-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tresh
addikt
válasz Vegha #189789 üzenetére
Ez rengeteg dologtól függ.. pl ha millió +1 km van a gyári pd elemekbe és már nincsenek a helyzet magaslatán (szarok az értékei) akkor pl az új kettőstömegű nem fogja megköszöni , hamarabb fog elhalálozni. Plusz ha pl kikerülnek a pd elemek rá kell nézni a pd elem fészkeire mennyire vannak kiverődve ( 1.9 pd esetén ). 2.0 pd nél már 2 lefogatásos az jobban bírja. Szóval ide már rendes szerelő kell aki látott pd-t. Ez magyarisztánba ritka mint a fehérholló
-
tresh
addikt
válasz newmoonlight #189858 üzenetére
Egy komoly szexuális élményre, hogy ilyen ügyes volt
komolyabban: nem lesz olcsó mulatság, komplett őa. rendszer takarítás aztán kérdés a motorba mi történt azt csak ha szétborítják akkor derül majd ki.
-
tresh
addikt
válasz Motion_Blur #190058 üzenetére
Nagy a sansz, hogy klíma kompresszor lesz és a benne lévő valamelyik dugó szorul...csere újra ha ez a baja, bontott sz@rokkal nincs értelme vesződni
-
tresh
addikt
válasz BullKoxa #196783 üzenetére
Most adtam el a passatom Az jó lett volna neked. (kemény valós 160 ezer volt benne) Amúgy 1.9 nél hajtókarcsapágycserre jó olaj meg üzemanyag és a világból kimegy, ha ilyet keresel vigyél magaddal valakit aki látott már ilyen gépet. Nézzetek pd elem korrekciót meg egy élő diagot menet közben sok dolgot elárul. 2008 végéig bezárólag nézd 5-ös manuál váltóval az ahogy írták dpf nélküli
-
tresh
addikt
-
tresh
addikt
válasz BullKoxa #196803 üzenetére
A régebbi b6 és b7 eleji TSI-ket én nem erőltetnem. Szerintem ott a diesel jobb parti minden téren. Azért az oktáv messze messze van egy fapad passatól is ... (jó egy L&K már ok de tű a szénakazalba) A haverinád 2.0 HDi-je örökélet +1 nap főleg ha a 110 lovas..és azért gyenge mert városba gyilkolja amit imád a CR diesel.. jah nem...le van kormolodva nem néznék bele a szívósorba, hogy verte tele szarral az EGR. De látod még ezt is bírja.
#196799kazsolt: az már határeset a lendkeréknél főleg ha tényleg botláb volt az előző gazda azt budán az emelkedőn 1200-es fordulaton 5 be mászott fel. De tényleg látni/hallani kéne így nehéz megmondani. De ha netán szét kell újra szedni akkor cserélj lendkereket is és akkor tuti nem lesz bajod azzal se jó darabig.
-
tresh
addikt
válasz BullKoxa #196809 üzenetére
Szia!
Nem rossz a TSI csak szerintem kényesebb tud lenni igénytelen gazda esetén, mint egy 1.9 PD ami még euro 4 es normába van, dpf és egyéb sallangok nélkül. Igazából bármelyik lehet pénznyelő, ha az előélete mostoha volt, ha van lehetőséged ismeretségi kör stb révén én végig csücsülném a kiszemelt példányokat, aztán kiderül hogy az igényeidnek melyik megfelelőbb. Igazából ha sikerül egy jó állapotút kifognod bármelyikből nagy baj nem lehet. De 10éves autóknál bármikor jöhet zsebbe nyúlós tétel. Az én passatom-ra is rá locsoltam 600k -t 1 hónap alatt, de csak azért mert sokat mentem vele és mindent kicseréltem, hogy ne legyen vele gond. (le is sz@rhattam volna de nekem munkaeszköz és drágább ha megáll mintha költök rá) Bármelyiket is választod én úgy osztanám be a zsét rá, hogyha valami komolyabb tétel jön elő, akkor ne legyen gond megcsináltatni. Tehát ha csak 2 misim van cakk-pakk rá akkor nem ennyiért veszek autót, inkább lejjebb adok az igényekből és elteszek 3-400k-t javításra, szervízre. -
tresh
addikt
válasz slett27 #196974 üzenetére
hiányzik az az érzés, mikor megjön a turbónyomás.
Akkor egy jó régi adagolós TDi-t kell venni az 2000-től hátba b@ssz Viccet félretéve ha nyomaték kell és ez az érzés akkor diesel. Engem a TSI nem győzött meg főleg nem az alap modellek 1.4 ,1.8.... a 2.0-tól felfelé már izgalmasabb kategória persze árban is más. De oda banán is kell nem csak a majom.
-
tresh
addikt
válasz MunezXBK #196976 üzenetére
Jóóó azt tudjuk, hogy szedi a lábát De nem is lehet hasonlítani az alap modellekhez. Már hazajöttem németből de ha kint leszek megint pár hónapot nyomhatunk egy talit.
Én se geciskedek az RS Oktávokkal CR vagy a 3.0 TDI 3x Sline Audikkal, mert 200 nál elfogynak[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz molnarpeter #197443 üzenetére
ahol van valami tömítő alkatrész, mint O-gyűrű stb, oda szvsz nem sok szükség van rá pluszban,
+1 semmi szükség csak a pékek tesznek mindenhova pasztát, mert az a biztos meg így szoktuk mert na. Oszt azt is fel lehet számolni
K Norbi: Nissens
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz Dave Crank #197453 üzenetére
17" nál nagyobbat nem tennék rá. Plusz a lengőkarok se fogják szeretni a jó magyar utakon.
Új hozzászólás Aktív témák
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Autós topik
- E-roller topik
- Gaming notebook topik
- Windows 11
- Az AI-ra helyezi a fókuszt az Apple M4 SoC
- GoPro Topic
- NBA és kosárlabda topic
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- További aktív témák...
- Xiaomi Vacuum Mop Pro robot porszívó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest