- ASUS routerek
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Célkeresztben az OnlyFans, amiért pornót nézhetnek a gyerekek
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Linux - haladóknak
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Adobe Illustrator kérdések
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
flpuovd
csendes tag
válasz flpuovd #135390 üzenetére
Még ezt leírom ehhez kapcsolódóan:
1-es, 2-es, és 3-as fokozatban is van rángatás, ha egyenletes sebességgel megyek...
Még egy dologra tudok gondolni: esetleg EGR?
Ha jól tudom ebbe már az elektromos egr szelep van. Ezt lehet tisztítani, vagy egyszerűbb ha cserélik az egészet?
Bár ha jól tudom, ha ilyesmi gond van, akkor vészüzemmódba kapcsol a motor, plusz villognak a díszfények a műszerfalon, de nálam ilyen nem jelentkezett eddig. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz flpuovd #135390 üzenetére
Ezt az asztaltól nem mondja meg senki. Tipikusan az a hiba, amit nehéz megtalálni.
Lehetséges gyanusítottak: üzemannyag rendszer valamelyik pumpája, befecskendezők, EGR, fojtószelep, szenzor hiba, lambda szonda.... Sok minden lehet. Értem én hogy van VCDS, de nem elég nézni bele, látni is kell, na ez az a tapasztalat, amit nem lehet átadni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz flpuovd #136587 üzenetére
A motortérben a sofőr oldalán van egy elektromos doboz, annak az oldalán vannak vastag piros kábelek felcsavarozva. Szemben állva balról a 2. a Te embered, azon a kábelen kap áramot a kormányszervó. Azt kell megnézni, megpucolni, akár a biztostékát is ki lehet cserélni, vagy legapább megcsiszolni.
F2 a biztosítéka. Ez egy felcsavarozott biztosíték a kábel fölött.
Ugyan ebben a dobozban felül az F9-es biztosítékot szintén kivenni, megcsiszolni, vagy cserélni, ez egy késes biztosíték lesz.
Ha ez nem segít, akkor szerviz és lehet az egész szervót cserélni fogják.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz flpuovd #136591 üzenetére
400 euró a felújított, 650 az új.
A Kattanás lehet valami relé is. Meg kell hallgatni a motortérből is, hogy mi az, ami kattan.
[ Szerkesztve ]
-
-
flpuovd
csendes tag
válasz flpuovd #138529 üzenetére
Sziasztok,
Erre esetleg valaki tud tud választ?
Muszáj a teljes kormányművet cserélni, vagy lehet az elektromos motort rajta cserélni?Kormánymű kivétele nélkül meg lehet tudni valahogy, hogy pontosan milyen cikkszámú kell bele? Ha jól tudom, kétféle fajta van.
2009 2.0 crtdi cbab motorkód, manuális 6-os váltóval, ha ez számít valamit.Köszönöm előre is
-
flpuovd
csendes tag
válasz flpuovd #138670 üzenetére
Sziasztok,
Sajnos még mindig kormánymű problémával küszködök, és az a helyzet, hogy vw szervízen kívül nem is találok olyan helyet, ahol kapható.
Először egy bontottat vettem egy 2007-es passatból, nem volt jó.
Majd a Bárditól megrendeltem ezt, a Remy-t, de a szerelő elmondása szerint ez sem való az autóba (pedig motorkód, évjárat is egyezik)
Elméletileg 2009-ben volt egy váltás, amikor ezt az elb@szott kormányművet kezdték beszerelni.
Esetleg valaki meg tudná mondani, hogy honnan, milyet (esetleg konkrét cikkszámot) kell megvennem, hogy végre megfelelő legyen? Vagy tényleg csak a vw márkaszervíz játszik ~5-600ezerért?
Néztem még ezt, igaz ez 2012-es passathoz való.Előre is köszönöm a segítséget, sajnos most már lassan az idegösszeomlás határán állok.
Autóm adatai, csak hogy ne kelljen visszakeresni:
VW Passat 2009, 2.0 cr tdi, cbab -
Mágus2
Közösségépítő
válasz flpuovd #140095 üzenetére
A váltás 2008 7. hó elsején volt. Apontos gyártási dátum kell, nem a forgalomba helyezésé.
HA 2008.07.01 utáni a kocsi, valószínűleg ez kell bele: [link] Egyébként a benne lévő kormányművön rajta van a cikkszáma, az sokat segítene.
ZF vagy BS márkájú az eredeti? A szerelő olvassa le a cikkszámot.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
simonjoe
senior tag
válasz flpuovd #208403 üzenetére
..sajnos lesz ez még rosszabb is. Nekem a CC belső burkulatát teljesen le kellett bontatnom és az illesztések közé vékony szövetszalagokat ragasztatni. Már elviselhetetlen volt a nyikorgása az autónak. Hiába kenegettem mindenféle gumiápolóval, semmit sem ért. Az a legnagyobb és legbosszantóbb ebben, h nem tudod lokalizálni, 1xűen behatárolhatatlan a zajok eredete.
Joe