben a játékban, ahol visszajátszás bugos, vannak láthatatlan ellenfelek, sokszor bugos a hang, az ellenfél sokszor már rég nem ott van, ahol én látom. (sokszor én is réges rég fal mögött állva halok meg) 250 órám alatt 4-5 tuti csaló volt, úgyhogy az arány teljesen jó.
-
Mate
nagyúr
válasz Dyingsoul #13703 üzenetére
Nekem szerencsém van. Tényleg minimális csalóval találkoztam. (aki biztosan az volt, bár gyanús eset se sok volt). Leginkább duo, ha összejön a brigád squad. Csak EU és csak FPP.
Elég sokat játszunk éjjel-hajnalban. Lehet ez is közre játszik, nem tudom. Amikor játszunk, akkor Kínában hajnali 6 - délelőtt 11 óra van.
(#13707) NyxNyxNyx: Hasonló cipőben járunk akkor. Csalók engem se zavarnak, azon a pár eseten hamar túltettem magam. Győzelmet 1 vette el csak tőlünk, bár lehet ha nem csalják le és nyírnak ki mindenkit, még másodikok se vagyunk.
A bugok viszont zavaróak. Nálam ugyan úgy van kezdeti lagg. Ami viszont sokkal zavaróbb néhány bug, ami korábban nem volt, vagy már javították és azért nem volt. Mostanában például szinte mindig sebződünk az ejtőernyőzésnél, érkezéskor. Vagy fennakadok a semmin, 4-5 méterre nincs semmi, de állok egy helyben. Mire letudom vágni magam eltelik jó pár másodperc és még sebez is. Így ellenfél már rég felveszi a fegyvert. A rácsos ablakok, kerítések nálam rosszabbak, mint valaha. Ami viszont még ezeknél is idegesítőbb, hogy tök mindegy mit állítok remegnek a kontúrok. Alig lehet észrevenni így az ellenfelet, mert mindenhol mozgást látok. Illetve ugyan azokkal a beállításokkal lecsökkent a tárgyak, épületek kirajzolása. pl. myltánál víz mellett állva a híd már mosott. Múltkor georgopolban direkt néztük, hogy kb. milyen távolságban jelentkezik a probléma kb. 100-120m-nél ráközelítés nélkül nem rajzolta ki a háznál a teraszablakot. Olyan volt, mintha végig tömör fal lenne. Illetve a hangokkal is komoly gondok vannak. Néha vannak fantom hangok, de ami gyakoribb, hogy nincs trapp. Némán a hátam mögé futnak.
Deszinkronizációról már nem is beszélek. Rég fal mögött vagyok, de halok, lövöm az ellent, vérzik, de valóságban el se találom. Ez egyedül azért nem foglalkoztat annyira, mert tuti fordítva is rengetegszer így van. Volt olyan, hogy állt a gyerek a tetőn. Kar-al ellőttem 6x és nem hallt, meg se mozdult, de vérzett. 7. találatnál egyből lefeküdt. Visszajátszásban csak a 7. talált, másik 6 nem.
Illetve nem tudom, hogy csak nálam vagy másnál is, de 8x, 16x-nél megint nem jegyzi meg, hogy kizoomoltam. Ha jól tudom ezt már megcsinálták egyszer, de most fegyverváltásnál megint visszaállítja, ami baromi idegesítő.
[ Szerkesztve ]
-
Mate
nagyúr
válasz NyxNyxNyx #13724 üzenetére
Ja, hogy csak fegyverváltás nélkülit csinálták meg... Hát igen, komoly meló lenne megcsinálni, hogy magától ne állítódjon...
8x-ről amúgy leszedhetnék a 4x,2x,1,1x feliratot, ha már úgy se lehet annyira kizoomolni
A legidegesítőbb amúgy, hogy ennyire bugos játékkal még sose játszottam. Mégis jelenleg szinte csak ez az 1 játék köt le
[ Szerkesztve ]
-
Mate
nagyúr
válasz gyuribácsi88 #14073 üzenetére
Egyetértek. Szerintem is ez az egyik legnagyobb probléma és semmi javulást nem tapasztalok a patchek után.
