- Microsoft Excel topic
- Crypto Trade
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
danzas007
csendes tag
Sziasztok!
Van egy 1999-es 1.8t B5 Passatom, és ha csutka gázt nyomok, majd ha felengedem, akkor a motortérből csörgést hallok. Kissé érces hangja van, nem súrlódó fémes. Ahhoz bírnám hasonlítani mint amikor leejtek pár csavart. Esetleg valakinek lenne valami tippje, hogy mi lehet a baj? Én a vezérműlánc feszítőre gondolok, vagy talán a katalizátor széthullott. Utobbira azért tippelek, mert alapjáraton nincs ez a csörgés, viszont ha leállítom a motort, akkor beremeg kicsit a kasztni és hallani a csörgést szintén. Vezérlés csere most lesz a hetekben, jelenleg 174 ezer km van benne. Előre is köszönöm.
Üdv.
[ Szerkesztve ]
-
danzas007
csendes tag
diablo1984: Igen, a vezérmű láncos, az működteti még az olajpumpát. A többi cumó szíjas. Ne kérdezd, én se értem.
Danex: Ilyen kevés kilóméternél kettős tömegű lenne? Bár benne van a pakliban, hogy tönkre mehet. Egyébként németországi autó, egy idős házaspáré volt (tényleg, nem viccelek), szervízkönyves és garázsban tartott. Nálunk 2. autónak van használva. Szóval kímélve volt és van.
[ Szerkesztve ]
-
danzas007
csendes tag
Nos, ugye fentebb említettem, hogy csörög valami a motortérből amikor felengedem a gázt. (1.8t passat)
Tegnap abba hagyta, viszont padló gáznál nem a megszokott hangja volt, hanem a "turbo flutter" vagy "turbo surge" hang. Magyar megfelelőt nem tudok rá mondani. Szóval szerintem a wastegate szórakozik a turbon. Kétlem, hogy a gyári DV adná ezt a hangot, vagy, hogy előzőleg meg az csörgött volna. Gyári K03 van benne. Teljesítménybeli eltérés nincs semmilyen állapotban, nem kedv függő a kocsinak a gyorsulása. Youtubon néztem videókat, amikor a wastegate nem működik megfelelően és traktor hangja lesz. Valaki járt már hasonlóan?
Kipufogó csörgése kizárva, mert az betonfixen a kocsi alatt van.
VagCom-ot a hetekben szerzek, hátha ír valami hibát.
[ Szerkesztve ]
-
danzas007
csendes tag
Sziasztok!
Budapesten belül 1.8T specialistát nem tudtok? Privátba telefonszámot kérnék, ha esetleg tud valaki valakit. Előre is köszönöm!
-
danzas007
csendes tag
Tegnap kicsit csórósan tankoltam, 2000-ért raktam bele (1.8t 150ló), kb 5.8 liter ment bele, nagyjából pont csíktól csíkig ment a mutatónál (kb 6-6.5 liter csíktól csíkig, 1 bevágás), és elmentem vele, hozzá teszem, nagyon papásan, nem is előztem, kb. 76 km-t, óra szerint. És még rettegtem, hogy le eszi a gatyámat. Külváros részen, normális tempó, nem a városi egyesben végig szórakozás.
Így ha jól számoltam, akkor kb 8 körül jönne ki a 100km, gyári adat szerint 9 körül van a vegyes.
[ Szerkesztve ]
-
danzas007
csendes tag
Én MBC-t nem használnék. Tételezzük fel, megemeljük a turbónyomást, de attól még több benyát nem fog kapni az adott fordulaton és besül a motor, turbó baszakodhat, tengelyét agyon pörgeti stb. Ha gyári DV van bent, akkor az is baszakodhat, mert nem tudja mikor kell nyitnia. Inkább egy tisztességess chip, de az drágább.
-
danzas007
csendes tag
válasz zsolt19900 #140601 üzenetére
18"-as kerék van alatta?
-
danzas007
csendes tag
válasz BUZZLGHTYR #140611 üzenetére
Csak izzo cserevel meg lehet oldani, de tiszta hulyeseg. En nem ledesitenem. Max a helyzetjelzot, de azt is ketszer gondolnam meg.
-
danzas007
csendes tag
válasz BUZZLGHTYR #140613 üzenetére
Lampan belul lehet a projektor mechanikajat cserelni, ha esetleg az lenne rossz. Vedd ki a mostanit es nezd meg milyen izzo kell. De altalaban H7 szokott lenni.
[ Szerkesztve ]
-
danzas007
csendes tag
válasz perecKING #140662 üzenetére
Esetleg a hangszorok? Gondolok itt, hogy a fejegyseg miatt bug. Climatronikos az auto? Az is tud sipolni. Kenyelmi dolgoknak a biztositekait vedd ki egyesevel majd vissza, es gyujtas fel-le, amig nincs bent a bizti hallgasd meg hogy bug e. Biztositek hazban hallgasd meg hatha esetleg egy relé ciripel/kattog, vagy egy vezérlő.
[ Szerkesztve ]
-
danzas007
csendes tag
válasz bognar110 #141424 üzenetére
En inkabb verseny/sport katalizatort raknek bele, vagy azt kivenni es egy csovet (downpipe) helyette, ha ezt a korulmenyek meg engedik es tud ismerosnel vizsgazni. No, de a lenyeg, hogy egy sport dobtol nem lesz olyan sokkal jobb vagy szebb hangja. Ezeknel az 1.8t motoroknal a kati visszafogja az egesz kipuff rendszer hangjat. Katalizator nelkul gyonyoru hangja van amikor betolt a turbo. Kozepdob nelkul vissza is durrog.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...