Tegnap is szétsoroztam scarral egy gyereket. Már épp kezdtem volna átváltani társára, mert knock lesz. Meglepődve tapasztaltam, hogy nem lett. Visszanéztem és 1, azaz 1 golyó találta el összesen. Kb. 25%-ot sebőzdött.
-
Mate
nagyúr
Én szeretem a játékot és fogok még játszani, de annyira nem tetszik a hozzáállásuk.
A játék alapja olyan szinten bugos és optimalizálatlan, hogy ennyi idő alatt, ennyi pénzből bőven 0-ról újraírhatták volna az egészet. Ők a foltozgatás mellet döntöttek. Ezzel se lenne gond, ha folyamatos fejlődést látna az ember. A játékban olyan alapvető bugok vannak, amit réges rég foltozni kellet volna. A másik, hogy minden egyes update hoz 2-3 új vagy korábban már javított bugot. Ezek nagy részét aránylag gyorsan kijavítják, de van, hogy hosszú hetekig nem sikerül (pl. korábban említett ejtőernyő bug)
Pár napja nem játszottam, de legutóbb a hitbox és desync rosszabb volt, mint tavaly augusztus óta bármikor.
A map választót én sem értem. 0 fejlesztéssel, pillanatok alatt bele lehetne tenni. Ilyen játékosszámnál meg nem értem miért aggódnak attól, hogy nem lenne elég játékos. Ha tényleg a játékosok 95% nem menne az új mappra és ezért ott sokat kéne várni, akkor pedig el kell gondolkodni, hogy mi a gond a sivatagos mappal.Külön vicc, hogy eddig gyakorlailag egyetlen egy fix dátumra belőtt indulást nem sikerült problémamentesen meglépniük. Mindegyik ilyen úgy kezdődött, hogy bocsi, nem várt probléma 1-2 óra leállás.
-
Mate
nagyúr
Régóta tudni, hogy a játék elején későn rakja ki a lootokat. Így aki később érkezik lehet talál cuccot, ahol korábban nem volt semmi.
Másnál is előfordul ez később is? Nálam mostanában rendszeres 1-6 perc között is.
-
Mate
nagyúr
-
Mate
nagyúr
válasz NyxNyxNyx #15568 üzenetére
Számomra is talán az az egyetlen kicsit furcsa rész. Mondjuk ha normális grafikai beállításokkal játszik, akkor azért látnia kellet. Elég pixeles a videó.
Ami még kicsit furcsa, hogy ház mögé a legvégéig nem néz ki a kisablakon, illetve az elején a mellete lévő házból se számít nagyon ellenfélre.
[ Szerkesztve ]
-
Mate
nagyúr
Jól sikerült az nvidia driver. Nálam 75-100 fps-ről felvitte 95-144 fps-re
-
Mate
nagyúr
-
Mate
nagyúr
válasz Grave_444 #16905 üzenetére
Nekem Duo-ba S lett Kb. 2200-adik hellyel. Az a baj, hogy nagyon sokat számít a játszott game is. Pár napja nem játszottam, azóta visszaestem vagy 700 helyet.
Squadban is visszaestem, bár ott össz-vissz 49 meccsem volt. Ott nem igazán megy a dolog. Szinte sosincs meg a 4 ember, illetve csapatmunkával is vannak gondok.
-
Mate
nagyúr
válasz enginev3.0 #16948 üzenetére
Mikor szoktad nyomni?
-
Mate
nagyúr
válasz enginev3.0 #17133 üzenetére
Ha jól tudom jelenleg MS szervereket használnak.
-
Mate
nagyúr
-
Mate
nagyúr
válasz enginev3.0 #17412 üzenetére
Kapcsold be a vsync-et és nézd meg úgy.
-
Mate
nagyúr
Pár nap kihagyás után tegnap újra játszottam. Nem lett kevesebb a loot? Ugyan azokra a helyekre mentünk, mint korábban, de alig találni valamit. Ellenfeleknél is sokkal gyérebb a dolog. Olyan körökben, amikor korábban 20-25-en éltek, tegnap még 45-55-en. Lehet pont a gyenge loot miatt lett mindenki óvatosabb, nem tudom.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Milyen SSD-t vegyek?
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Robot fűnyírók
- További aktív témák...